Og hvor mange vælger ikke-dokumenterbar forsendelsesmetoder som alm breve og hvor mange problemer giver det (med bortkomne og "bortkomne" forsendelser) |
Jeg ved ikke hvad vi har af henvendelser i %, men i vores internetforretning har vi (mindst) lige så mange der ringer pr. telefon som via email. Det ligger nok tæt på 50/50, men varierer hen over måneden. Det giver helt sikkert folk en vis tryghed at de kan komme i kontakt med os via telefon.
Mht. brev forsendelser, så kommer det jo meget an på hvor meget dine varer koster. Folk ved jo godt at det koster i forsendelse når man handler på nettet. Vi sender nogle gange som brev post men kun små ordre beløb (og det har til dato ikke givet os problemer). Men vær opmærksom på, at hvis du sender med brev, og en kunde siger han/hun ikke har modtaget varen så er det forretningen der skal dække tabet (sende en ny vare). Forretningen har som udgangspunkt det fulde ansvar for varen, indtil kunden har modtaget den.
/Henrik