Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næsten ingen startpenge, hva skal jeg søge efter at starte med.!?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen.

Ja i tænker nok at overskriften er rimelig useriøs, men det er seriøst fra min side. jeg har i mange år meget gerne ville starte noget op selv for at være herre over hva der skete og være selvstændig. Nu søger jeg så råd om hva jeg skal springe ud i.?

Jeg vil som udgangspunkt gerne beholde mit 37 timers job ved siden af og så starte noget op som der ikke koster mig det store i starten måske, ja jeg ved det jo ikke, derfor jeg skriver her. Har som udgangs punkt ikke den store startkapital, så som skrevet skal det være noget der ikke koster det store, måske en under fillial af en anden forretning eller lign. Har altid været facineret af internet-handel og det må meget gerne være noget i den retning.

Som skrevet har alt interesse og håber her er nogen med nogen gode ide'er/guldkorn. :-)

Og håber i tager mig seriøs, da jeg er 100% seriøs.

MVH Dennis den friske/spontane opstarter. :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:54

Hvad din hobby er og hvad du ikke bliver træt af det har du nok største succes med .

Hvad du godt kan lave i din ferie og fri dag for det er jo efter den 37 timers arbejdes uge , du ønsker at lave det andet iværksætter arbejde.

Tænkt ikke på penge med hvad der kan give dig nye gode oplevelser og livsglæde i hverdagen

Det man ved noget om er normalt det billigste at starte op med , derfor forskelligt hvad der er billigste at starte op med .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Dec 06
Skrevet kl. 10:08

Hej Mikael, tak for svar.

Ja det lyder jo ikke dumt, ergodt klar over at det skal være noget man ikke bliver træt af,men ikke alle kan lave noget ud fra deres hobby, så ville alle nok være selvstændige. :-) tænker jeg ihvertfald.

Min hobby kan jeg så sige er, fiskeri, både med stang, garn, ruser osv. synes der er noget specielt over at stå time efter time med stangen og ventepåom dermåske sker noget.

Omvendt synes jeg også det er spændene, at fiske med garn, fordi du ved der "næsten" er fangst hver gang,men her er det mængden der er spændene.

Og selvfølgelig fordi fisk smager pragtfuldt.

Men nu har jeg så en ide/hobby at gå ud fra, hvordan realisere jeg sånoget ud fra det?

MVH Dennis

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 10:20

Jamen lad mig starte med min "historie", jeg fandt ud af at jeg ville handle med rengøringsprodukter, jeg fandt en leverandør, gik ned i banken og spurgte om de vil lave en kassekredit på mit ønskede beløb, i mit tilfælde 20.000 kr. Det tog godt 3 minutter - wupti så var jeg igang.

Hjem og sende første ordre til leverandøren, og kontakte en der kan lave hjemmesider for en.
Det hele skulle gerne være oppe og køre om 1-2 måneder.

Prøv du gøre det samme? Undersøg om du evt kan finde en god leverandør at fiskeudstyr?
Du kender alt til det, de gode mærker inden for stænger, blink og spinner og hvad alt det nu hedder.

Jeg vil klart anbefale at gøre det på den måde. :)

// Daniel Poulsen

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 10:34

Hej Dennis.

først og fremmest må du forklare hvad du vil. Vil du gerne starte en webshop op og få nogle varer mellem hænderne som du kan sælge videre. Eller vil du bare have lidt ekstra månedsløn?

Er det det første du er ude efter, så ville jeg gøre ligesom daniel skrev.

Er det dog det sidste du er ude efter, så ville jeg oprette en affiliate hjemmeside omhandlende fiskestænger, udstyr osv. Fordi det lyder som om du har en god viden om det, og derfor ville kunne skrive interessante tekster om det, og så få penge via affialiate.

Tobias.

Tilmeldt 30. Dec 06
Skrevet kl. 11:24

Hej tobias.

Vil du eventuelt fortælle/forklare lidt mere om affialiate hjemmesider. Hva er det præcis og hva gør man for at blive en sådan side.?! og hva er omkostninger osv.

Viden om det har jeg ja, og har en del bekendtskaber som har fisket hele deres liv, som også kan give mig eventuel viden  som jeg endnu ikke har.

Men gerne noget mere info om disse affialiate hjemmesider. :-)

MVH Dennis

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 12:29

Dennis7000:

Hej tobias.

Vil du eventuelt fortælle/forklare lidt mere om affialiate hjemmesider. Hva er det præcis og hva gør man for at blive en sådan side.?! og hva er omkostninger osv.

Viden om det har jeg ja, og har en del bekendtskaber som har fisket hele deres liv, som også kan give mig eventuel viden  som jeg endnu ikke har.

Men gerne noget mere info om disse affialiate hjemmesider. :-)

MVH Dennis

Hej

Prøv at læse dette blogindlæg, hvor du kan få lidt inspiration til at være affiliate partner:
http://www.amino.dk/blogs/affiliateguide/archive/2010/07/12/kan-jeg-tjene-penge-p-229-affiliate-marketing.aspx

Det er en god idé at fokusere på det emne, der interesserer dig.

Hos Partner-ads (http://www.partner-ads.com) kan du p.t. finde 2 annoncører med fiskeudstyr og som tilbyder dig provision hvis du kan skaffe dem salg. Det tror jeg du kan hvis du f.eks. laver en fiskeblog e.l. :-)

Mvh. Ken

Tilmeldt 30. Dec 06
Skrevet kl. 12:33

hej ken.

Det vil jeg da helt sikkert undersøge/læse om. men Når du skriver skaffe dem salg ved at lave en blog, vil det så sige at jeg opretter et "forum" hvor fiskeri er emnet og derefter linker til disse sider?! vil gå igeng med at læse de links du har sendt, og så håber jeg på flere gode svar som jeg har fået intil videre. :-)

På forhånd tak

Dennis

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 12:35

Det som jeg synes der passer lige ind i din Situation er Network Marketing.

Jeg har tidligere nævnt et firma som hedder NWA. Dette firma koster 0 kr. at starte op i. Du får kataloger over alle produktgrupper og en beskrivelse af virksomheden. Men inden jeg begynder at snakke om hvordan det hele hænger sammen kan du jo lige skrive på min mail: thomas@lybek.dk og jeg vil derefter sende dig en masse info. Det gode ved denne form for forretning er at du bliver selvstændig men med alt den hjælp som du overhovedet kan tygge i dig.

MVH
Thomas

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 12:42

Dennis7000:

hej ken.

Det vil jeg da helt sikkert undersøge/læse om. men Når du skriver skaffe dem salg ved at lave en blog, vil det så sige at jeg opretter et "forum" hvor fiskeri er emnet og derefter linker til disse sider?! vil gå igeng med at læse de links du har sendt, og så håber jeg på flere gode svar som jeg har fået intil videre. :-)

På forhånd tak

Dennis

Hej

En blog er ikke et forum, men et sted for du skriver små indlæg/artikler. Du kan så vise nogle reklamer på bloggen, f.eks. fra fiskebutikker som nævnt.

En blog kan f.eks. laves i Wordpress. Se http://www.wordpress.org
Hos mange webhoteludbydere er det nemt at sætte op, og billigt.

Du kan f.eks. skrive om fisketure, vise billeder, og så f.eks. skriv anmeldelser af forskellige produkter som findes hos en af de 2 annoncører, og linke direkte til produktet. Hvis en bruge så køber f.eks. en fiskestang så tjener du penge.

Mvh. Ken

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)