Det har du ret i Annette, der er nogle detaljer som skal fikses. Men jeg synes bestemt ikke det gør noget at kurven er meget meget mere synligt end logoet.
Logoet skal selvfølgelig være synligt, men synes det er vigtig visuelt at fortælle hvad kunderne skal klikke på.
Boysen
laver lidt videre på det her over middag =).
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
1. Akvarie samt tilbehør (foder,pumper, varmelegme osv osv) 2. ingen pt, men regner med vil blive ca 250-500 snarest. 3. Twinca (ønskes redigerbart da jeg har 4 navne jeg overvejer) 4. Alle med interesse for akvarie 5. Ja har jeg, dog ikke beregnet til dette.
Men jeg har lige pludselig fået meget tralvt med mange ting og det er o-butikken som er næste i køen når jeg lige får nogle timer hvor jeg ikke ved hvad jeg skal lave.
Bliv endelig bare ved med at fylde ud i tråden her, det er sjovt at sidde og se hvilke idéer folk sidder og roder med. - Kommer den rigtige idé kan det jo være jeg kunne tænke mig at komme med indover.
Jeg vil jo gerne selv starte en webshop på et tidspunkt, jeg ved bare ikke hvad jeg skal sælge.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
målgruppe 18 år til 45 år , type der er lidt gang og med på moden tøj og mange af dem fester tit
1 Søger kreativt designer til call action knapper og banner til mine sider
til min wordpress side stripper polterabend side , på denne forsiden indsættes efter med møde med hans stokholm igår mangler der knapper nedad siden ved hver shows type , med et lille billedet i , derved bliver siden mere købsrettet
har andre sider må evt. lave gerne lave banner til nogle af mine andre sider såsom polterabend-ideer.dk mv. vis ønskes de skal være i wordprees disse sider
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows