Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave events/branding/teambuilding?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har stor erfaring ifm. musik-koncerter og festivaler. Ved ikke om det har relevans ifm. dit projekt.

Hvis, så kunne jeg da også godt tænke mig at høre nærmere om din idé.

brian@brovejen.dk

mvh.

Brian

Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:10

Hej Lisbeth,

Har stor erfaring med event/teambuilding, især planlægning og udførelse(deltid/fuldtid gennem de sidste 15 år), og kunne måske være frisk på et samarbejde, om ikke andet kunne det jo være man lærte noget nyt.

Hvis du vil sende lidt mere info på mail Kristian.ikos@gmail.com , skal jeg nok returnere med nogle referencer.

KH

Kristian

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 16:51

Hej Lisbeth :)

Det lyder som et spændene projekt du har gang i :) Du kan her oprette en gratis jobannonce..

Jeg håber du får succes med det,

Nicolaj B. Müllertz

Fra Birkerød
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:58

Hej Lisbeth

Jeg har i mange år arbejdet på bureau og i diverse store virksomheder, og har lavet events fra 25-1500 mand i dette regi.

I mit eget regi har jeg i løbet af det sidste år lavet 3 events fra 250-1200 deltagere hvor jeg har stået for alt fra overordnet koncept til projektledelse og endelig eksekvering med diverse underholdning, mad m.m.

Jeg har også indimellem brug for "at klone" mig selv, og da vi arbejder indenfor lidt af samme områder kunne vi måske finde en model der er attraktiv for os begge - du er velkommen til at sende mig en mail på: cg@camillagullits.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)