Og så lægge filen som OpenOffice Draw fil et sted. Så kan alle åbne filen og arbejde videre med den.
Ovenstående billede er ikke optimeret til at blive rentegnet - min erfaring er, at når man begynder at rentegne/renskrive whiteboard billeder, så bliver man også lidt mere omhyggelig, når man tegner dem.
Du har en rigtig god ide til et nyt område indenfor outsourcing.
Vi (www.eruditesoft.com) håndterer allerede mange forskellige typer opgaver, som strækker sig fra simpelt tasteopgaver til avanceret opgaver indenfor ingeniør og datalogi. Priserne er startende fra ca. 30 kr. / timen, samt vi kan håndtere opgaver uden kontrakter. Vi har store amerikanske kunder samt også en række kunder her i Danmark.
Vi har vores eget kontor i Hyderabad i Indien, så der er ikke ekstra fordyrende lede i processen. Erudite Soft er tilknyttet www.hitmedia.dk, som er medejer i firmaet. Man er dermed garanteret en dansk part, som også står parat til at hjælpe.
Hvis du har mulighed for at sende et eksempel på et white board billede, så udarbejder jeg meget gerne et tilbud til dig. Min e-mailadresse er jacob |@| eruditesoft.com.
Endelig også skriv hvis du har flere ideer til outsourcing. Vi kan finde ansatte på dagsbasis til de fleste typer af opgaver.
Vi leder desuden efter sælgere til outsourcing indenfor ingeniør opgaver (AutoCAD og SolidWorks).