Hej ! Har en Dansk worpress og jeg kan se på mine analys. at 30 % af besøgne kommer fra uk. kan man godt hente et plugin vor der er to sprog man kan vælge i mellem eller skal der en helt ny side til ? |
hmm??
Hej ! Har en Dansk worpress og jeg kan se på mine analys. at 30 % af besøgne kommer fra uk. kan man godt hente et plugin vor der er to sprog man kan vælge i mellem eller skal der en helt ny side til ? |
Af ren nysgerrighed : Hvad skulle formålet være ? Skriver du dine artikler på begge sprog ? mvh Jan |
Ja der findes plug-in's til den slags, men du skal bare skrive alt teksten igen, og så er der vist nogle udfordringer med urler som også skal skrive to gange. Men det er jo bare en søgning efter plug-in, jeg har selv kigge på det, men jeg gik væk fra det igen, måske du kunne dele dine praktiske erfaringer når du kommer så langt :)
|
Hej Jakub, Du kan bruge et plugin som hedder qtranslate, Jeg har skrevet lidt om det her: Dbh Morten. |
Opsætning af wordpress, som cms eller blog:
Siden ser relativ ny ud og har ikke fantastisk mange links, kan det tænkes at det er danskere i UK som udgør de 30% Hvis du virkelig vil have siden(erne) højt op på både engelsk og Dansk, er det bedst med 2 sider. |
2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog
Jeg bruger et plugin der hedder WPML Multilingual CMS Det fungerer rigtigt godt for mig og der er kontrol over nærmest alt, også URL's. Jeg bruger det på siden: Sommerhus til leje i Skagen |