Da jeg var lille malede jeg sten, og solgte dem på gaden. Når bibliotekerne smed bøger ud, fiskede jeg dem op og solgte dem. Jeg har fotokopieret og tegnet "turist kort" over byen og solgt dem. Brugsens flaskeautomat gav i gamle dage 25øre pr. vinflaske. ...
Til sidst står du med 100 projekter som giver en helvedes masse penge og du dør af stress
Til sidst står du med 4-5 projekter hvor du har uddelegeret opgaverne, så både du og dine medarbejder arbejder i et menneskeligt tempo, og hvor respekten for hinanden indbyrdes i firmaet skaber så god en stemning, at jeres kunder kan mærke det og vil være med på vognen.
Frygt for uddelering af opgaver bunder altid i mistillid til andre, og er den mindre iværksætters største forhindring hen imod stor succes.
Fortsat stressfrit liv til alle mand :-)
Mit råd til trådstarter.. fortsæt med de brugte cykler. Der er altid en vej, og hvis der står nogle andre på vejen, så skub dem væk
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.