Nu har jeg fået nogle spørgsmål, og det nemmeste er nok at smide det op her :-)!. Det jeg er interesseret i her, er at skabe en god platform for min kommende webshop. Der vil nok aldrig blive en million forretning, for med en snit avance på 6% skal der sælges parfume for 1.200.000 p.a. for at hente 6.000 / mnd...Btw. har Nicolaj herinde fra fundet 2 andre webshops, som også sælge parfume /m affilaite. Arbejdsopgaven er at vedligeholde produktdatabasen, og vedligholde de links som der er til de forskellige webshops. Du skal som sagt ikke opdatere priser, men blot tilknytte en webshop til et produkt. En deling 50 / 50 er ikke urealistisk, men omvendt så er det også kun 30 kr. til hver person / pr. dag, selvom siden skaber omsætning for 30.000 i de tilknyttede webshops. Som produktet er nu egner det sig ikke til salg, for en som ikke har PHP programmering. Men det bliver det på et tid. Der er kommet nogle forespørgsler på, om det kan bruges til andre webshops. Ja det kan det godt, men hvis du har interesse i et ligende projekt, og vil købe scriptet, så er det sandsynligvis billigere og bedre at få hyre mig til at lave noget specielt til dig fra bundet. Det som i ser på parfume priser er ca. 6 timers programmerings (med CMS) Det kan klares rimelig hurtigt, da jeg har en række kodestumper sm kan gebruges igen & igen. Med venlig hilsen |
Hejsa Casper.
Jeg har ikke hørt fra dig, kan du sende en PB?