Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kunde løber fra aftale HJÆLP

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi er nok ganske enige. Var jeg din yndlings SEO pusher, ville du jo også være gammel i gårde her, og så ville vi ikke bøvle med underskrifter for et par timers arbejde.

Men - men - men: En ordrebekræftelse går begge veje, og det er i alles interesse, at der er klare linjer om, hvad der skal leveres, hvornår og til hvilken pris. Er der det fra starten, er langt hovedparten af mulige problemer elimineret på forhånd.

Størrelsen af opgaven og beløbet er selvfølgelig også en faktor. Men hvis en iværksætter arbejder en hel dag for omkring 1.000 kr., er der godt nok også behov for at få de penge hjem, for de må virkelig mangle ;-)

Nu sipper jeg en kop herlig Fair Trade Sumatran Reserve, og så er det ikke svært at være enig :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav altid arbejde kun med kontrakt, både din skyld med også for kundens skyld , derved har kunden dokumentation vis loves noget , angående hvad laves , tidsforbrug og prisen i alt.

Har prøvet før at aftale noget over skype , det går simpelthen galt for den ene skriver noget anden skriver noget til sidste ved man ikke hvad der er aftalt , dog var min aftale også lidt mystisk , med der bygges tit tillid op ad person man sider snakker over skype om personlig ting .

F.eks. jeg fik jeg lavet en aftale over skype 100 blogs helt standard, blev opsat til 500 kr. per stk. ,med forklaret det var en del svære hos gigahost.dk og da det havde gået med de andre sagde person gik 30-40 minutter per blog hos megahost.dk , dog fandt jeg ud ad efterfølgende at det kun gik hos gigahost.dk 4-5 minutter per blogs det var der var nogle gode amino.dk der forklaret mig og lærte mig selv at oploade mine wordpress , med han havde brugte simpelthen så meget tid over skype at forklare det går simpelthen lang tid og besværligt , heldig mig var der nogle ærlig amino.dk der forklaret det ikke var sandt og lærte mig at oploade wordpress

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 1725
Fra  Profitize Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes generelt at den er lidt svær. Når det kommer til stykket er alt efterhånden juridisk bindende. 

Du kan få en bindende jobopsigelse pr sms (hvor du jo af gode grunde ikke kan skrive under på modtagelsen) , dine mails er juridisk bindende og det samme er en fax, så generelt set står du ikke juridisk dårligere af ikke at have en fysisk underskrift, når det kommer til stykket, hvis du kan dokumentere at du har forklaret kunden betingelserne for samhandel  (ydelse der skal leveres - samt betaling til modtagelse)  Kan du dokumentere dette så står du jo stærkt. Det er anklagedes job at modbevise. Og hvordan vil han modbevise en udskrift af skype eller en email korrespondance ?

Hvis man endelig vælger at gå videre til juridiske instanser handler det udelukkende om én ting. "Plausibel bevisførelse"

Og her må dommeren jo vurdere om han synes at det lyder rigtigt eller ej. - Så er det egentligt lige meget om man er skyldig eller ej, hvis sagen kan formuleres i en sådan facon at det er plausibelt at man er skyldig i anklagede.

Men det er generelt altid en god ide at lave kontrakter og projektoplæg ved større opgaver, eller hvor du selv har fysiske udgiftter.  da de som oftest alligevel inkluderer del-deadlines og opgaver, som der jo alligevel skal være formuleret i projektbeskrivelsen for at begge parter har overblik over forløbet, hvis det er en stor opgave.

Men når vi taler mindre ad-hoc opgaver så gider jeg ikke bruge tid på det. Jeg tror på det bedste i folk og indtil nu, har jeg kunder i usa, holland, italien, australien, maldiverne, england, irland, japan, osv. og aldrig én eneste gang er jeg blevet snydt, selvom de helt sikkert bare kunne stikke af fra regningen, hvis de ville. Særligt amerikanerne er mine favorit kunder. De har sgu holdning.  "DONT YOU DARE NOT CHARGE ME"  - Så meget for kundeservice, :) det får man ikke engang lov til.

Jeg tror dog i bund og grund at når man viser folk tillid, så får man det samme tilbage.

Så er der dog lige de enkelte situationer som du står i nu, hvor hele den holdning bliver sat på en alvorlig prøve. Men jeg tror ikke på at du kan gå andre veje end at prøve at appellere til hans samvittighed eller fakta.

Nægter han kategorisk,. så må du jo eventuelt foreslå et kompromis, han kan jo ikke løbe fra at han har sat dig i arbejde og at du har arbejdet en hel dag for ham. Det må han da kunne forholde sig til.

Ellers må du ty til at være et dumt svin og lægge renter på og sende rykkere og eventuelt lade regningen blive købt af et inkasso firma, hvis du kan.

Og så er der jo selvfølgelig den detalje som Thomas nævner i en af hans casts, med factoring fremadrettet.

 

Profitize - Webbureau specialiseret i E-handel & Konverteringsoptimering

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)