Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediadirekt hvem kender dem?

Side 2 ud af 12 (120 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

 

Hvis vi starter med ”god skik”, så skal det tilføjes, at vi pt. har ca. 1.500 kunder og det er KUN i 5 tilfælde at det har været nødvendigt at gøre brug af vores optagede samtaler.

 

Grunden til at vi optager samtalerne er, at når det en sjælden gang bliver nødvendigt at få afklaret hvem der husker ”forkert” (kunden eller vores sælger) så er det rart at kunne finde den konkrete samtale frem.

 

I de, indtil nu,  5 ”tvister” vi har haft, har det i ALLE tilfælde vist sig at det er kunden der har husket forkert og det er der naturligvis en god forklaring til - alle vores aftaler er bygget op på samme princip og med samme vilkår, så derfor er der ikke så meget at gøre forkert for vores sælgere.


--------------

 

 

Hvis vi for eksempel tager din sag, så er det jo sådan at du her den 14. oktober 2008 beder om en kopi af:

  1. en abonnementsaftale hvor din underskrift står på!
  2. et brev, hvor du bekræfter at du ønsker at forlænge din aftale!

 

   

Men ser vi på hele forløbet, så ser det således ud:

 

8. maj 2008
Du sender os en mail at du gerne vil kontaktes vedr. vores kampagnetilbud.
Vores sælger kontakter dig, hvor hun forklarer dig alt omkring abonnementet, evt. opsigelse, priser og evt. tilkøb.
Du siger derefter ”Foreløbig skal jeg kun have en alm. hjemmeside… kan du lave mig sådan en hjemmeside?”.

Sælgeren får alle dine oplysninger og i aftaler hvornår siden skal være færdig.
Du afslutter med at sige ”så får jeg en ordrebekræftelse?” sælgeren siger ”ja den får du med det samme..” og så gentager hun alt hvad du får og at du selv skal opsige hvis IKKE du ønsker at forsætte!
Samme dag modtager du som aftalt på mail (og dagen efter pr. post) en ordrebekræftelse på abonnementet. Dette er IKKE noget der skal underskrives og i abonnementet står der også, at du vil blive kontaktet 14 dage før udløb vedr. evt. opsigelse af abonnementet.

 

Fra d. 16. maj 2008 frem til den 29. maj 2008

I denne periode arbejder vores grafikere i samarbejde med dig på layoutet til din nye hjemmeside.

4. juni 2008

Godkender du layoutet og vi påbegynder kodningen af siden

 

16. juni 2008

Abonnementet aktiveres

Svar til punkt 1. Hvis du mente at du skulle underskrive ordrebekræftelsen før den var gældende, så er det underligt at du ikke i dette forløb har gjort opmærksom på dette!

 

3. september 2008

14 dage før den første periode udløber, kontakter vi dig for at høre om du ønsker at opsige abonnementet!

 

Svar til punkt 2. Som der står i ordrebekræftelsen så kontaktes du om du ønsker at OPSIGE -  ikke om du ønsker at forlænge.


--------------

Så i forhold til alle andre udbydere, så har du:

  1. IKKE betalt noget dyrt oprettelsesgebyr (men kun kr. 299 pr. måned).
  2. Du har IKKE bundet dig i 1 til 2 år (men kun i 3 måneder)
  3. Du skal IKKE slev huske at opsige dit abonnement (vi kontakter dig 14 dage før)
  4. Du skal IKKE opsige med 3 måneders varsel (man kan opsige det 5 dage før den nye periode starter)


Så jeg har lidt svært ved at se hvad vi kunne have gjort for at give dig et bedre tilbud!

Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg UNDRER mig over at se, at Media direkt stadig driver aktiv virksomhed!!!!

Jeg er (desværre) tidligere ansat i firmaet, og har for tiden en sag mod virksomheden kørende, da jeg aldrig har modtaget de feriepenge, jeg har krav på. (og jeg ved, at der er andre i samme situation som jeg)

Fra HK har jeg hørt, at virksomheden er ved at gå konkurs, og at det er derfor jeg endnu ikke har modtaget penge.

Så min anbefaling til folk der kommer i kontakt med Media Direkt er, at passe på!!!

Jeg ved i hvert fald ikke, hvor jeg har dem henne, og føler ikke, at jeg kan regne med hvad de siger.

I den sidste tid har jeg af og til set stillingsannoncer, hvor virksomheden søger nye medarbejdere, hvilket jo ikke lige er det, jeg forbinder med en konkurs truet virksomhed.

Endelig vil jeg opfordre andre tidligere ansatte som er blevet snydt af Media Direkt, til at kontakte HK (eller hvilken fagforening de nu måtte have) så vi sammen kan få det vi har krav på!!! 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu blandede jeg mig godt nok uden om I sidste tråd - da jeg fik afvide at tvangsopløsningen blot skyldtes et manglende regnskab pga. revisorskifte og CVR var langsomme om at opdaterer... men Mediadirekt ApS står stadig som værende under tvangsopløsning, samtidig med at jeg nu bemærkede Mediadirekt 2007 ApS.

Den navngivning er selvfølgelig let at huske, men mon ikke den bliver tyndslidt ret hurtigt :)

Jeres SEO-tiltag synes jeg, at I skulle gå væk fra i det nye firma. Risikoen er alt for høj, i forhold til udbyttet.

Nå, der er sikkert en god forklaring, og den skal du selvfølgelig have lov til at komme med.
(Jeg ville gerne skrive noget mere personligt end "du", men der mangler lidt et navn på profilen)

Fra odense
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer alle sammen!

Har lige tildmeldt mig amino... fordi jeg syntes i alle skal vide noget om mediadirekt.dk.

jeg blev kontaktet af en sælger over tlf. tideligt om morgenen med et tilbud om en hjemmeside prøve på 3 mdr for 299 om mdr.. og syntes det var billigt så jeg sagde måske til januar når jeg har lidt mere økonomi.. et par dage senere dumber ordre bekræftigelsen ind af brevsprækken.. og den virkede MEGET offensiv.. bla andet står der: Tvister: ved tvister i forbindelse med abonnementsaftalen er værnetinget byretten i Odense!!! hvad det så end betyder, det er da ikke noget man ser på en alm. ordrebekrætigelse!! ud over det studsede jeg over forstrydelses retten kun er på 3 dage!! hvad blev der af 14 dages fortrydelses ret?? jeg troede man havde 14 dages fortrydelses ret med mindre andet var aftalt mellem parterne!!

Så jeg tjekkede google og fandt dette forum. hvor efter jeg tjekkede cvr.dk der står ikke rigtigt noget om firmaet men vis man klikker på firmar på SAMME ADD. finder man lige pludselig firmaer som:

  • Keyinfo v/ Michael Sønderholm Christensen
  • Mediadirekt Aps under tvangsopløsning

Og da jeg så ringede til hende der havde "solgt" mig det, og sagde jeg syntes det virkede fusket og ikke kunne forstå Tvister og de 3 dages fortrydelses ret.. blev hun sur og begyndte at tale til mig som var jeg i flertal. De har åben bart flere utilfredsse kunder!!

Heldigt for mig nåede jeg at får fat på admin før de 3 dage var gået, husk lige på det også tager 1-2 dage før men for ordrebekræftelsen med posten, så det er ikke meget fortrydelses ret man får taget i betræktning jeg slet ikke hae bestilt det!!

 

Men jeg har pt lige annulleret "odren" så nu er det spændende om de godtager annuleringen, eller om regningerne begynder at dumbe ind??

 

MED ANDRE ORD JEG FRARÅDER ALLE AT OVERHOVED SNAKKE ELLER HANDLE MED MEDIADIREKT.DK!!

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jebus.

Det du skriver lyder ikke som vi normalt "opfører" os her på MediaDirekt.dk

Men som jeg har tilbudt en anden kunde (som også var utilfreds) herinde, så kan du oplyse dit navn / firma, så kan vi finde den samtale som du her beskriver, og hvis det du skriver er korrekt, så er det på tide at vi får "poleret" vores kunde forståelse og "renset" vores ører, så vi IKKE sender ordrebekræftelser til kunder der IKKE har bestilt noget..!

Med venlig hilsen
MediaDirekt

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg tror nu snarer det er en lukning end en polering der skal til

 

Med venlig hilsen

en af de andre utilfredse.

Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

JEG kender mediadirekt... Har været ansat der, og ville - uanset hvad de selv skriver - ALDRIG købe eller bare snakke med dem.!

De "fanger" folk med de tre dage, hvorefter du bliver presset igennem en mølle, så de kan hive penge ud af dig. De er ligegalde med dig, det er bare penge.

Det kan godt være, at der tidligere, har været 11 sager hos HK, som de så selv kun mener er en, men jeg kan desværre berette, at der er mange henvendelser på dem (og de øvrige firmaer som Michael har kørt) HK kender dem godt og fraråder alle at arbejde der, da kontrakten IKKE er godkendt af dem, folk får ikke korrekt løn, feriepenge, sygepenge. Desuden er der flere eksempler på, at folk bliver presset og ydmyget (hvilket jeg selv har set).

Så derfor - lad ham synke på sit skib af løgne og fup!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 01:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som scn siger. Må man overhovedet logge og opbevare kopier af samtaler uden notifikation til nogen af parterne?

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 01:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Elias Sørensen:

Ja, som scn siger. Må man overhovedet logge og opbevare kopier af samtaler uden notifikation til nogen af parterne?

Nej, det er ulovligt! Begge parter skal være informeret herom..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MoJoAdWords:

Elias Sørensen:

Ja, som scn siger. Må man overhovedet logge og opbevare kopier af samtaler uden notifikation til nogen af parterne?

Nej, det er ulovligt! Begge parter skal være informeret herom..

... du skal være velkommen til at uddybe den påstand med et sagligt belæg. Det kan selvfølgelig være, at du er kloger end familieadvokaterne og ved mere om jura end denne cand. jur. og lektor ved Handelshøjskolen i Århus. I så fald, ville det være et interessant bidrag du kom med til debatten.

Det er min forståelse, at det er lovligt at optage en samtale mellem to parter, så længe du selv er en af de to deltagere. Hvis du afspiller den overfor andre, som ikke var involveret i samtalen, er der dog risiko for juridiske problemer.

Side 2 ud af 12 (120 indlæg)