februar 2008 - Indlæg
Mogens Nørgaard fra Miracle tjener kassen på morfarnicher og databaser, som andre ikke kan dirke op. Han elsker nørder og hader IBM. Oracle har lært ham en del, men som chef for it-branchens jægerkorps er han fortrinsvis selvlært.
Bølgenergi. Reklamemanden Bent Hilleke har siden år 2000 arbejdet med at udvikle et tidevandskraftværk, som på havbunden udnytter energien i tidevand. Han forhandler i øjeblikket med fire investorer, hvor han i den skrabede udgave mangler mellem otte og ti mio. kr. til sit testanlæg ud for Skotlands kyst.
Den rette mand. Øl-entusiast og iværksætter Allan Poulsen fra Brøckhouse brænder for at brygge øl, men han mangler lysten til at styre salg og markedsføring.
Vækstpanel. CG-Ads har en god idé, men det er et benhårdt marked, som virksomheden kaster sig ud i, lyder dommen fra vækstpanelets ekspert.
Vækstpanel. Iværksættervirksomhed i Århus vil gøre elektroniske magasiner til en givtig forretning frem for en udgift.
Flere indlæg
« Forrige side