Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bleer til salg online

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 30. Sep 05
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er ved at etablere en lille webshop , jeg har shoppen men mangler nogle gode produkter
der må da være nogle nybagte forældrer blandt alle jer gæve folk...... er der grobund for at sælge bleer, sutter  etc. via nettet ?

mvh Nicolai 
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:36

Hej Nicolai,

Nu er jeg ikke lige i din målgruppe, da jeg ikke har børn. Men jeg kan sagtens se ideen.

Det der ofte spolerer en god Internet handel er fragtprisen. Umiddelbart kunne jeg forestille mig at det var dyrt at sende et par pakker bleer med posten, og jeg kunne forestille mig at målgruppen er meget prisbevidst.

Er det nogle overvejelser du har gjort dig?

mvh Carsten
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Pirutech ApS Skrevet kl. 13:06

Hej Nicolai,

Bleer, sutter etc. vil ikke ligge mig fjernt at købe over nettet - første køb vil blive til April
Mht. andre varer, hvis du (eller andre) er på udkig efter engangskameraer med eller uden flash, batterier, lille lomme FM radio, undervandskameraer (engangs eller digital), snorkelkit (finner, maske, og undervandsdigital kamera). Der er lige landet en sending vareprøver for en times tid siden. Så bare send en PM og vi tager den derfra.

Lars Hobolth, Pirucare  se selv, hvor meget du belastes af at dosere medicin

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:27
Hvis bleer ville være billigere at købe på nettet, så er undertegnede nok klar at blive kunde
Fra Sønderborg
Tilmeldt 30. Sep 05
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:37

Tak for jeres kommentarer

Selvfølgelige vil prisen og fragt være issues der skal drøftes, jeg er faktisk ikke helt klar over om Post Damnark afregner ifølge størrelse eller vægt .....batterier kunne måske være intressant men der spiller vægten sevlfølgelig ind .

PM...?

Nicolai

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Pirutech ApS Skrevet kl. 13:54

Hej Nicolai,

PM: Private Message, sendes/findes ved at klikke på vedkommendes profil.

Mit tlf. 2617.2668
(det kunne jeg jo bare ha'' smidt første gang - jeg er ikke så hemmelig at det gør noget..)

Bare ring eller skriv

Lars Hobolth, Pirucare  se selv, hvor meget du belastes af at dosere medicin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:19

Jeg vil ikke tro at bleer er et optimalt produkt at starte ud med, i hvert fald ikke hvis det bare skal være en lille fritidsbeskæftigelse. For at kunne få nogle priser (efter fragten er lagt til) der er billigere end priserne som supermarkederne kører med skal du nok bestille et stort parti hjem og bleer fylder jo en hel del.

Det kunne være du skulle overveje trusseindlæg, tamponer og lign, det fylder langt mindre og hvis du først får en trofast kundeskare vil de formentlig blive ved med at købe fra dig mange år endnu. Uden at have undersøgt det nærmere kunne jeg også godt forestille mig at det er en vare hvor der er en relativ høj profit på.

Mvh
Morten

Ready for take-off? så besøg REJSE-TIPS

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:56

Hejsa

Bleer er ikke et godt produkt at tjene penge på. Vi har en internetbutik med speciale i børn der er født for tidligt, så vi har købt bleer i en størrelse, som man ikke kan købe i almindelige butikker. Vi har også bestilt lidt i den størrelse, som passer nyfødte, og den indkøbspris vi skal betale er kun få kr. under den som butikkerne sælger til. Bleer er en underskudsforretning, men er noget som kan trække kunder til, hvis der er tilbud på dem. Dagligvarebutikker sætter penge til når de sælger bleer for at kapre kunder.

Hvis man skulle sælge bleer, så skulle det f.eks. være økologiske, hvor det ikke er prisen som vil være det væsentligste.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:39

Der er begyndt at være mange på nettet der forhandler Moltex bleen.. næsten alle der har enten med økologisk babytøj, eller abonnementsordninger med frugt og grønt m.m.. Og det er jo som regel de største der kan slå de små ud af kurs.. så vil heller ikke anbefale at starte en shop op med bleer.. medmindre du også har andet at byde på. men markedet er næsten snart mættet på det område.. selv dem der ikke har økologi på programmet er på nettet.

Men krydser da fingre for dig

Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:17

Hej,

Lene Thorsager her ret, der er en meget lille avance på bleer, men idéen er god nok hvis den kunne føres ud i livet og du kunne tjene på det, jeg slap gladeligt for at slæbe den ene store kasse bleer med hjem fra Bilka, når de er på tilbud. Jeg er absolut ingen "tilbuds-haj", men man kan virkelig spare mange penge på bleer, når de er på tilbud, så jeg hiver mig selv i håret hvis vi glemmer at købe og løber tør i en ikke tilbuds-uge ;o)
men held og lykke med projektet.

Kh Tina

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)