Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediadirekt hvem kender dem?

Side 12 ud af 12 (120 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigger:

Så de benytter alle kunders sider som linkkataloger og ekstra seo..

Det er godt spottet og hvordan fandt du frem til dette ?

Svineri

Tak men æren er ikke min. Jeg fik det vist af en SEO mand der brugte eksemplet som bevis på at Google slet ikek er så gode til at spotte den slags som de siger, de er. Tilsyneladende er det almindelig praksis hos Mediadirekt at arbejde på den måde. Og deres svineri er vist nærmest en vandrehistorie blandt danske SEO firmaer.

Utroligt at de vil være det bekendt og jeg tror ikke på det er lovligt at lægge den slags på folks hjemmesider uden tilladelse.

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Birkedal:
Utroligt at de vil være det bekendt og jeg tror ikke på det er lovligt at lægge den slags på folks hjemmesider uden tilladelse.

Medmindre der foreligger en tilladelse til det fra kundens side - eller en kontrakt der giver bureauet fri råderet, kan du godt tage udgangspunkt i, at det er ulovligt. Det er i hvert fald min vurdering - og jeg er jo ikke jurist, så alle forbehold taget.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 22:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er glad for mediadirekt og deres metoder, så vil det glæde dig at opdage at de nu har oprettet hjemmesiden seo4.dk, endda uden kontaktoplysninger.


Hvis du ikke er så glad for dem og deres metoder, så skal du nok heller ikke entrere med seo4.dk ;)

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 22:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

allerup:

Hvis du er glad for mediadirekt og deres metoder, så vil det glæde dig at opdage at de nu har oprettet hjemmesiden seo4.dk, endda uden kontaktoplysninger.


Hvis du ikke er så glad for dem og deres metoder, så skal du nok heller ikke entrere med seo4.dk ;)

Godt spottet! Og her gælder vist at en pølse lugter af pølse uanset indpakningen Geeked Men hvor er det dog ucharmerende!

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Birkedal:

allerup:

Hvis du er glad for mediadirekt og deres metoder, så vil det glæde dig at opdage at de nu har oprettet hjemmesiden seo4.dk, endda uden kontaktoplysninger.


Hvis du ikke er så glad for dem og deres metoder, så skal du nok heller ikke entrere med seo4.dk ;)

Godt spottet! Og her gælder vist at en pølse lugter af pølse uanset indpakningen Geeked Men hvor er det dog ucharmerende!

Tjek deres Referencer links.. de linker til undersider altså kopier af deres klienters sider.. Wierd i say..

 

For eksempel:

 

http://seo4.dk/www.manomattino.com/work_from_home

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

Tjek deres Referencer links.. de linker til undersider altså kopier af deres klienters sider.. Wierd i say..

 

For eksempel:

 

http://seo4.dk/www.manomattino.com/work_from_home

Det er ikke så heldigt for de kunder - mange af de sider er allerede indekseret.

 

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 04:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen

Har jeg ret i at det betyder at de bevist udsætter deres kunder for duplicate content? Og hvad kan formålet være med det?

Hvad er jeres vurdering af at de opretter en ny hjemmeside uden anstændige kontaktoplysninger? Jeg mener at vide at der er et lovkrav om at der skal fremgår komplette firmaoplysninger på en hjemmeside?

 

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 09:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 2 kunder der har været i klørene på dem tidligere og det var vist til den store fortrydelse, jeg blev ydermere ringet op af en dame derfra for et års tid siden, som ville sælge mig adwords "the bad way" og da det gik op for damen at jeg selv vidste mere om Adwords end hun gjorde, så stoppede salgsbygen... jeg bad dem så sende noget på deres fantastiske produkt... men modtag aldrig noget.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 09:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet liggervel i man hele tiden kan skifte navn og hverve mange nye kunder/medlemmer inden der kommer nys om det er de samme der står bag...

Nogen der ved om de har flere navne bag sig og hvad hedder ejeren/ejerene bag disse fortagende ?

Håber de en dag ringer til mig :-P

 

mikkel

Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejeren hedder Michael Søderholm Christensen (Det er ham der står bag) han har bl.s. også haft med K2M, Keyinfo, gavecheken (og sikkert m.fl.) at gøre..

Der har også engang været et klip på DRs hjemmeside hvor de er i deres lokaler for at konfrontere ham mht. det snyd han har lavet, men det kan jeg desværre ikke finde mere.


Har selv arbejdet hos ham, og kan absolut ikke komme med en sød kommentar dertil!

Side 12 ud af 12 (120 indlæg)