Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsalg til opstart af virksomhed!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Til jer andre, vi kender godt til affiliate, men det er ikke noget der interesse os.

Indkøberen/Fokus:

Hej Youth

Julegave-sæsonen nærmer sig. Find 5 fede varer, som mange kan bruge, ring gratis over Skype til virksomhederne og giv dem et tilbud, der "sparker røv" - evt. på dropshipping. På den måde er det "kun" Jeres tid, som I skal bruge. 

Michael

Det lyder spænende, men vi ville godt have noget vi allerede kunne sælge nu og også jul :)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 13:44

Hvis jeg var jer, så ville jeg afsætte noget tid til at researche markedet for varer der er til at sælge lige her og nu. men regn ikke med at tjene hurtige penge!

I kan ikke rigtig regne med bare at få det hele foræret.

Tobias.

Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:44

Til jer andre, vi kender godt til affiliate, men det er ikke noget der interessere os.

Indkøberen/Fokus:

Hej Youth

Julegave-sæsonen nærmer sig. Find 5 fede varer, som mange kan bruge, ring gratis over Skype til virksomhederne og giv dem et tilbud, der "sparker røv" - evt. på dropshipping. På den måde er det "kun" Jeres tid, som I skal bruge. 

Michael

Det lyder spænende, men vi ville godt have noget vi allerede kunne sælge nu og også jul :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:58

Youth:

OK, mit bedste bud. God jagt...

Michael

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 14:07

Indkøberen/Fokus:

Youth:

OK, mit bedste bud. God jagt...

Michael

Det er en et genialt bud, som jeg faktisk synes i skal arbejde videre med. I kunne også finde 24 små enheder, og sælge en færdig pakkekalender - Jeg har en kunde der lige har købt et kæmpe parti legetøj, han vil netop sælge sådanne pakkekalendere - Og han kommer til at tjene mange penge på det..

Som det bliver nævnt, pengene kommer ikke nemt, der skal arbejdes for dem - Samtidig tror jeg heller ikke vi aminoer er bedre end som så, så i får nok ikke bare et forretningseventur foræret.

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:36

Hej RBN

Ja, havde jeg selv tiden, sprang jeg ud i det. Da jeg har en eksisterende virksomhed med en lille aktivitetsnedgangi efteråret, vil det være ideelt. Jeg har desværre bare ikke fundet tiden til at finde de få leverandører på dropshipping, som det ville kræve.

Måske til næste år?

Michael

PS: Dette er en åben invitation til de leverandører, som har den ideelle julegave og som vil handle på dropshipping

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 14:37

Indkøberen/Fokus:

Hej RBN

Ja, havde jeg selv tiden, sprang jeg ud i det. Da jeg har en eksisterende virksomhed med en lille aktivitetsnedgangi efteråret, vil det være ideelt. Jeg har desværre bare ikke fundet tiden til at finde de få leverandører på dropshipping, som det ville kræve.

Måske til næste år?

Michael

PS: Dette er en åben invitation til de leverandører, som har den ideelle julegave og som vil handle på dropshipping

Nu må vi hellere lade være med at stjæle tråden.. Men det kan da godt ske jeg kontakter dig, inde for nær fremtid.

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:45
Fra Århus
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 46
Fra  Vsual Skrevet kl. 11:39

Jeg tror der skal komme en MEGET gavmild person forbi hvis i forventer at en idé hvor budgettet er 5000kr., som på sigt skal blive en rigtig god forretning.

Det skal sælge fra dag 1, hele året rundt, det må ikke koste særlig meget, andre har nævnt det, men affiliate lyder som den sikreste vej for hurtig gevinst, og hvis man vælger det rigtige niche(guldgruppen som der IKKE er nogen som bare giver væk) sælger det året rundt.

Der findes jo mange former for affiliate programmer.

Ellers syntes jeg iphone/ipad/ipod cover idéen lyder som et godt (billigt) alternativ, Dog er der vidst 3 af de slags shops i dk, så lidt konkurrence er man oppe imod ;)

Når jeres budget er som det er, så tænk i små baner, i iphone cover klassen. De koster intet i indkøb, mere eller mindre hele befolkningen er ved at have en iphone, ingen gider have en ridset telefon, Folk vil have beskyttelse(kinky) = God målgruppe! = God Indtjening!

evt. kig på alibaba.com(tror jeg den hedder) der er masser af tingel tangel, som sikkert kunne laves til en god forretning.

Bliver jeg skudt ned nu? Wink

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 11:52

Niklas Johansen:

Jeg tror der skal komme en MEGET gavmild person forbi hvis i forventer at en idé hvor budgettet er 5000kr., som på sigt skal blive en rigtig god forretning.

Det skal sælge fra dag 1, hele året rundt, det må ikke koste særlig meget, andre har nævnt det, men affiliate lyder som den sikreste vej for hurtig gevinst, og hvis man vælger det rigtige niche(guldgruppen som der IKKE er nogen som bare giver væk) sælger det året rundt.

Der findes jo mange former for affiliate programmer.

Ellers syntes jeg iphone/ipad/ipod cover idéen lyder som et godt (billigt) alternativ, Dog er der vidst 3 af de slags shops i dk, så lidt konkurrence er man oppe imod ;)

Når jeres budget er som det er, så tænk i små baner, i iphone cover klassen. De koster intet i indkøb, mere eller mindre hele befolkningen er ved at have en iphone, ingen gider have en ridset telefon, Folk vil have beskyttelse(kinky) = God målgruppe! = God Indtjening!

evt. kig på alibaba.com(tror jeg den hedder) der er masser af tingel tangel, som sikkert kunne laves til en god forretning.

Bliver jeg skudt ned nu? Wink

+1

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)