Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediadirekt hvem kender dem?

Side 4 ud af 12 (120 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lowa500 det ville gøre dit indlæg langt mere seriøst hvis du beskrev din oplevelse med firmaet, i stedet for sådan en gang bras du kommer med der :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 18. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De har nu prøvet i godt et år at få penge fra min far, ud af en hjemmeside der aldrig blev indgået nogen som helst aftale om, og som min far aldrig har bestilt. Beløbet er oppe på 2.472 kr. nu pga. deres rykker gebyr de sender månedligt. Vi har ringet til dem men nægter det er deres skyld og kræver betaling. I deres regning står der slet ikke engang hvad de vil have betaling for,  og det er tydeligvis ikke kun mig der har problemer med dette firma, hold jer langt væk fra dem.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er mine svar fra Sol.dk:
-------------------------------------------
Der skal da være orden i tingene!

Hej Lowa5000.

Jeg er da ked af at høre at du føler dig snydt – vi gør meget for at vores ca. 5.000 kunder skal føle sig glade og tilfredse med vores service.

Vi følger et meget simpelt og fast koncept ”Vi skal holde 100% hvad vi lover kunderne” – dette gør jo så (og kald os bare gammeldags) at vi så også forventer at kunderne holder hvad de lover.

Men det er jo altid svært at huske 100% hvad der bliver aftalt i en telefonsamtale – derfor sender vi også ALTID en ordrebekræftelse til alle kunder samme dag via mail og dagen efter via post.

Og nu ved jeg IKKE hvem der gemmer sig bag Lowa5000 så derfor er det lidt svært at sige, men det lyder IKKE til at du har kontaktet os da du modtog ordrebekræftelsen og sagt, at der er noget du ikke synes stemmer overens med den samtale du havde med sælgeren.

Du siger så at vi sender en regning på kr. 300 – dette kan jeg ikke helt genkende, da vi IKKE har noget så billigt – og at vi så efterfølgende skulle sende flere og flere regninger, sker KUN hvis kunderne har købt via en ”afdragsordning” eller hvis de ikke har opsagt deres abonnement.

Vedr. vores abonnementer så har vi også en EKSTRA service, vi sender ALTID en mail og et brev til vores kunder og minder dem om at hvis de IKKE ønsker at forsætte deres abonnement hos os, så skal de inden 2 uger (6 uger ved webshop) opsige abonnementet, ellers forsætter det i en ny periode.

MEN skulle vi nu ikke få afklaret denne sag – som nævnt tidligere så er det jo altid svært at huske hvad der præcis er aftalt i en telefonsamtale for lang tid siden, så DERFOR (både for kundens og vores sikkerhed) så optager vi alle vores samtaler – og inden nogen råber op, så JO de nye regler tillader at optage samtaler, bare min. 1 person i samtalen ved at den optages (vores sælger i dette tilfælde) – så synes jeg at du skulle fortælle hvem der er bag Lowa5000, så lover jeg, at vi ligger samtalen ud, så alle andre brugere af dette forum, kan få mulighed for at vurdere om dine påstande er korrekte eller om det måske forholder sig lidt anderledes.

Fakta er, at vi sender KUN en faktura til kunder der HAR bestilt noget hos os.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så kom dit svar:
-------------------------------
Du snakker for meget

Du har ikke en fis hold i hvad du siger, jeg sad personligt ved min far da i ringede ham op med jeres tilbud om en hjemmeside til hans nye firma, han sagde okay lav et overslag på hvad det ville koste og så ring tilbage PUNKTUM. En uge eller to senere tikker der en regning ind på "hjemmeside vedligeholdelse" el. noget i den stil. Det var engang i januar 2009, denne regning lyder nu på omkring 2000 kr. grundet jeres månedlige rykker gebyr på 100kr.
Det sjove er at på intet sted nævner regningen noget om grunden til krav på betaling, eller en måde at opsige det fiktive abonnement på, så pak din fine kunde behandlings politik sammen, desuden jeg har læst godt 20 andre indlæg fra folk der er yderst utilfredse med jer.

 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så mig igen (mediaDirekt):
---------------------------------------

Hej Lowa5000 - skulle dit navn tilfældigvis være Lars?

Vi har nemlig fået en mail fra en Lars, som skriver lidt som du gør og som vi har svaret, at vi bliver nødt til at vide HVEM din far er, så vi kan hjælpe!


