Hej Jimi Det kommer an på om der noget som de gerne vil købe, jeg har ikke et produkt at sælge... Så din simple tanke preller fuldstændig af på mig:( Jeg har tænkt mig at købe min hjælp til udførelsen, jeg vil bare have have en fornemmelse hvad indtjenings potentialet er på at have mange besøgende Mvh Caspar |
Caspar L:å din simple tanke preller fuldstændig af på mig:(
Du vil gerne sælge, du har masser af besøgende og mine tanker preller af på dig ? Så er du nok ikke så meget købmand :-)
Det kan også være du " bare " skal være idèmanden og udvikler på projekter, og så lader du andre om at sælge ? Hvis ikke du har råd til ansætte en sælger eller en markedsføringsmand, kan du enten finde en investor der kan betale lønningerne eller tilbyde en andel i projektet til en som kan sit kram.
Under alle omstændigheder bliver du nok nød til at lære noget om at drive købmandsskab, hvis du vil tjene penge. Ellers ender du nok som en af dem med de gode ideer som aldrig kommer videre. Men vi kan jo heller ikke alle være købmand :-)
Nu siger jeg det igen meget simpelt " En købmand, selv ham nede på hjørnet, ved en lille smule om konverteringsoptimering. Han bruger sikkert ikke det ord, men har lært det af sin fætter som har en anden succesfuld kiosk ". Og det er det du skal lære. Eller betale dig fra.
Du kan også bare smide adsense på og tjene til en liter mælk, men det sgu så kedeligt :-)