Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediadirekt hvem kender dem?

Side 1 ud af 12 (120 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey all

Jeg har hørt via et bekendtskab som har modtaget et tilbud fra mediadirekt.dk
Af disse tilbyder et "gratis" site med design og et cms-system samt optimering det eneste man skal er at flytte sit webhotel over til dem for en ca leje på 200-300 pr md.

Nu har jeg så frarådet denne bekendt af bruge dette tilbud, fordi det hænger ikke sammen samt den person bag mediadirekt er MICHAEL SØDERHOLM CHRISTENSEN som jeg tro har været k2m og key 2 more . Er dette rigtigt ?

 

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 10:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender kun mediadirekt som et stort firma med en del ansatte, og nogle meget kreative designere :)..

 

men kender ikke til dit tilbud.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er tidligere ansat hos Mediadirekt, og vil ikke anbefale nogen at samarbejde med virksomheden.

Den altafgørende grund er virksomhedens chef Michael Christensen, der tidligere har haft nogle temmelig uheldige episoder med virksomheden Keyinfo. Hvis man søger på hans navn og keyinfo kommer der nogt meget chokerende læsning frem!!!!

Det er faktisk sådan at Mediadirekt er en slags under selskab af Keyinfo, og salgsmetoderne er i høj grad de samme som der blev anvendt i det tidligere selskab.

 Derfor er mit råd - hold Jer væk fra alt hvad Michael Christensen har noget som helst med at gøre.

 

Som en lille bonus info kan det nævnes, at HK p.t. har 11 sager kørende imod manden, da han udover at bondefange hans kunder, heller ikke kan finde ud af at behandle sine ansatte ordenligt.

 

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 15:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden ejer han også gavecheck.dk som også har haft en del utilfredse kunder... Hvorfor mon ?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Nu er det vist på tide at få tingene på plads.

Der ligger IKKE 11 sager hos HK eller for den sags skyld nogen overhovedet, KeyInfo har brugt en standard kontrakt fra HK og har på et tidspunkt haft noget rod i løn under sygdom (ved 1 ansat), hvor den ansatte efter 13 uger manglede at få i omegnen af kr. 1.000,-

Ang. den "chokerende læsning" så er det rigtigt at nogle kunder (ca. 1%) er belvet utilfredse med, at deres reklame ikke har givet noget, og vil derfor ikke betale den regning, de fik efter at havde underskrevet en abonnementsaftale (med en fast pris) - skal også lige tilføje at de først fik 8 uger til at teste produktet hvor de kunne opsige/anullere med 8 dages varsel!

MD har kun tilfredse kunder og ansatte!

Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gaaaaab! Hvad er det for en omgang candyfloss propaganda?? Er hanshansen synonym for Henrik Christensen? - det tror jeg sgu

Jeg har også været inde og vende som 'ansat' hos MD, men skred hurtigt igen da kontrakten satte særdeles tydelig forbindelse med K2M og KeyInfo.. Det er det samme lort de / I laver, bare i fine nye lokaler og under et nyt navn! I er til grin og sætter en skam på hele branchen..

 Tak herfra, men ellers tak, K2M!

Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læste i anden sammenhæng, at firmaer som K2M / MD laver det ganske gratis for derimod at tage abonnement for selve hostningen. Dette fordi du som kunde har svært ved at klage over et gratis produkt, og et sådant ikke er omfattet af gængse handelsbetingelser.. og da selve hostningen jo egentlig virker fint, ja så har K2M / MD fundet et lille paragraf-hyggested der..

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil godt tilslutte mig alle dem der kritiserer MediaDirekt. Det er det værste fuskerfirma jeg nogen sinde har været udsat for.

Den korte version:

Jeg blev telefonisk kontaktet og lokket til at de skulle lave min hjemmeside. Prisen var 300 men jeg skulle kun betale hvis jeg efter 3 måneder var tilfreds med designet af siden og ville beholde siden.

Allerede inden at de gik igang med at designe hjemmesiden gik det op for mig at det var 300 kr. hver måned og det var jeg ikke interresseret i så jeg sagde og skrev til dem at jeg ikke ville have det alligevel.

Men men, det var nu for sent da de, efter den telefoniske kontakt, havde sendt mig en ordrebekræftelse hvor der var 3 dage, 3 dage! til at opsige aftalen. Det fik jeg selvfølgelig ikke gjort inden for 3 dage, så de mener at vi har en gældende aftale!

Nu er det så så´n at jeg ikke har fået noget fra MediaDirekt MEN DE SENDER MIG REGNINGER. Altså regninger for ingenting, som jeg blev lokket til, som jeg ikke nået at afbestille inden for 3 dage, og som skulle være gratis indtil jeg valgte andet!!!!!!!!!!!!!!!!

Mit råd er: HOLD JER VÆK FRA MEDIADIREKT Devil

Hilsen A.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

Kære A.

Jeg skal med det samme sige, at jeg arbejder hos MediaDirekt.

Jeg forstår ikke helt din vrede, jeg ved at vores konsulenter er meget omhyggelige med at informere om priser o.lign. og jeg ved også at de slutter et hvert salg af med at gennemgå hvad man binder sig for (3 månder af kr. 299,- pr. måned), dette får du jo også tilsendt skriftligt både pr. mail og post i ordrebekræftelsen.

Men da der her er med mennesker at gøre, kan der jo sagtens opstå misforståelser, vi kunne glemme at informere dig ordentligt og du kunne måske havde glemt hvad vi fortalte dig!

MEN nu er det jo så heldigt at vi gemmer alle vores salgssamtaler, så hvis en kunde som dig, mener at vi IKKE holder det vores konsulenter lover, så kan vi altid gå tilbage og høre samtalen igennem, for at finde ud af om, du som kunde er blevet lovet lidt for meget!

Så derfor opfordrer jeg dig til at fortælle os dit frimanavn, så vil jeg finde samtalen frem og ligge den ud, så alle har mulighed for at høre om du har ret i det du skriver eller om sandheden måske er blevet fordrejet og denne "vrede" er uberettiget!!

Jeg ser frem til at du kommer med dine oplysninger, så jeg kan finde samtalen!?!

Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jamen den er jeg frisk på.

Jeg har et firma, som hedder indbrudsgruppen. Jeg kunne da godt tænke mig at høre hvilke samtaler i ligger inde med vedr. min hjemmeside.

Det er i øvrigt ikke noget i oplyser om når i henvender jer, hvilket måske ikke er at udvise god skik.

 

Mvh Søren

 

Side 1 ud af 12 (120 indlæg)