Ok jeg fik vist forvirret mere end hjulpet. De sidst eksempel på en forside er mere eller minde sådan mine forsider kommer til at se ud, så jeg skulle bare have startet der :)
Ok jeg fik vist forvirret mere end hjulpet. De sidst eksempel på en forside er mere eller minde sådan mine forsider kommer til at se ud, så jeg skulle bare have startet der :)
Såe fik jeg første udkast på banen.
Jeg forestiller mig at man bliver præsenteret for, og kan lægge alle varene direkte i kurven fra forsiden. - De knapper hele vejen rundt, vil være én for hver produkt og "produkt visningen" i midten forestiller jeg mig, at den skifter bare man holder musen over knappen.
For at minimere sideskift og få den bedste konvertering muligt.
Jeg laver nogle rettelser imorgen, jeg er bare ved at være træt. - Der er noget margin inkonsistens og lidt detaljer der skal fikses. Jeg har bl.a. glemt PRIS
Se billederne her ( Klik for at se dem i naturlig størrelse og forhold )
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jamen altså, det ser sgu da super fedt ud!, lækkert design det kan jeg rigtig godt lide.... samtidig er det anderledes og giver det nok absolut bedste overblik over alle bøger!
Jamen altså, det ser sgu da super fedt ud!, lækkert design det kan jeg rigtig godt lide.... samtidig er det anderledes og giver det nok absolut bedste overblik over alle bøger!
Jae, jeg kigger lige på detaljerne senere idag, da der er nogle ting jeg lidt utilfreds med. - Men selve strukturen synes jeg sprænger lidt de normale webshops rammer.
Som du selv siger, det giver et godt overblik. - Kunne bare godt tænke mig lidt tekst i de små bokse.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Hej Simon, nu følger jeg lige lidt med på sidelinjen :) kunne man ikke forstille sig at logoet blev lidt større?, jeg syntes det drukner lidt i den lyse bjæle med indkøbskurven som skiller logoet fra resten af shoppen. Ellers flot/enkelt og lækkert logo. God dag