Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bleer til salg online

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj :)

Jeg har rigtig stor vælg af stoff bleer( og andre textiler)  med motiver og uden , da jeg kender en producent i EU. Priser er også fornyftge :) . Vil du vide mere, skriv milda@milda.dk

M.V.H.
Julle
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:11

> målgruppen er meget prisbevidst.

ABSOLUT! Hvis du kan sælge en stor pakke bleer inkl. fragt for under 80 kr, så jeg er jeg på, men det tvivler jeg på du kan :)

Tilmeldt 16. Nov 05
Skrevet kl. 17:00
Hvad er en stor pakke... konkret ?!?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:07
De pakker som normalt koster 150-180 i supermarkeder, men som ofte findes på tilbud til under 100
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 17:17
Som flere har været inde på, vil jeg også mene at det kun er relevant hvis det kan gøres billigere end det man finder i supermarkederne idag - vi købte udelukkende bleer på tilbud og om 8 måneder skal vi så til det igen

Med mindre du kan tilbyde noget billigere
Tilmeldt 16. Nov 05
Skrevet kl. 17:42
Fra Hamburg
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:22

Bleer er nok ikke lige sagen at sælge online. Der findes i forvejen udbydere og de har problemer med at matche priserne på markedet.

Abena er, udover at europas 4. største producent af bleer også forhandler til private via deres egen webshop.

Så tror ikke lige det er den bedste produkt-gruppe at starte med. Men nogle af de andre forslag som kommer frem lyder da nok nærmere som noget du vil kunne omsætte for :)
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 23:06

Hej.

Jeg synes det er en god idé, men der er et logistikproblem som det anføres i hele tråden...
Hvad med at overtale Årstiderne til at tage bleerne med i abonnement?

Det er selvfølgelig ment halvt i sjov, halvt alvor. Du er nødt til at tænke kreativt hvis bleerne skal, ikke bare sælges online, men rent faktisk også nå frem til brugerne til en fornuftig pris.

Du skal enten sørge for at varen er billigere, eller at kunden forstår at han/hun opnår en service som sparer tid og besvær.

Mvh Carsten
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 15:34

Hej Nicolai,

desværre tror jeg ikke der er basis for at sælge bleer på nettet.
Jeg var selv ved at stable noget på benene en overgang, men fandt hurtigt ud af at indkøbspriserne (ihvertfald for mærkevare bleer) var væsentlig højere end jeg havde troet.
Hos Pampers var priserne ca. kr. 145,- pr pakke og det var kun hvis du købte en lastbilfuld af gangen.
Disse pakker sælges normalt til kr. 164,- i Bilka, Føtex o.l - men desværre er de ofte på tilbud til 99,- eller 89,-. Den rare kvinde ved Pampers forklarede mig at når supermarkederne kører disse tilbud, taber de i realiteten kr. 30,- - 40,- pr. pakke - de bruger dem blot til at lokke en masse kunder til.
Så derfor opgav jeg igen. Havde ellers tænkt mig folk skulle købe bleerne på abbonement.
På den måde havde man faste kunder i 2-3 år pr. barn, og bleerne skulle kun leveres en gang om måneden.

Med venlig hilsen

Søren 
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:05
Det er meget morsomt at denne ide er kommet frem her - for jeg havde den også for 1 år tilbage, jeg havde også kontakt til en stor producent i østen - men jeg kunne simpelthen ikke få prisen langt nok ned pga leveringsomkostningerne. prisen pr ble var 1-1½ kr hvis jeg husker ret.. Men den pris sælger aldi og de andre lavpris steder dem for...
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)