Hej allesammen Så lykkedes det os(PL Brake) at komme i TV2 nyhederne med et indslag om vores landminedetektor, og det er vi ret stolte af. Indslaget bliver sendt i TV2 nyderne kl. 22.00 idag d. 21/12-06. Det har været et hektisk arbejde, men man må sige at arbejdet har båret frugt. Tænkte bare lige jeg ville dele vores glæde med jer. Med venlig hilsen |
PL Brake i TV2 kl. 22.00
Edit: du må da gerne skrive lidt om vejen i tv, altså hvad du har gjort for at komme i, og ikke mindst hvad det betyder efter indslag (fx besøg på hjemmesiden). |
// Jesper Skov
Hej Jesper Hvad vi har gjort er enkelt nok at få skrevet en pressemeddelelse, og på baggrund af den kontaktede de os. Vi brugte www.pressesystemet.dk hvor de har en pakke til 2400 kr exl. moms, hvor de ud over en medieliste som de sender pressemeddelelsen ud til, også finder relevante journalister, som kunne tænkes at ville skrive om et emne som vores. Det betyder at vi nu har fået en meget relevant database af medier og journalister, som vi så bare kan bruge næste gang vi vil ud med noget (Vi har bået fået telefonnumre og emailaddresser). Jeg er så efterfølgende igang med(i og med jeg er PR manager) at kontakte alle de jounalisterne på vores relevante journalist liste, for at få en "lille snak" med dem og på den måde skabe nogle kontakter. Fordelen er at de på den måde kan huske os næste gang vi sender noget ud eller kontakter dem. En anden fordel er at nogle af dem faktisk får læst vores pressemeddelse og forholder sig til den. Personligt lærer jeg også rigtig meget af det i forhold til hvordan jeg skal gribe tingene an næste gang. Det er dog en balancegang da journalisterne ofte hurtigt bliver irriteret fordi de føler man ringer for at få dem til at skrive om én(hvilket jo også mere eller mindre er tilfældet). Derfor prøver jeg at undgå denne diskussion. Skal nok fortælle hvordan det er gået når tingene har lagt sig lidt igen. Lige nu håber vi på at kunne sætte et media hype i gang, så vi kan få andre til at skrive om os, nu hvor vi er blevet præsenteret på nationalt niveau. Bla. har jeg en telefon aftale med en journalist fra Berlingske i morgen som jeg håber vi kan få lokket med på noget. Med venlig hilsen |
Lyder meget spændende. Vil også gerne høre hvor meget tv-indslaget giver jer af besøgende, her i aften og i morgen. |
// Jesper Skov
Syntes du fik skabt noget af en spænding, selv kan jeg næsten ikke vente de tre år - som der ca. går, før du kan præsentere et færdigt produkt. Tillykke med succesen ;-) |
// Jesper Skov
|
Hej Jean-Michel Godt gået ! Det var jo mega god reklame for jeres firma, reklame som vi andre kun drømmer om... ![]() I kommer forhåbentlig til at tjene kassen på jeres minesøger, men vigtigst af alt: I hjælper andre mennesker ! RESPEKT HERFRA og tak for dine gode tips til presse/journalist håndteringen... Rigtig glædelig jul og god vind fremover Med venlig hilsen René |
Hej igen Det var godt nok ikke mig der var på, det var Lars Christensen opfinderen, direktøren og stifteren af PL Brake. Men han er også aktiv her på amino. Han hedder "Lars C" herinde. Jeg er bare PR manager i PL Brake. Men tak for rosen. Vi har en storinvestor på plads, men mangler faktisk en producent som kan sætte landminedetektoren i produktion og distribution m.m. Så jo, formålet har da også været at vi måske kunne lokke nogle producenter ud af busken og byde sig ind, men nu må vi se. Men jeg er i hvertfald også tilfreds med indslaget. Sådan noget kan ikke købes for penge. Med venlig hilsen |
Der må vel også mangle noget udvikling, siden der blev sagt 3 år? |