Hej Julie Det er os der har lavet ByFlou. Og de andre shops du nævner er bygget på DanDomain og Scannet. Jeg så i din anden tråd, at du ønskede en Open Source og en engangsudgift! Det kan vi desværre ikke klare, vores closed-source og vi tager en månedlig ydelse, for at stå for alt det tekniske, så du kan koncenterer dig om at sælge. Skulle du alligevel være interesseret, er du meget velkommen til at skrive til på plu(at)cloudsprout.dk, så sender jeg dig et tilbud. |
Hej Julie!
Det er meget nemt for dig at komme igang med min shopløsning. Du kan godt starte Butiksmanager/Butik af min demoshop og se idé bag med det samme. Du skal på forhånd have en hjemmeside med dit eget domæne/webhotel for at kunne benytte mit system. Din nye webshop bliver leveret med et link, som på en eller anden måde bliver lagt ind på din hjemmeside ('Integration'-siden). Du kan i starten lave din hjemmeside så enkelt, informativt som muligt.
Mht. betalinger skal du have en aftale, som benytter PBSs betalingsgateway PBS ePayment (375 kr. u. moms for Dankort/VisaDankort og 815 kr. u. moms for intenationale kort/American Express) og en eller flere PBS-indløsningsaftaler (afgifter: 1.45 kr./pr. betaling + 0.1% af din omsætning for Dankort/VisaDankort, 1.25% af omsætningen for internationale kort/American Express, som laves i DK og 3.75% af omsætningen for internationale kort/American Express, som laves udenfor DK).
Din nye webshop kommer ikke til at koste dig meget. Vær venlig at læse mere på 'Prisliste'-siden.
Hvis du har brug for hjælp eller har nogle andre spørgsmål vil du godt give mig en (evt. privat) besked.