Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PL Brake i TV2 kl. 22.00

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jean-Michel

Jeg er godt klar over at du ikke var Lars... men med ordlyden af mit indlæg håbede jeg blot at firmaets fremtidige succes ville tilkomme alle i firmaet !!!

Med venlig hilsen

René

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:22
Hej Tommy

Det gør der selvfølgelig også, men der bliver hele tiden udviklet på den, og som der blev sagt i indslaget, så har den indtil videre været 7 år undervejs. 

Der er en masse detaljer jeg kunne fortælle om, men jeg må indrømme jeg hellere vil lade Lars C om det, da jeg ikke helt ved hvor meget jeg må fortælle. Det er jo lidt tys tys endnu. Det kunne du jo også se på plastsækken uden på minedetektoren.

Men vi har kig på nogle realistiske muligheder, og hvis de bliver til virkelighed, så kommer tingene pludseligt til at gå en del hurtigere.

Med venlig hilsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:34
Hej René B.

Min fejl, det beklager jeg.

Vi arbejder alle efter princippet "no cure- no pay", så ja, i det øjeblik den er hjemme, så kommer det alle til gode. Det står i vores kontrakt

Men en del af PL Brakes filosofi er også det menneskelige aspekt i det. Vi arbejder for en sag, nemlig at være med til at løse samfundsproblmerne af i dag, være miljøbevist og at hjælpe andre mennesker. Det lyder måske helligt, men det er bare for at illustrere at vi også er med af andre grunde end kun at tjene penge.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 01:09
Dato: 21-12-2006 21:32:33 Forfatter: Jesper Skov
Lyder meget spændende. Vil også gerne høre hvor meget tv-indslaget giver jer af besøgende, her i aften og i morgen.

Hej Jesper,

Desværre er begge vores statistikker gået i sort, men jeg håber de vågner imorgen og at det er muligt at se den trafik der har været idag.

Med venlig hilsen

Lars C

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 01:32
æv, det ville jeg meget gerne havde set.. Kan man se nyhederne på TV2, som på DR?..  Men stort tillykke, Lars :) Godt gået.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 01:33
..jeg mente om man kan se dem over nettet..? sorry :)

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 01:37
Dato: 22-12-2006 01:31:32 Forfatter: davidchristensen
æv, det ville jeg meget gerne havde set.. Kan man se nyhederne på TV2, som på DR?..  Men stort tillykke, Lars :) Godt gået.

Hej David,

Ja den duer indtil fredag morgen, derefter ved jeg ikke men prøv på http://nyhederne.tv2.dk/video/ og klik herefter på "Dansk opfindelse rydder miner"

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 01:53
Dato: 22-12-2006 01:31:32 Forfatter: davidchristensen
æv, det ville jeg meget gerne havde set.. Kan man se nyhederne på TV2, som på DR?..  Men stort tillykke, Lars :) Godt gået.

Hej David,

Tak for rosen, som retteligt burde tilfalde vores PR-Manager Jean-Michel Clemmensen for hans fine sans for detaljen, der er så vigtig i denne sammenhæng.

Med venlig hilsen

Lars C

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 02:26
Nu fik jeg set det. Rigtig flot! Jeg tager hatten af for de gode udsigter du fortæller om :) Håber inderligt det bliver en succes - ellers har du mit nummer ;)

David

-

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 02:59
Dato: 21-12-2006 21:32:33 Forfatter: Jesper Skov
Lyder meget spændende. Vil også gerne høre hvor meget tv-indslaget giver jer af besøgende, her i aften og i morgen.

Hej Jesper,

Antallet af besøgende siden TV2 udsendelsen torsdag aften har været ca 3 gange normalen - hvilket taget jul og andet ræs i betragtning er meget godt.

Jeg så forresten at en Arizona baseret site; digg.com havde taget nyheden til sig på linket http://digg.com/general_sciences/New_landmine_detector_Detects_platic_landmines. Er der nogen her der kender digg.com eller hvad det er?

Med venlig hilsen

Lars C

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)