Hej Lundsby. Det glæder mig at du ser tingene lige så klart som du altid gør :-) Ja, iFrames bruges stadig utroligt meget, så jeg har slet ingen betænkeligheder ved at benytte dem. Som nævnt handler det om at forstå potentialet og begrænsningerne. Det nye modul kan bestemt blive bedre, og JavaScript includes er en god ide. I første omgang bliver det dog en ren iFrame-løsning af hensyn til brugervenlighed. Jeg følger som nævnt op med en video på et tidspunkt. Jeg synes selv løsningen er blevet god, og åbner op for nye muligheder i Sitemagic CMS. |
Nu ved jeg ikke hvor omfattende jeres CMS system er, om systemet kun bruges til en-vejs kommunikation eller ej.
Hvis ikke, så synes jeg en omfattende implementering af FBML (facebook api) ville give jer en konkurrence fordel.
Jeg forestiller mig et kontrolpanel, hvor man bare kan indtaste sine API nøgle osv. og kan vælge hvilke ting der kan aktiveres.
Så ville det være nemt derefter at implementere Share, Like og Fanbox og FB-connect med sin facebook credentials.
og på den måde lave en så stærk integration af facebook, så man kan skrive i debat, kommentarer, login, osv. vha. FB.
Så hvad er min ynglingswidget? Facebook.
God dag =)