Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk - kender du nogen der...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Håber at der er nogen her på Amino der kender nogen der lejer lejligheder ud. Jeg har for en lille mdr siden lanceret www.simpelbolig.dk og mangler nu nogen lejligheder at ligge på siden.

Så jeg håber at der er nogen her på Amino der kender nogen der har nogle lejligheder som de lejer ud. Om I kender en privat der lejer sin egen lejlighed ud eller en der arbejder et sted hvor de har flere lejligheder vil jeg gerne i kontakt med dem. Synes I ikke at jeg skal kontakte dem ville jeg blive glad hvis I ville gøre det. I kan læse lidt om siden her http://www.simpelbolig.dk/simpelbolig/

På forhånd tak.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:30

Hej Martin

Du er oppe imod nogle meget store spillere på det marked, spillere der har millioner i ryggen og et markedsføringsbudget der sikkert er væsentligt større end dit.

Hvis du skal gøre dig forhåbning om at lokke udlejere til vil det kræve at du kan finde en niche og tilbyde dem noget de store sites ikke kan.

Hvorfor skulle en udlejer vælge at lægge bolig til leje hos dig når de har den lejet ud på få minutter på f.eks. boligportal.dk?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Skrevet kl. 23:29

Anders Christensen:

Hej Martin

Du er oppe imod nogle meget store spillere på det marked, spillere der har millioner i ryggen og et markedsføringsbudget der sikkert er væsentligt større end dit.

Hvis du skal gøre dig forhåbning om at lokke udlejere til vil det kræve at du kan finde en niche og tilbyde dem noget de store sites ikke kan.

Hvorfor skulle en udlejer vælge at lægge bolig til leje hos dig når de har den lejet ud på få minutter på f.eks. boligportal.dk?

Ja det er et rigtigt godt spørgsmål.

Hele tanken bag SimpelBolig er at der er en gratis service for brugeren af siden. Det er ikke noget problem at få besøgende, men at få annoncer er noget helt andet.

Og det er klart at jeg ikke har det samme budget som f.eks. boligportalen, men jeg tror fuld og fast på at der er rigtig mange som mig der er godt træt af at skulle betale mange penge for at se et telefon nummer på en annonce som ikke længer er ledig.

Og på andre af de billige/gratis sider er rigtig mange af annoncer gamle og ikke aktive selv om der står de er. Og der er heller ikke god service over for brugeren.

Men hvis der er du skulle ligge inden med en kreativ idé til hvordan jeg får "lokkede" nogen til siden er jeg meget lydhør.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:42

Martin Larsen:

Og det er klart at jeg ikke har det samme budget som f.eks. boligportalen, men jeg tror fuld og fast på at der er rigtig mange som mig der er godt træt af at skulle betale mange penge for at se et telefon nummer på en annonce som ikke længer er ledig.

Problemet er lidt at annoncørerne er ligeglade med at deres kommende lejere skal bløde kassen for at se deres kontaktoplysninger.

De betaler jo ikke for at lægge annoncen på f.eks. boligportalen, og modtager ganske givet så mange henvendelser at de kan vælge og vrage mellem ansøgerne.

Så hvis du skal overbevise dem om at de skal lægge annoncerne hos dig kræver det en solid brugerskare, som igen kun kommer hvis du har den rette mængde annoncen... Totalt hønen og ægget.

Sidst vi havde noget til udlejning røg det på boligportal og der var en fin flok ansøgere at vælge mellem, og så blev det naturligvis den der virkede mest fornuftig der blev lejet ud til.

Jeg har desværre ikke lige noget umiddelbart bud på hvordan du kan få en fod indenfor på det marked.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Skrevet kl. 13:32

Igen kan jeg kun give dig helt ret.

Det er klart at udlejeren kun er interesseret i at leje ud og ikke hvad lejeren skal betale for at se kontaktoplysninger. Og der er der ikke noget mærkeligt i.

Men jeg tror også at, når de første annoncer kommer på, skal det nok blive nemmer for mig. Jo mere omtale siden får jo nemmer bliver det også :-)

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 13:37

Du kunne eventuelt forhøre dig hos de store boligselskaber, om du må lægge deres ledige boliger ind på dit site. Jeg ved ikke om de vil være med til det, men så behøver du kun give dem et kald og får (eventuelt) en del lejligheder ind.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Skrevet kl. 14:38

Lars :

Du kunne eventuelt forhøre dig hos de store boligselskaber, om du må lægge deres ledige boliger ind på dit site. Jeg ved ikke om de vil være med til det, men så behøver du kun give dem et kald og får (eventuelt) en del lejligheder ind.

Jeg har haft fat i et - og de var så ikke interesseret, men sådan er det :-)

Hvem tænker du på når du siger boligselskaber?

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 14:53

Altså umiddelbart for eksempel 3b, som jeg selv er lejer hos. De bor i Københavns centrum. Der findes også Lejerbo og mange andre, også private.

Hvidovre kommune har også i ny og næ lejligheder på de større sider. Dem kunne du jo også prøve - og så er der ciu.dk, som tager sig af mange af de lejligheder der er til de studerende. Administrationen ligger faktisk i hovedbanegården lige over posten og de er meget flinke at snakke med.

Det var nogle få ideer.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Skrevet kl. 15:08

Lars :

Altså umiddelbart for eksempel 3b, som jeg selv er lejer hos. De bor i Københavns centrum. Der findes også Lejerbo og mange andre, også private.

Hvidovre kommune har også i ny og næ lejligheder på de større sider. Dem kunne du jo også prøve - og så er der ciu.dk, som tager sig af mange af de lejligheder der er til de studerende. Administrationen ligger faktisk i hovedbanegården lige over posten og de er meget flinke at snakke med.

Det var nogle få ideer.

Tak for det Lars, Dem vil jeg tage kontakt til, måske det kan give noget :-)

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Skrevet kl. 15:13

Yes gør det. På google finder du selvfølgelig alle de andre. KAB-bolig, domea osv.

I øvrigt ligger www.boligbutikken-for-ht.dk (ciu) ikke overfor posten, men ovenover :-)

Held og lykke!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)