Men som jeg skrev i går, så lad os da få en fornuftig afslutning på denne sag. Hvis du nu vil fortælle mig hvad din far hedder eller hvilket firma det drejer sig om, så LOVER jeg at ligge samtalen ud - som jo efter dine ord, vil bevise at vi har rod i systemet - og jeg LOVER også at skulle dette være sagen, så skal jeg være den første til at undskylde.

Men det du beskriver, er bare så langt fra vores forretningskoncept, så det får mig til at tro, at du forveksler os med et andet firma - men hvis jeg får din fars fulde navn eller firma, så skal jeg ligge alt frem vi har?

Ang. at du har "fundet" andre klager – ja, når man har mange kunder (over 5.000) så vil der også være nogle der ikke er helt enige - derfor er det også rart at vi optager alle samtaler, så vi rimelig hurtigt kan finde ud af, om kunden har ret eller ej.
Og som vi har tilbudt til de 2 KONKRETE klager, som ligger på nettet, så vil vi MEGET gerne finde den samtale hvor ordren aftales, så vi kan få klarhed over om vi har lavet en fejl.

Men indtil nu er der INGEN der har ønsket dette, så skulle du ikke være den første der tager tilbudet, så kan du jo bevise din påstand??

MediaDirekt.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

[personangreb fjernet af moderator]

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MediaDirekt, uanset hvad der viser sig at gemme i jeres optagede telefonsamtaler beviser det ingenting. Jeg har flere gange været i kontakt med sælgere der forsøger at få mig til at sige ja til noget uden at jeg opdager det, for så at kunne sende mig regninger for noget jeg egentlig ikke har bestilt.

 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej til endnu en der udtaler sig udfra kaffeklub snakken.

Som nævnt igen og igen, så skulle du Rami hellere bruge din tid på at få Lowa5000 til at komme med hans fars navn eller firma, så vi en gang for alle kan få afklaret om "alle" der brokker sig, har ret eller om de er lidt for kreative med sandhenden.

Til alle der IKKE er kunder, men gerne vil give deres mening tilkende, de skulle måske også være lidt kritiske og forholde sig til, at der her er tale om under 10 KUNDER der "brokker" sig - ud af over 5.000 kunder!
Jeg kunne jo også begynde at komme med negative kommentarer omkring din virksomhed Rami (helt ubegrundet) men hvorfor skulle jeg det, når jeg IKKE har noget "problem" med dit firma!

Og igen igen igen - JO man må godt optage samtaler - men HVORFOR har i så stort et problem med det - hvis det i siger er SANDT, så er det da SUPER at vi tilbyder at ligge samtalen ud, så alle kan høre sandheden og DEREFTER komme med deres mening.

Og så må man jo efterhånden spørge sig selv "hvorfor vil Lowa5000 og de 2 andre (fra et gammelt indlæg) IKKE have denne optagelse frem i offentligt skue???!!!

Kom så ALLE I KOR:
"Lowa500 KOM SÅ MED DET NAVN - KOM SÅ MED DET NAVN - KOM SÅ MED DET NAVN

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så lige et hurtigt svar til Gweb - inden jeg skal tilbage til vores kunder.

Vores sælgere slutter altid af med at sige:
"Så er vi enige om...." og når kunden så siger ja, så sender vi omgående en mail med det aftalte og dagen efter får kunden det også pr post.

Så JO hvis kunder i samtalen siger "ja det bestiller jeg" så synes jeg da det beviser at kunden har bestilt.

Og husk der er jo OGSÅ fortrydelsesret på alle vores aftaler, medmindre at kunden IKKE kan vente og vil igang med det SAMME, hvorpå vi så aftaler at fjerne denne.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sommetider kan man føle sig uretfærdigt behandlet over den kritik som man udsættes for. For 10 minutter siden viste jeg ikke hvem og hvad MediaDirekt er. Nu fik du eksponeret dig sigselv så kraftig i denne tråd, at jeg husker navnet. Om 1 uge - ikke om du har ret eller ej  - men alene for at være nævnt i negativ sammenhæng.

Sommetider skal man overveje om ikke det er bedst at sidde kritikken overhørig. Som tråden udvikler sig kæmper du i bedste stil mod vindmøller - og den kamp vinder du aldrig. Hvad der er op og ned ved jeg ikke - men hvis jeg var MediaDirekt hældte jeg ikke mere benzin på det bål, som jeg selv står midt i......

Henrik

Side 4 ud af 12 (120 indlæg)