|
Hej Lasse Jeg gaar selv og kigger efter en freelancer som kan bygge en hjemmeside for mig for en rimelig pris. Jeg har fundet to sider paa nettet som formidler kontakt: Jeg har ikke selv brugt siderne endnu saa jeg kan ikke sige om de er gode eller ej. Jeg regner med at oprette mit project paa en af dem og se hvad de kan tilbyde. Det gode ved siderne er at du kan laese feedback fra andre brugere. Hilsen Nils |

Dog må man konstatere at forretningskulturen er meget forskellig mellem verdensdelene. Der er en række faldgruber.
F.eks. vil man komme ud for at der helst skal betales forud. I samme øjeblik opgaven er betalt er vedkommende utrolig svær at komme i kontakt med - så benyt escrow når du kan
Man kan også have svært ved at få en faktura efter udført arbejde og betaling osv..Omvendt mener nogle indere/pakistanere at europæere ikke er værd at arbejde for, for vi kan ikke definere rammerne i et projekt. Dvs. vi forlanger altid lige lidt mere (udvider aftalen hele tiden). Mon ikke mange af os Aminoer kender lidt til det enten som køber eller sælger af en ydelse?
Hvis man har en helt specifik og veldefineret opgave der skal løses kan det være en god ide at poste den på sådan et freelancesite. Der skabes også langvarige relationer...
Bliv gratis medlem