Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parfume affiliate - måske noget for dig?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg fået nogle spørgsmål, og det nemmeste er nok at smide det op her :-)!. Det jeg er interesseret i her, er at skabe en god platform for min kommende webshop. Der vil nok aldrig blive en million forretning, for med en snit avance på 6% skal der sælges parfume for 1.200.000 p.a. for at hente 6.000 / mnd...Btw. har Nicolaj herinde fra fundet 2 andre webshops, som også sælge parfume /m affilaite.

Arbejdsopgaven er at vedligeholde produktdatabasen, og vedligholde de links som der er til de forskellige webshops. Du skal som sagt ikke opdatere priser, men blot tilknytte en webshop til et produkt. En deling 50 / 50 er ikke urealistisk, men omvendt så er det også kun 30 kr. til hver person / pr. dag, selvom siden skaber omsætning for 30.000 i de tilknyttede webshops.

Som produktet er nu egner det sig ikke til salg, for en som ikke har PHP programmering. Men det bliver det på et tid. Der er kommet nogle forespørgsler på, om det kan bruges til andre webshops. Ja det kan det godt, men hvis du har interesse i et ligende projekt, og vil købe scriptet, så er det sandsynligvis billigere og bedre at få hyre mig til at lave noget specielt til dig fra bundet. Det som i ser på parfume priser er ca. 6 timers programmerings (med CMS) Det kan klares rimelig hurtigt, da jeg har en række kodestumper sm kan gebruges igen & igen.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:29

Hejsa Casper.

Jeg har ikke hørt fra dig, kan du sende en PB? 

.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:48

Hej Jonathan

Du er nok lige ung nok, desværre. Men jeg vælger at udvikle platformen færdig og tilføje data, og herefter drive det et par måneder. Pt. er der 350 produkter oprettet, 50 mærker (hvor der er skrevet tekst til 10 af mærkerne), samt 7 webshops der sælger parfumer & giver provision på mellem 5 - 10%.

Jeg vil sige siden kommer til sin ret, for det er store forskelle på priserne, se bare: Britney Spears: Curious, 30 ml.

Jeg tror umildbart vi lander på ca. 800 produkter. og en 10 webshops med affiliate. Det er mere end forventet. Når projektet er helt færdig ryger den til salg for en engangspris, men hvor jeg stadigvæk vil beholde en mindre andel.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 21:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er interesseret i at købe sitet. smid mig en pm

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:56

Jeg har besluttet at sælge en andel af siden på 50%. Groft , såsøger jeg en som en gang om ugen kan gennemgå listen over udgåede vare, samt gennemgå diverse webshops for nye vare. Priser bliver opdateret automatisk. Jeg vil arbejde søgemaskineoptimering og udvikling af siden.

Udfra arbejde, ide og udførelse synes jeg at 28.000 DKK er en fair pris. Det er selvfølgelig ekstremt svært at sætte pris på, men her er nogle af argumenterne.

1 ) Jeg synes ideen er god, og udført godt udført. Det er ikke bare en WP blog.
2 ) Der er ca. 10 webshops med affilaite programmer der sælger parfumer. Der er yderligere ca. 15 webshops som kun sælger parfume, med uden affilaite program. il disse sider er udviklet eget affiliate netværk. I kan se det kort her: http://parfume-priser.dk/partner/ (ID: 7, kode Britney), jeg har ringet lidt rundt og de var meget interesserede.
3 ) Der har være udgifter til en designer.
4 ) Der er skrevet cirka 10 siders tekster til de forskellige mærker (calvin klein)
5 ) Databasen er allerede godt udbygget med 800 parfumer.
6 ) Du får en god partner, og har en programmør til at viderudvikle siden lige ved hånden. Min andre projekter, der blev startet for 11 måneder siden køre rigtig godt. Nogle dage med en indtjening som nærmer sig 2500 DKK.

Man kan sige at der skal sælges meget parfume for de 30.000 DKK, men jeg følder virkelig at projektet er det værd. Det er ikke bare en affilaite side, folk kan faktisk bruge den her side - igen og igen.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:00

Casper Schneidereit:

Jeg har besluttet at sælge en andel af siden på 50%. Groft , såsøger jeg en som en gang om ugen kan gennemgå listen over udgåede vare, samt gennemgå diverse webshops for nye vare. Priser bliver opdateret automatisk. Jeg vil arbejde søgemaskineoptimering og udvikling af siden.

