Den gode gamle læresætning.. Men hvad betyder den for dig som iværksætter? Jeg har Webly - et videobureau, der laver animationsvideo - og her er vi kommet til et lykkeligt punkt, hvor vi skal have 2. og 3. fuldtidsansatte... Læs mere
Ideen om at udvikle et kommunikationsstrategisk værktøj opstod, da jeg havde arbejdet som selvstændig konsulent i noget tid. Ret hurtigt begyndte jeg at kunne se et mønster i de opgaver, jeg blev præsenteret... Læs mere
Jeg har en umådelig lyst til, at bloggen kun skal indeholde de to ord: Hårdt arbejde. Jeg indser dog, at det vil gavne mit mål og din forståelse, at jeg uddyber og begrunder. Sandheden er i al sin banalitet: Hvis... Læs mere
Er du sælger eller ej? Personligt tror jeg på, at der er gemt en sælger i os alle. Jeg har sat ”sælgerne” op af plankeværket, så er spørgsmålet bare hvilken en af de sælgere... Læs mere
Noget af det sværeste ved at gå ind i en ny branche og være selvstændig er, at man skal til at fastsætte sin værdi overfor andre mennesker. Som mennesker har vi en tendens til at underspille, hvad vi er... Læs mere
Opdag hvordan vi definerer "salg" i SalgsPiloterne! Hvordan lykkelige sælgere får lykkelige kunder, der kommer igen og igen og igen! Se video i indlægget... Læs mere
Vi har opdaget, at kunder altid skal have fire ting på plads, før de køber. Opdag hvad de fire parametre er, og hvorfor de samme ting skal være på plads, når du sælger! God fornøjelse [View... Læs mere
"Salg er betinget af sælgerens indstilling, aldrig kundens" - W. Clement Stone Traditionelt måler man en sælgers kvalitet på, hvor meget der bliver solgt over tid. De sælgere der har solgt mest i perioden... Læs mere
Alle gør det... ...Lægger deres hårdt tjente, hårdt beskattede penge i detailbutikker. Den gode, givende og glade oplevelse er desværre sjælden. Hvad jeg ville kalde almindelig service er så sjælden... Læs mere
Du får det, du måler på! Hvordan måler du på salgsindsatsen? Ofte måler virksomheder, ledere, salgschefer og sælger på parametre, der kun fortæller om salgsindsatsen, aldrig om indsatsens... Læs mere
"Den bedste e-mail er den e-mail, der bliver læst, læst færdig og husket!" Vil du gøre en indsats for, at dine mails til kunder bliver læst, læst færdige og husket? Her er vores bedste... Læs mere