Hej Aminoer. Mvh Steffen Petersen |
bumb
Hej Aminoer. Mvh Steffen Petersen |
Hej Steffen,
Hvis man allerede har fundet producenten hvad vil det så koste for jer at tjekke deres oprigtighed og varerne inden afsendelse? En skam tråden ikke får mere opmærksomhed for der er helt sikkert mange som brænder fingrene når det kommer til aftaler med asiatiske firmaer. |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Ja har af erfaring opdaget at flere og flere bliver "snydt" af asiatiske producenter. Men snyden består i at de fleste firmaer bruger google translate eller andet program til at oversætte ordrene til kinesisk og tilbage igen. Derfor opstår der mange fejl og misforståelser. |
Vil lige tilføje at kontoret ligger i Kina, så det er kun biltransport fra Kontor i kina, til producent i kina, der skal betales for :) |
Ni Hao ma? Jeg vil bare tiføje at det bliver en lang biltur hvis kontoret ligger i Beijing og producenten er i Kunming eller Chengdu Ci Zhi |
hurra for fly transport og tog ;) |
Har smidt en PM ;) |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Billig samtransport i container fra Kina Der er sikker mange aminoer der kunne tænke sig at importere et eller andet fra Kina,men ikke kan fylde en hel 20 fods container, hvorfor fragten bliver uforholdsmæssigt dyr. Kunne du nævne en pålidelig kinesisk speditør der kunne påtage sig at fylde en container fra kina til terminalen i Aarhus en gang om måneden eller ugen eller efter behov . Oceantransporten tager ca 32 dage til Aarhus (varer der fylder en halv eller kvart container vil blive for dyr som stykgods). Vi måkunne finde ud af noget smart med hensyn til den mængde toldpapirer der skal udfyldes. send evt PM |
Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår, præcis hvad det er dit spørgsmål lyder på? |