Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediadirekt hvem kender dem?

Side 3 ud af 12 (120 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 23:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hjælper da ikke på sagen. Citat fra "Familieadvokaten": "Men man risikerer ganske rigtigt at blive straffet, hvis man spiller båndet for personer, som intet har med samtalen at gøre."

Ud fra dette må man jo konkludere, at det udelukkende er den person der ringer der må høre det. Og da jeg opfatter det som om der er frit adgang til de logs i Media Direkt bryder de jo direkte loven (og det er jo oven i købet indrømmet her i tråden indirekte).

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:
Og da jeg opfatter det som om der er frit adgang til de logs i Media Direkt bryder de jo direkte loven

Den skal jeg lige have ordentlig fat i? Eftersom DU opfatter at der er fri adgang til de logs, bryder Media Direkt loven? Så hvis DU opfatter at jeg kører for hurtigt, overtræder jeg altså loven?

De nævner kun at konsulenten har mulighed for at høre den igen, ligesom du som kunde har mulighed for at få genspillet den for dig. Det er jo ikke fordi, at de ligger frit tilgængelig på en FTP-server.

De tilbyder at ligge samtalen ud offentlig, så alle kan få syn for sagen men jeg mener også at de implicit siger, at det skal være med din tilladelse.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 15:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Media Direkt-brugeren der har skrevet herinde oplyste, at han kunne se deres logs igennem (altså logs fra hans medarbejderes samtaler) for at finde hoved og hale på det. Derved bliver det jo på en måde stillet til rådighed "offentligt" for alle i Media Direkt, og det tror jeg ikke er lovligt.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MediaDirekt optager samtalerne, og oplyser IKKE deres medarbejder (eller gjorder) ihvertfald ikke - om dette.

Jeg har som sagt selv arbejdet der, og en dag fik jeg en samtale mellem mig og en kunde af høre, idet Michale mente jeg havde sagt noget forkert. Jeg var da ikke klar over, at dette blev optaget og kunden kunne derfor heller ikke blive oplyst om dette. Derudover kan han logge på alle de ansattes computer, og se hvad de laver/ skriver mm. Og det gør han i stor stil.

I telefonsamtalen havde jeg dog ikke umiddelbart sagt noget forkert, og da jeg spurgte ham, hvad jeg skulle sige til kunden, for at rette op på det hele, trak han bare på sine skulder og sagde, at det jo ikke var ham der havde talt med kunden og jeg kunne derfor selv finde ud af det.


Man skal passe meget på sin gøren og færden hos ham.

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Svineri! Hvordan kan det være, at ingen griber ind over for Mediadirekt's handlinger?

Nåh, denne tråd har da i hvert fald gjort, at jeg vil holde 100% afstand fra dem, og samtidig fraråde alle at oprette noget som helst samarbejde med dem.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Næstved
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt først denne tråd EFTER at jeg i går blev kontaktet af Mediadirekt, som havde et fantastisk tilbud til mig. En gratis hjemmeside - blot mod at jeg tegnede abbonnement på et eller andet google-noget.

Jeg er måske en anelse skeptisk, men min erfaring siger mig, at hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det det som regel også, så jeg takkede pænt nej.

Men det var sandelig ikke nok for den ellers så flinke sælger, der pludselig begyndte at overfuse mig med argumenter om, hvorvidt jeg egentlig var klar over, hvor vigtigt det var for en virksomhed at blive set - tonen blev faktisk så ubehagelig, at jeg herefter var HELT sikker på, at jeg ALDRIG ALDRIG ALDRIG bliver kunde hos Mediadirekt. Der MÅ stikke noget under, når en sælger driver en så aggressiv salgsform og forsøger at presse et salg igennem - også selv om kunden har sagt nej.

Ud fra hvad jeg efterfølgende har kunnet fremsøge på nettet er jeg overbevist om, at jeg har truffet det rigtige valg.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 15:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jebus:

Hej med jer alle sammen!

Har lige tildmeldt mig amino... fordi jeg syntes i alle skal vide noget om mediadirekt.dk.

jeg blev kontaktet af en sælger over tlf. tideligt om morgenen med et tilbud om en hjemmeside prøve på 3 mdr for 299 om mdr.. og syntes det var billigt så jeg sagde måske til januar når jeg har lidt mere økonomi.. et par dage senere dumber ordre bekræftigelsen ind af brevsprækken.. og den virkede MEGET offensiv.. bla andet står der: Tvister: ved tvister i forbindelse med abonnementsaftalen er værnetinget byretten i Odense!!! hvad det så end betyder, det er da ikke noget man ser på en alm. ordrebekrætigelse!! ud over det studsede jeg over forstrydelses retten kun er på 3 dage!! hvad blev der af 14 dages fortrydelses ret?? jeg troede man havde 14 dages fortrydelses ret med mindre andet var aftalt mellem parterne!!

