Hvad er den af? Hvad ved du om mine kunder og serviceniveau? |
Nu er det helt sikkert hvem man IKKE skal hyre til at lave SEO :-)
Hvad er den af? Hvad ved du om mine kunder og serviceniveau? |
Andy Max Jensen
Nu er det helt sikkert hvem man IKKE skal hyre til at lave SEO :-) |
Mvh
Mathias Bak
Er denne gang HELT enig med lars |
Andy Max Jensen
Hvad er der lige der sker her. Det hele startede med et et ugyldig spørgsmål og ender i, ja jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det. Meeeeen det er nok ikke den måde man får kunder her på Amino. Man skal aldrig synke så lavt som til at svine en konkurrent til, det kommer altid tilbage til en. Hvis du gerne vil gøre det så godt som Thomas, så kræver det hårdt arbejde, brug tiden på det, så opnår du måske samme succes en dag. |
Men mulige kunder, f.eks. dumme håndværkere m.m. kender nok også snart til de nye annoncehajer, der kalder sig SEO eksperter - VORHERREBEVARES. Men I udstiller jer selv herinde, og bl.a ødelægger en tråd og ikke det mindste af gensidigt respekt hverken overfor kollegaer eller kunder.. Det er ihvertfald noget kommende kunder har respekt for. Nemlige det gensidige uanset om man kalder sig altmuligmand eller SEO ekspert. Ib Abildgaard RÅD & MAL http://www.raad-mal.dk/referencer/
|
Så fik man også afprøvet skjul bruger funktionen på Amino, endda hele to gange :-)... |
Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4
Svar på tiltale -.kamp Enten er vi på amino for at hjælpe folk der har brug for det, eller også kan vi bruge, det forum Amino er, til at overbevise alle om vi er de bedste. Jo flere rygklappere jo bedre for denne post, det kører i rang mellem rosen og dimib, og når i ikke tåler mosten lukker martin tråden. Det er vel ikke det dette forum handle om? Tro mig hvis jeg skriver fuck rosen.. - fuck demib og fuck "ejeren af jubii" Hvor lang tid tror du der går før martin tager den kritik., og lukker og slukker tråden. I stedet for at forbedre det forum til iværksættere som jo er ideen… Det er op til dig at bedømme, min bruger er vel som altid slettet og det samme er mine indlæg. |
Flotte ord og god salgstale ;D Meeeeen hvor er det lige du hjælper Nikolai henne? Han havde brug for hjælp, men du ødelagde tråden via personangreb Morale er godt, og dobbeltmorale er dobbelt så godt... |
Kommer du ind fra sidelinjen, det bekræfter bare den brune næse.
Han hedder Niels men ok...
Dette har "som sæd-vanligt ikke noget med seo at gøre" Rosenbusk, demibber, og martin out. |
Nej jeg undre mig bare over, at du siger det ene og gør noget andet... Et harmløst spørgsmål, hvor mange kunne bruge svaret, det bliver omdannet til mudderkast. Du vil hjælpe, men indtil nu er der ingen, som har fået hjælp af dig her i tråden...
Okay nu går det vist helt galt... Tror det er langt over din sengetid ;D |