Udfra arbejde, ide og udførelse synes jeg at 28.000 DKK er en fair pris. Det er selvfølgelig ekstremt svært at sætte pris på, men her er nogle af argumenterne.

1 ) Jeg synes ideen er god, og udført godt udført. Det er ikke bare en WP blog.
2 ) Der er ca. 10 webshops med affilaite programmer der sælger parfumer. Der er yderligere ca. 15 webshops som kun sælger parfume, med uden affilaite program. il disse sider er udviklet eget affiliate netværk. I kan se det kort her: http://parfume-priser.dk/partner/ (ID: 7, kode Britney), jeg har ringet lidt rundt og de var meget interesserede.
3 ) Der har være udgifter til en designer.
4 ) Der er skrevet cirka 10 siders tekster til de forskellige mærker (calvin klein)
5 ) Databasen er allerede godt udbygget med 800 parfumer.
6 ) Du får en god partner, og har en programmør til at viderudvikle siden lige ved hånden. Min andre projekter, der blev startet for 11 måneder siden køre rigtig godt. Nogle dage med en indtjening som nærmer sig 2500 DKK.

Man kan sige at der skal sælges meget parfume for de 30.000 DKK, men jeg følder virkelig at projektet er det værd. Det er ikke bare en affilaite side, folk kan faktisk bruge den her side - igen og igen.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Hejsa Casper.

Det lyder af ret mange penge (28.000kr) for at tjene 30kr om dagen (900 pr. måned) minus moms og skatter, så er vi oppe på ca. 6-7 år. før pengene er tjent hjem igen.

Det lyder ikke til du mangler penge, hvis du tjener op imod 2.500kr. om dagen på affiliate :-D Hvordan er du kommet frem til det beløb på 28.000kr. for 50% af siden? Står du lige og skal bruge 28.000kr.? ;-)

Venlig hilsen

Michael Haahr
www.maler-maling.dk
Billig malingnettet

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:10

Hej Michael,

Jeg har nu allerede fået en enkelt interesseret henvendelse, så jeg føler egentlig prissætningen er rigtig. Det er ikke planen om at forærre noget væk.

Det var for at sætte det lidt i perspektiv, også så de kunne danne sig en fornemmelse af hvor meget salg der skal til for at skabe en indtægt. Der er to ting som jeg dog tror kunne gøre det her til en god forretning, som kan skabe rigtig meget salg. Du er velkommen til at sende en PM, bare du respektere ikke at dele det offentligt :-).

Min økonomi er i hvert fald væsenligt bedre end den har været. Og hvis der var en som ønskede at købe en andel af de projekter jeg startede dengang for 28.000 DKK, så var tjent ind nu - og lidt til. Jeg prissætter ikke noget for at gøre folk glade, eller forærre noget væk - jeg vil gerne tjene penge, ligesom du sikkert vil. Udfra det arbejde der er lagt i siden, udførelsen og partnerskabet så er det en fair pris.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 03:34

Hej Casper,

Det ser ud til at være endnu et spændende projekt fra din side. Desværre har jeg ikke pengene til jeg vil kunne gå med i et sådan projekt, men hvis jeg havde, ville jeg helt sikkert være interesseret.

Held og lykke med projektet.

Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:41

Hej Kenni,

Tak for det. Jeg er sikker på det nok skal blive et rigtig godt projekt.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:14

Siden har i opstartsfasen indtjent ca. 400 kr (adsense og salg), hvilket er rigtig pænt alt taget i betragtning. Flere webshops har sagt ja til at deltage i sidens eget partner program. Pt. er der lagt 20% af den samlede mængde produkter på. Der er skrevet cirka 30 tekster om mærkerne, som endnu ikke er fuldt indekseret. Det er kun et fåtal af de enkelte parfume sider som er indekseret - men hver dag sker der fremskridt. Der er mellem 10 - 20 organiske besøgende, og cirka lige så mange fra Facebook & Amino.

Det er nok det relativt høje beløb, som skræmmer folk væk. Pt. er der to interesseret. Prisen er sat udfra den energi & tid jeg pt. har lagt i projektet. Jeg er villig til at sætte den ned til 23.000 DKK, og lader tilbudet stå åbent til og med mandag i næste uge. Som sagt det er ikke alfa omega at få en med, men det er stort arbejde, specielt her i opstartsfasen :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)