Hejsa alle sammen. Ja i tænker nok at overskriften er rimelig useriøs, men det er seriøst fra min side. jeg har i mange år meget gerne ville starte noget op selv for at være herre over hva der skete og være selvstændig. Nu søger jeg så råd om hva jeg skal springe ud i.? Jeg vil som udgangspunkt gerne beholde mit 37 timers job ved siden af og så starte noget op som der ikke koster mig det store i starten måske, ja jeg ved det jo ikke, derfor jeg skriver her. Har som udgangs punkt ikke den store startkapital, så som skrevet skal det være noget der ikke koster det store, måske en under fillial af en anden forretning eller lign. Har altid været facineret af internet-handel og det må meget gerne være noget i den retning. Som skrevet har alt interesse og håber her er nogen med nogen gode ide'er/guldkorn. :-) Og håber i tager mig seriøs, da jeg er 100% seriøs. MVH Dennis den friske/spontane opstarter. :-) |
Hvad din hobby er og hvad du ikke bliver træt af det har du nok største succes med .
Hvad du godt kan lave i din ferie og fri dag for det er jo efter den 37 timers arbejdes uge , du ønsker at lave det andet iværksætter arbejde.
Tænkt ikke på penge med hvad der kan give dig nye gode oplevelser og livsglæde i hverdagen
Det man ved noget om er normalt det billigste at starte op med , derfor forskelligt hvad der er billigste at starte op med .