Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investering og SU hænger det sammen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
    Hej

Jeg er lidt på herrens mark hvad angår min fremtidige investering og håber i kan hjælpe..

jeg er pt studerende og skal være det 2 år endnu, jeg får 400.000 kr ud af et lejlighedssalg her inden så længe og har tænkt mig at gå på aktiemarkedet og forhåbentlig lave lidt skillinger.

Men min problem er at jeg er på SU og tjener en del ved siden af. Jeg her ikke direkte brug for det afkast der evt. skulle komme ud af mine investeringer. Men hvordan får jeg det ordnet sådan at mit "fribeløb" på 72000 som man må tjene ved siden af ikke berøres af køb og salg af aktier. Jeg har overvejet at starte et holding selsskab.

Hvad gør jeg så jeg ikke får det salg af aktier på min personlige indkomst.

Håber i har nogle gode ideer..

Jacob

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:57
Det hænger fint sammen, hvis du ikke vil stifte et holding - selvom du har penge til det og kunne være smart, så kan du benytte dig af VSO og derved spare op i firmaet.

Du kan læse mere om SU og VSO i denne tråd: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=10174

Samme problem stilling som dig.

Tilmeldt 24. Oct 06
Skrevet kl. 11:02
Problemet er at jeg ikke har en virksomhed ved siden af endnu.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:32
Hej Jacob,