Hej Søren.
Hvis vi starter med ”god skik”, så skal det tilføjes, at vi pt. har ca. 1.500 kunder og det er KUN i 5 tilfælde at det har været nødvendigt at gøre brug af vores optagede samtaler.
Grunden til at vi optager samtalerne er, at når det en sjælden gang bliver nødvendigt at få afklaret hvem der husker ”forkert” (kunden eller vores sælger) så er det rart at kunne finde den konkrete samtale frem.
I de, indtil nu, 5 ”tvister” vi har haft, har det i ALLE tilfælde vist sig at det er kunden der har husket forkert og det er der naturligvis en god forklaring til - alle vores aftaler er bygget op på samme princip og med samme vilkår, så derfor er der ikke så meget at gøre forkert for vores sælgere.
Hvis vi for eksempel tager din sag, så er det jo sådan at du her den 14. oktober 2008 beder om en kopi af:
Men ser vi på hele forløbet, så ser det således ud:
8. maj 2008 Sælgeren får alle dine oplysninger og i aftaler hvornår siden skal være færdig.
Fra d. 16. maj 2008 frem til den 29. maj 2008 I denne periode arbejder vores grafikere i samarbejde med dig på layoutet til din nye hjemmeside. Godkender du layoutet og vi påbegynder kodningen af siden
16. juni 2008 Abonnementet aktiveres
3. september 2008 14 dage før den første periode udløber, kontakter vi dig for at høre om du ønsker at opsige abonnementet!
Svar til punkt 2. Som der står i ordrebekræftelsen så kontaktes du om du ønsker at OPSIGE - ikke om du ønsker at forlænge.
|
Jeg UNDRER mig over at se, at Media direkt stadig driver aktiv virksomhed!!!!
Jeg er (desværre) tidligere ansat i firmaet, og har for tiden en sag mod virksomheden kørende, da jeg aldrig har modtaget de feriepenge, jeg har krav på. (og jeg ved, at der er andre i samme situation som jeg)
Fra HK har jeg hørt, at virksomheden er ved at gå konkurs, og at det er derfor jeg endnu ikke har modtaget penge.
Så min anbefaling til folk der kommer i kontakt med Media Direkt er, at passe på!!!
Jeg ved i hvert fald ikke, hvor jeg har dem henne, og føler ikke, at jeg kan regne med hvad de siger.
I den sidste tid har jeg af og til set stillingsannoncer, hvor virksomheden søger nye medarbejdere, hvilket jo ikke lige er det, jeg forbinder med en konkurs truet virksomhed.
Endelig vil jeg opfordre andre tidligere ansatte som er blevet snydt af Media Direkt, til at kontakte HK (eller hvilken fagforening de nu måtte have) så vi sammen kan få det vi har krav på!!!