Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der kan!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 61
Fra  Sillas Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Social Marketing venner! Smile

 

Jeg har efterhånden set flere og flere eksempler på Facebook af denne programmering/metode jeg søger, jeg søger en der kan forklare mig mere om den, eller måske endda lære mig det. Evt. en programmør som vil lave det for mig. Smile


Det er ikke nemt at forklare, da jeg ikke engang selv ved hvad det hedder, men kan forklare hvordan det virker.

 

Kender i når folk trykker på f.eks en video eller et link  på Facebook, at det så sker at de poster den på deres egen væg automatisk samtidig?


Eller hvis folk har trykket "Synes godt om" og du så trykker på den sides navn din Facebook ven synes godt om, bliver du sendt videre direkte til en hjemmeside?

 

Ville virkelig sætte stor pris på hvis der er en der gad hjælpe, på forhånd tak. Geeked

 

Fortsat god dag allesammen!

 

Vh. Sillas

 

Eller

/Sillas

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sillas

Det kan blive en bekostelig affære :) Men du kan evt. kontakte landechef for Facebook i Danmark, Jan Christiansen. Jeg har tidligere været med til et møde med ham. Han kan evt. hjælpe dig videre med den slags kampagner... 

Du finder ham her: 

Christiansen på Facebook
Christiansen på Linkedin 

 

Jeg deler også tips og links på:
http://twitter.com/nicolaij

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 61
Fra  Sillas Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Nicolai!

En bekostelig affære, i hvilken grad?


Altså er det ikke noget enhver har mulighed for at sætte i værk? Eller man skal måske have en form for certifikat til det siden jeg skal kontakte ham? :-)


Tak for linksene i hvert fald.

 

Vh.

/Sillas

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Selv tak. Lige på denne del af Facebook har jeg ikke så meget viden - måske der er andre herinde der ved lidt mere om det.

Men jeg kan dog huske, at Jan fortalte, at der var nogle kampagner, som kun meget få havde adgang til at oprette. Som du sikkert ved kan du jo selv oprette tekst- og billedannoncer (http://www.facebook.com/ads/manage/), men hvis det er større kampagner med interaktion med brugerne er det et lidt andet setup. 

Desuden er http://komfo.com/da et af de førrende sites herhjemme i kampagner til Facebook. Måske de også har mulighed for at hjælpe dig?!

 

Jeg deler også tips og links på:
http://twitter.com/nicolaij

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke bare at synes om en URL?

I en hjemmesides kode kan man inkludere nogle specielle Facebookelementer, som gør at Facebook læser dette dokument ligesom sine egne "Pages" eller "Grupper".

F.eks. kan man kaste følgende elementer ind:

<meta property="og:url" content="http://www.apple.dk/ipod/"/>
<meta property="og:site_name" content="Apple"/>
<meta property="og:title" content="iPod Nano"/>

Så hvis man har et "I like" link på sin side, og folk klikker på det, vil der komme en "Rune Jensen likes <link>iPod</link> from <link>Apple</link>" og alle ens venner vil blive kastet direkte til apple.dk/ipod/ når de klikker på det.

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 61
Fra  Sillas Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret begge to.

Det er noget lignende jeg mener Rune, tak! Smile

Men hvis jeg f.eks gerne vil have en video i omløb på følgende måde: når personen trykker på videoen, postes videoen automatisk på hans/hendes Facebook profil.

 

Er der nogle der kender den form for programmering, eller kender nogle som gør det?

 

Vh. Smile

/Sillas

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mener som en "forklædt *I like*" ? :)

Det kender jeg desværre ikke til, men det er en spændende metode hvis den findes - Så jeg glæder mig til at se mere i denne tråd.

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 61
Fra  Sillas Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja hvis man kan kalde det det, man bliver henvist til en side, så snart man trykker på "1": Synes godt om Pingviner via "1: Navn med skjult link"

 

Har set flere eksempler på den metode med f.eks. videoer, vil bare rigtig gerne vide hvordan jeg bruger den selvfølgelig. Smile

 

Vh. Sillas

/Sillas

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tungen lige i munden.. Nøj hvor kan Facebook blive svært på skrift :-)

Jeg må se et eksempel før jeg kan hjælpe, så hvis du har et aktuelt så send linket til mig via kontaktformularen på mit website ThomasBigumDK

 

Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Sillas,

Jeg er netop blevet bekendt med det nye business media site www.vrrum.com hvor jeg er registret bruger. Selvom sitet endnu ikke er i luften køre den pt i en beta version. Jeg tror det

du søger kan du finde her ved at lave dine egen spots og derefter få dem vist på din facebook twitter

hilsen

chris

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)