Har du husket at gi´ sælgeren konstruktiv kritik?
Jeg har igennem mit arbejdsliv arbejdet med salg størstedelen af det.
Personligt brænder jeg for faget og har derfor også specialiseret mig, netop indenfor det felt som jeg trives bedst i; Telemarketing.
Jeg tror de fleste sælgere gerne vil ha´ en konstruktiv tilbagemelding på telefonsamtalen, mange gange er der jo en mening med den beslutning modtageren træffer.
Jeg gør utrolig meget ud af i min undervisning overfor sælgere, at læren ikke er mig, men derimod kunden.
Den bedste læremester er den som skal evaluerer samtalens værdi og det altid kunden!
Derfor kære kunde, gør sælgeren opmærksom på de positive og konstruktive ting som fungeret godt og skidt i samtalen. På den måde er du som kunde/modtager med til at højne kvaliteten i det arbejde sælgeren gør.
Med venlig hilsen
Jannich Rindom
MasterClass i salg & Markedsføring
Owner; Phoner2support ApS & Rindom & Co. Consulting ApS
www.jannichrindom.dk & www.phoner2support.dk