Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediadirekt hvem kender dem?

Side 5 ud af 12 (120 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære alle sammen Smile

Den energi, der i den her tråd har været brugt  på beskyldninger om det eller det andet, kunne være brugt bedre på at lave forretning. Wink

Lad os lige få omgangstonen op på et for alle acceptabelt niveau.
Personangreb og injurier hører på ingen måde hjemme på Amino.dk - eller andre steder for den sags skyld.

På forhånd mange tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 22:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Til MediaDirekt

Jeg synes, at i behandler sagerne meget uprofessionelt. Skulle i ikke tage at bruge det fine privat besked system på Amino til at kontakte Lowa5000 (med flere) direkte, i stedet for at udstille diverse snak mellem parterne herinde.

Det ser ikke ud som om i løser noget alligevel, og så står i udelukkende tilbage med den negative omtale, som i selv er med til at opblusse.

Da det kun er de negative tråde i diskuterer i, vil det også være det folk husker og vil forbinde jer med.

Jeg er da ligeglad med om i har fine optagelser af jeres telefonsamtaler med kunderne (som jeg oven i købet mener er meget uetisk og ligeledes viser at i stoler lige så meget på kunderne som de åbenbart stoler på jer). Stoler i ikke på kunderne, så vil det sikkert også afspejle sig i ydelsen.

Ringer nogen til mig, og siger de er fra MediaDirekt, så vil jeg smække røret på; jeg skal ikke optages og være element for en god gang fredagsunderholding på kontorerne :o)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Elias.

Her er der jo INGEN sag at behandle, havde Lowa5000 kommet direkte til os, så kunne vi naturligvis have løst sagen – men han vælger jo ”bare” at brokke sig – og ud fra vores firmapolitik, ganske uberettiget.

Når Lowa5000 bliver ved med at nægte at komme med oplysningerne, så vi kan få løst ”sagen”, så tror jeg at det skyldes én ting - han ved godt at sagen IKKE er som han her udstiller den.

Lowa5000 er jo IKKE her for at løse problemet, for så var han gået direkte til (hovedet) os, han vælger i stedet at gå i diverse forums (røven) og klage sin nød.

Så når jeg vælger IKKE at lade det gå ukommenteret forbi, så er det fordi jeg efterhånden er træt af at amino er blevet et sted hvor forbitrede ”arbejdsløse” personer bruger al deres tid på at udstille andre helt uden saglig dokumentation.

Og så lige igen – ang. optagelser af telefonsamtaler, så ser alle vores andre 5.000 kunderne det som en god service, da det jo KUN er noget der bliver fundet frem, HVIS vi/de mener at noget ”mangler” i den leverede ydelse – heldigvis er det dog MEGET sjældent vi skal grave i disse filer – da hovedparten af vores kunder godt vil stå ved det de lover – som vi naturligvis også gør.

MediaDirekt

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MediaDirekt ApS:
  han vælger i stedet at gå i diverse forums (røven) og klage sin nød.  

Det var da en charmerende omtale af Amino.

MediaDirekt ApS:
Så når jeg vælger IKKE at lade det gå ukommenteret forbi, så er det fordi jeg efterhånden er træt af at amino er blevet et sted hvor forbitrede ”arbejdsløse” personer bruger al deres tid på at udstille andre helt uden saglig dokumentation.  

Jeg kunne ikke være mere uenig med dig.
Amino er et offentligt debat forum, som hjælper flere tusinde iværksættere med råd og vejledning i forbindelse med deres start som selvstændige og/eller overvejelser om samme.

Du har nu valgt at holde den lidet flaterende tråd kørende over meget lang tid og har skudt på alle kunder, der har givet udtryk for andet end begejstring for dit firma. Jeg har personligt en mental liste, jeg kalder "WNTDBW listen".. velkommen på den. Skype-Wink

Hav i øvrigt en god dag! Skype-Smile

De bedste hilsner
John Nielsen

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 08:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MediaDirekt ApS:

1)

 hvor forbitrede ”arbejdsløse” personer bruger al deres tid på 

2)

 ang. optagelser af telefonsamtaler,

Hej jeg er lige nødt til at komme med en kommentar, der er faktisk mange her på dette forum som bruger AMINO konstruktivt, så jeg synes at det behager dig at undskylde din kommentar, for det støder mange og også undertegnede... ( og så kan du jo lige stikke hovedet ind til Dorte eller Jeanette og høre om der er kommet en mail)

2)

Af normal skik burde I faktisk informere i jeres generelle betingelser at I bruger telefonsamtaler for at yde ekstra service i stedet hvad folk tror for at dokumentere fejl eller forkert opfattelse og lægge vægt på service og så oplyse det til kunden, det var flottere at gøre det fra jeres side, men I er ikke alene om at bånde samtaler uden at kunden ved det... så skaden er ikke så stor, kun at jeg vil mene at nye kunder burde have information herom...

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 08:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MediaDirekt ApS:

Hej Elias.

Her er der jo INGEN sag at behandle, havde Lowa5000 kommet direkte til os, så kunne vi naturligvis have løst sagen – men han vælger jo ”bare” at brokke sig – og ud fra vores firmapolitik, ganske uberettiget.