.....

Jeg vil ikke gå ind i sagen, men noget af det du skriver er direkte forkert. 

For det første betyder værnetinget i Odense, at hvis der opstår "tvisteligheder" i mellem parterne, som ender i en retssag, så skal det være ved retten i Odense. Det er standard for nogle mindre virksomheder - især med så små ordrer, som MediaDirekt spytter ud.

Med hensyn til fortrydelsretten, så skal du være opmærksom på, at der ikke findes fortrydelsesret i aftaler indgået mellem to virksomheder. Altså er der ingen standard fortrydelsesret på fjorten dage.

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 15:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MediaDirekt ApS:
MEN nu er det jo så heldigt at vi gemmer alle vores salgssamtaler, så hvis en kunde som dig, mener at vi IKKE holder det vores konsulenter lover, så kan vi altid gå tilbage og høre samtalen igennem, for at finde ud af om, du som kunde er blevet lovet lidt for meget

Sikken tiltro I har til jeres kunder. Hvorfor starte et samarbejde med kunden, når I ikke stoler på vedkommende ? Det virker som om at I bevist forsøger at snyde kunden. Jeg kan huske en gang et annoncefirma ringede og ville sælge mig en annonce på en yderst klam måde. Det lød som om at jeg allerede var kunde hos dem og kun skulle fornye allerede indgåede aftale. Da jeg ikke var på dupperne, kunne den "smarte" sælger med sine gennemtænkte begrundelser næsten få mig til at sige OK. Heldigvis skete det ikke og jeg kunne senere læse at mange andre var blevet snydt og at det nævnte firma netop benyttede optagelse af samtalen for at kunden ikke senere kunne smutte fra aftalen.

Jeg kender ikke andre firmaer, store som små, som benytter den metode uden først at oplyse kunden om det. Men hvis I gør det, så tror jeg også at 99% vil smide røret på....

 I har ihvertfald skræmt mig væk som potentiel kunde.....

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne komme med min historie om MediaDirekt. Nu skal der tales pænt i dette forum, hvorfor jeg bare kort fortæller sagen i hovedtræk.

Jeg indgik en aftale med MediaDirekt , jeg krævende en lille klausuel at arbejdet skulle godkendes osv., før betaling kunne ske.

Da MediaDirekt mente vores nye website var færdigt, bestod den af én forside, hverken mere eller mindre.

Dette kunne jeg ikke acceptere eftersom aftalen var en anden. MediaDirekt  sendte alligevel en faktura, som jeg skriftligt nægtede at betale, jeg gav MediaDirekt  3 måneder til at lave aftalt nye website til os.

Da de 3 måneder var gået, hørte jeg pludselig fra dem, hvorefter jeg oplyste at jeg havde hævet handlen iht. min mail dato osv.

MediaDirekt ville åbenbart ikke acceptere dette, hvorfor vi blev stævnet, det var for mig helt i orden, sagen havde jeg kørt i stilling. Det viste sig også at MediaDirekt tabte sagen, fordi dommeren anbefale dette, da de ikke havde udført det som aftalt m.m., hvorefter MediaDirekt hævede sagen.

JEG VANDT, således som forventede. MediaDirekt skal så betale os et beløb, hvilket jeg snart har ventet 1 år på, nu har jeg bedt min advokat om at sende dem i Fogedretten, for således at inddrive mit tilgodehavende.

MediaDirekt forsøger at få tvister afholdt i Odense, det holder ikke. Min sag blev opstøt til vores lokalområde som i StorKBH.

Som skrevet er de nu sendt i Fogedretten, hvilket så skal ske i MediaDirekt område, så jeg har hyret en god advokat i Odense, for de kr. 2.000,00 skal de af med som jeg har tilgode.

Bedøb selv, om I synes det er god forretningsmoral der udvises.

Mvh
Jesper
Evt. spørgsmål kan jeg kontaktet på 20730448

Tilmeldt 18. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

[peronangreb fjernet af moderator]

Side 3 ud af 12 (120 indlæg)