Vi har nemlig fået en mail fra en Lars, som skriver lidt som du gør og som vi har svaret, at vi bliver nødt til at vide HVEM din far er, så vi kan hjælpe!
Men som jeg skrev i går, så lad os da få en fornuftig afslutning på denne sag. Hvis du nu vil fortælle mig hvad din far hedder eller hvilket firma det drejer sig om, så LOVER jeg at ligge samtalen ud - som jo efter dine ord, vil bevise at vi har rod i systemet - og jeg LOVER også at skulle dette være sagen, så skal jeg være den første til at undskylde.
Men det du beskriver, er bare så langt fra vores forretningskoncept, så det får mig til at tro, at du forveksler os med et andet firma - men hvis jeg får din fars fulde navn eller firma, så skal jeg ligge alt frem vi har?
Ang. at du har "fundet" andre klager – ja, når man har mange kunder (over 5.000) så vil der også være nogle der ikke er helt enige - derfor er det også rart at vi optager alle samtaler, så vi rimelig hurtigt kan finde ud af, om kunden har ret eller ej.
Og som vi har tilbudt til de 2 KONKRETE klager, som ligger på
nettet, så vil vi MEGET gerne finde den samtale hvor ordren aftales, så vi kan få klarhed over om vi har lavet en fejl.
Men indtil nu er der INGEN der har ønsket dette, så skulle du ikke være den første der tager tilbudet, så kan du jo bevise din påstand??
MediaDirekt.dk