Når Lowa5000 bliver ved med at nægte at komme med oplysningerne, så vi kan få løst ”sagen”, så tror jeg at det skyldes én ting - han ved godt at sagen IKKE er som han her udstiller den.

Lowa5000 er jo IKKE her for at løse problemet, for så var han gået direkte til (hovedet) os, han vælger i stedet at gå i diverse forums (røven) og klage sin nød.

Så når jeg vælger IKKE at lade det gå ukommenteret forbi, så er det fordi jeg efterhånden er træt af at amino er blevet et sted hvor forbitrede ”arbejdsløse” personer bruger al deres tid på at udstille andre helt uden saglig dokumentation.

Og så lige igen – ang. optagelser af telefonsamtaler, så ser alle vores andre 5.000 kunderne det som en god service, da det jo KUN er noget der bliver fundet frem, HVIS vi/de mener at noget ”mangler” i den leverede ydelse – heldigvis er det dog MEGET sjældent vi skal grave i disse filer – da hovedparten af vores kunder godt vil stå ved det de lover – som vi naturligvis også gør.

MediaDirekt

Og når han skriver herinde, så burde i da nemlig som et led i jeres support (og vel egentligt også reputation management) kontakte ham direkte, i stedet for at opblusse en diskussion, hvor alle har frit skue til jeres tåbelige indlæg.

Tænk på, at de fleste iværksættere herinde fra rent faktisk er jeres potentielle kunder. Tror ikke i finder et meget bedre sted at komme ud med jeres budskab og service, og på den vinkel fejler i groft.

Jeg har aldrig oplevet at nogen optager telefonsamtaler (så vel som personlige møder), og som tidligere sagt finder jeg det dybt uetisk.

Undskyld ordvalget, men jeres håndtering af diskussionen herinde er rent sagt til grin Smile

 

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 08:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MediaDirekt ApS:

Hej Elias.

Her er der jo INGEN sag at behandle, havde Lowa5000 kommet direkte til os, så kunne vi naturligvis have løst sagen – men han vælger jo ”bare” at brokke sig – og ud fra vores firmapolitik, ganske uberettiget.

Når Lowa5000 bliver ved med at nægte at komme med oplysningerne, så vi kan få løst ”sagen”, så tror jeg at det skyldes én ting - han ved godt at sagen IKKE er som han her udstiller den.

Lowa5000 er jo IKKE her for at løse problemet, for så var han gået direkte til (hovedet) os, han vælger i stedet at gå i diverse forums (røven) og klage sin nød.

Så når jeg vælger IKKE at lade det gå ukommenteret forbi, så er det fordi jeg efterhånden er træt af at amino er blevet et sted hvor forbitrede ”arbejdsløse” personer bruger al deres tid på at udstille andre helt uden saglig dokumentation.

Og så lige igen – ang. optagelser af telefonsamtaler, så ser alle vores andre 5.000 kunderne det som en god service, da det jo KUN er noget der bliver fundet frem, HVIS vi/de mener at noget ”mangler” i den leverede ydelse – heldigvis er det dog MEGET sjældent vi skal grave i disse filer – da hovedparten af vores kunder godt vil stå ved det de lover – som vi naturligvis også gør.

MediaDirekt

Findes der noget mere ucharmerende end en stor virksomhed der debatere på børnehaveniveau?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:
Jeg har aldrig oplevet at nogen optager telefonsamtaler (så vel som personlige møder), og som tidligere sagt finder jeg det dybt uetisk.

Hej Elias,

Der findes godt nok brancher, hvor det er helt normal praksis at optage de telefoniske aftaler, der bliver indgået med kunder - for at kunne dokumentere detaljer.
Men det er de fleste steder, hvor det forekommer, også almindelig praksis at  informere kunderne om, at det sker.
Som eksempel på brancher, hvor telefoniske samtaler optages, er ved fondshandler. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 08:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Elias Sørensen:
Jeg har aldrig oplevet at nogen optager telefonsamtaler (så vel som personlige møder), og som tidligere sagt finder jeg det dybt uetisk.

Hej Elias,

Der findes godt nok brancher, hvor det er helt normal praksis at optage de telefoniske aftaler, der bliver indgået med kunder - for at kunne dokumentere detaljer.
Men det er de fleste steder, hvor det forekommer, også almindelig praksis at  informere kunderne om, at det sker.
Som eksempel på brancher, hvor telefoniske samtaler optages, er ved fondshandler. Smile

Glemte vidst at få "uden at udmelde det" ind efter sætningen. Det er da selvfølgelig OK, hvis den anden part er klar over det - problemet i MediaDirekt's tilfælde er, at de gør det uden kunders orientering.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kender ikke Mediadirekt.dk, men det gør jeg nuSad

Det er så også en af de første gange, jeg har set en debat med et ApS, det plejer trods alt at være en navngiven person, som repræsenterer ApS'et.

Jeg kan da kun tilslutte mig, at dette firma nu er røget ind på min liste over virksomheder, som absolut må frarådes i enhver forbindelse.Surprise

Hilsen

Side 5 ud af 12 (120 indlæg)