Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bordskåner til dåser

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 07:59

Nu er det godt nok lang tid siden jeg har haft fysik.... Men prøv lige at hold en magnet op til en sodavandsdåse, inden du sætter tingesten i produktion ;)

Bortset fra det er en en god idé..... Men så vidt jeg husker er aluminium altså ikke magnetisk, og så ryger fidusen ligesom lidt :/

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 08:02

Den er magnetisk, jeg har lige prøvet det af...

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 08:11

Jeg tvivler. Jeg vil gætte på at 99% af de gange jeg drikker af en dåse, befinder jeg mig udendørs. 

Med hensyn til lukkeanordningen - så er det temmelig usansynligt at jeg ikke kan drikke en hel øl Wink

mvh

Jan

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 08:17

.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 08:19

Der er to typer dåser.... Nogle lavet af jern og nogle lavet af aluminium.... Dem af jern er naturligvis magnetiske - de er markeret "FE".... Men dem af aluminium (markeret "ALU") er altså ikke magnetiske. Hvad der er mest udbredt ved jeg så ikke.... Men fakta er at din tingest desværre ikke vil virke med alle dåser, som demonstreret ovenfor :(

Vil du være med?

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 08:25

Fama:

Der er to typer dåser.... Nogle lavet af jern og nogle lavet af aluminium.... Dem af jern er naturligvis magnetiske - de er markeret "FE".... Men dem af aluminium (markeret "ALU") er altså ikke magnetiske. Hvad der er mest udbredt ved jeg så ikke.... Men fakta er at din tingest desværre ikke vil virke med alle dåser, som demonstreret ovenfor :(

Mange tak for oplysningen det var virkelig en god hjælp, super

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 08:36

Web-siden.dk:

Ja jeg er ked af at skulle være en party-pooper - det ville jo have været bedre hjælp, hvis jeg kunne meddele, at alle dåser er magnetiske ;)

Men det ville være en skam, hvis du brugte en masse energi på projektet og så senere fandt ud af din tingest ikke virker med X% af alle dåser :/

Vil du være med?

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 08:40

Fama:

Web-siden.dk:

Ja jeg er ked af at skulle være en party-pooper - det ville jo have været bedre hjælp, hvis jeg kunne meddele, at alle dåser er magnetiske ;)

Men det ville være en skam, hvis du brugte en masse energi på projektet og så senere fandt ud af din tingest ikke virker med X% af alle dåser :/

Nu behøver man ikke ligge alt fokus på magnetismen det bliver ikke et problemSmile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)