Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Co-founder søges til AI telefon agent system smarta.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Granada, Spanien
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg er udlandsdansker (Spanien) og har et IT firma med ca. 10 ansatte. Jeg har lanceret https://www.smarta.dk for at forsøge at sælge AI telefon agenter i Danmark hvor medarbejdere er så dyre.

Men jeg kan se at jeg ikke kan løfte det uden at have lokal hjælp i Danmark og tænkte at jeg måske kunne finde en co-founder her? Vi har alt det tekniske på plads, men mangler hjælp til at markedsføre, sælge og implementere det. 

Har du erfaring med online markedsføring og er interesseret i en ren medejer rolle, så skriv gerne til mig her på Amino eller svar på dette indlæg.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46655
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke helt så let - brug en dansk revisor. Du tænker måske i at han arbejder gratis med de ting og til gengæld bliver medejer?

Medejer af hvad? Dansk eller spansk selskab, og blver det 50/50 eller er man uden indflydelse?

Det svære er, at du SKAL angive til skat, den præcise værdi af selskabet han biver anpartshaver af, og sættes den galtt, sætter skat den selv efter oms, resultat osv højt. Dun del, hvad skal medejer beskattes af (det må jo have en værdi når han fra opstart arbejder gratis fordet. -er svær

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Granada, Spanien
Tilmeldt 16. Oct 09
Skrevet kl. 18:36

Det er tænkt som en aftale om overskudsdeling til at starte med og når en hvis omsætning er nået så opretter vi et separat selvskab i Danmark. Jeg har lavet samme aftaler med andre partnere og medarbejde tidligere og det gør det let at komme i gang uden for meget papirarbejde og så først gøre alt det når det er bevist at det virker.

Tilmeldt 7. Dec 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

På overfladen ligner det er godt produkt, hvis det rent faktisk fungerer tror jeg virkelig man kunne sælge det der ud af.

Men John kom også med nogle rimlige gode pointer. Er det bare en no cure no pay markedsføring/salgs partner du leder efter, eller en reel medejer. For det virker som noget af en chance at tage, at lave en gentlemans aftale om overskudsdeling fremfor rent faktisk at have ejerskab. Og hvis selskabet ligger i Spanien, men der bliver oprettet et separat selskab i Danmark, ejer man så kun anparter i Danmark eller også i Spanien? For hvis pengene ender i Spanien virker det ligegyldigt at eje noget af selskabet i Danmark.

Hvis dit produkt fungerer er jeg sikker på at du kan finde en medejer (dog en reel en af slagsen) eller en markedsføring/salgs partner der kan levere en no cure no pay løsning såfremt du har en god fordelingsnøgle. 

Med fare for at lyde som en sort seer (det er dog slet ikke ment på den måde), vil jeg lige understrege, at hvis produktet fungere, tror jeg personligt, at det ville være en GENIAL telemarketings case.

Fra Granada, Spanien
Tilmeldt 16. Oct 09
Skrevet kl. 22:04

Der vil naturligvis blive lavet en kontrakt som gør at det ikke er en gentlemanaftale. En partner vil selvfølgelig kunne se alle indkomster og udgifter og det vil blive en del af aftalen at vi ville oprette firmaet i Danmark når vi har x omsætning.

Alle rettigheder til navnet, logos, domænet o.s.v. vil naturligvis blive en del af den danske virksomhed når den oprettes og alle kunder vil blive overført dertil. Jeg har drevet virksomhed i over 20 år og har lavet lignende aftaler før og ville kunne sætte en partner i kontakt med disse hvis der er nogen tvivl om risiko for svindel. Jeg sætter enormt meget værdi på min troværdighed og tror ikke dette er noget problem.

Med hensyn til telemarketing så tror jeg du har ret. Jeg har faktisk samlet kontakt information på 800 frisørsaloner som vi kunne starte med. Vi kan faktisk gøre det med AI, men jeg tror ikke det er lovligt i DK. Men teknisk set kan vi sagtens ringe til dem med en AI agent der foretager opkaldet.

Fra Granada, Spanien
Tilmeldt 16. Oct 09
Skrevet kl. 22:10

Er det bare en no cure no pay markedsføring/salgs partner du leder efter, eller en reel medejer.

Glemte lige at svare på denne. Det er en reel partner men med minoritetsandel (måske med option til at betale for 50% partnerskab efter vi er gået i luften til en lav pris), men det er jo sådan set også no-cure no pay da hvis vi ikke får fundet nogle kunder bliver det et ejerskab af noget som ikke har værdi.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 13:14
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46655
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:00

Søren Beck Jensen:

Det er tænkt som en aftale om overskudsdeling til at starte med og når en hvis omsætning er nået så opretter vi et separat selvskab i Danmark. Jeg har lavet samme aftaler med andre partnere og medarbejde tidligere og det gør det let at komme i gang uden for meget papirarbejde og så først gøre alt det når det er bevist at det virker.

der er are det ved overskudsdeling, at du bestemmemr oerskud ud fra hvilke udgifter du lægger i, men vist KAN det fungere, jeg ser det ofte bare tungt i forhold til at tro på produktet, enten tage regulr mmedejer ind fra sart i nyt, eller lønne - hvis det skal ud over rampen
I alle fald - God vind

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)