Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skær det ud i pap

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimi

Det kommer an på om der noget som de gerne vil købe, jeg har ikke et produkt at sælge... Så din simple tanke preller fuldstændig af på mig:(

Jeg har tænkt mig at købe min hjælp til udførelsen, jeg vil bare have have en fornemmelse hvad indtjenings potentialet er på at have mange besøgende

Mvh Caspar

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:30

Caspar L:
å din simple tanke preller fuldstændig af på mig:(

Du vil gerne sælge, du har masser af besøgende og mine tanker preller af på dig ? Så er du nok ikke så meget købmand :-)

Det kan også være du " bare " skal være idèmanden og udvikler på projekter, og så lader du andre om at sælge ? Hvis ikke du har råd til ansætte en sælger eller en markedsføringsmand, kan du enten finde en investor der kan betale lønningerne eller tilbyde en andel i projektet til en som kan sit kram.

Under alle omstændigheder bliver du nok nød til at lære noget om at drive købmandsskab, hvis du vil tjene penge. Ellers ender du nok som en af dem med de gode ideer som aldrig kommer videre. Men vi kan jo heller ikke alle være købmand :-)

Nu siger jeg det igen meget simpelt " En købmand, selv ham nede på hjørnet, ved en lille smule om konverteringsoptimering. Han bruger sikkert ikke det ord, men har lært det af sin fætter som har en anden succesfuld kiosk ". Og det er det du skal lære. Eller betale dig fra.

Du kan også bare smide adsense på og tjene til en liter mælk, men det sgu så kedeligt :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Friis:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Mikkel Friis:

ROLIG Michael..

Vi er jo kun mennesker og kan lave fejl..

Gør det jo ikke for at genere nogen

Mikkel

Det er helt okay -  Fritz Mikkelsen.

Skulle lige af med lidt vrede...

Har du det ellers godt?

Helt okay :-)

Jo tak jeg har det fint :-) Det kører som det skal..

Hvad med dig ?

Mikkel

Hej Mikkel.

Det går total godt, faktisk.

Jeg er har lige været oppe hos min læge, og har fået en recept på antabus, som jeg har været nede og hente nede på apo i dag - så i morgen går jeg i gang med behandlingen, så kommer der virkelig til at ske ting og sager fra min side af.

Nu drikker jeg mig lige fuld for sidste gang - og så vil jeg æde alle en masse små fisk.

Har købt et frossen torskestykke, den skal jeg spise i morgen, og så har jeg købt noget frisk spinatpasta, og så skal jeg ud og løbe en tur - så det går fremad. ¨

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bjarke

Nu planlægger jeg selv at benytte Affiliate netværk til mit kommende website, men jeg blev nysgerrig, da du skrev Direkte reklamesalg. Hvor realistisk er dét, og hvordan ville det i så fald foregå?

Mvh

Thomas

Jeg har selv brugt det med god succes, desværre på en side der ikke rigtig blev til noget, men selve annoncesalget gik rigtig fint.

Inde på siden lagde jeg et banner, der sagde "Din reklame kunne være her" med et link til min prisstruktur, som gav rigtig god respons.

Selve afregningen var et fast beløb pr. måned pr. annonceplads (differencieret på hvor attraktiv pladsen var).

Det der er alfa og omega ifm. salget af annoncer er, om dit publikum er købedygtigt, igen gør det underværker ved dit salg om folk er på udkig efter at bruge penge eller blot bruger din side som tidsfordriv (=handler din side om vaskemaskiner eller online sudoku?). Og hvis din side henvender sig til en specifik niche, gør det også din reklameplads væsentlig mere værdifuld for dine annoncører.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:36

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
og har fået en recept på antabus

Held og lykke Michael ! Vi er en del der håber du for lidt mere styr på det gøgl. Jeg har selv misbrugt hash for over 12 år siden. Og jeg har absolut ikke savnet det i de 12 år. Ja okay lige de første 2 år kunne jeg godt blive fristet, og drømme om det. Men nu tænker jeg aldrig på det, er bare taknemmelig over at det ikke bremser det potentiale og de drømme jeg har.

Undskyld for at bruge tråden på det emne. Den må vi tage via PB

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 12. Dec 08
Skrevet kl. 19:46

Hej Jimi

Hmm det er selvfølgelig en mulighed at du har ret i alt hvad du siger...

Det kan også bare være at jeg er en mere smartere købmand end dig og har en plan med det hele ;)

Caspar

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:48

Caspar L:

Hej Jimi

Hmm det er selvfølgelig en mulighed at du har ret i alt hvad du siger...

Det kan også bare være at jeg er en mere smartere købmand end dig og har en plan med det hele ;)

Caspar

Den mulighed er ALTID til stede :-)

Jeg vil endda sige at det er en af de ældste sælgertricks, at spille uvidende, og så pumpe folk for oplysninger, og bruge dem senere. At sælge handler sgu ikke så meget om at være bogligt klog, det handler mere om at kende menneskers opførsel. Så kan man ansætte alle analytikerne bagefter til at regne på HVORFOR du er så succesfuld :-)

Tilmeldt 12. Dec 08
Skrevet kl. 19:52

Når der er ikke er det, så er løbet kørt ;)

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 11:04

Hej Bjarke

Nu planlægger jeg selv at benytte Affiliate netværk til mit kommende website, men jeg blev nysgerrig, da du skrev Direkte reklamesalg. Hvor realistisk er dét, og hvordan ville det i så fald foregå?

Mvh

Thomas

Bjarkes ide med et banner der linker til til reklamepriserne er rigtig god.

Du kunne også studere reklamesalget her på amino hvor man kan købe en tekstannonce en uge for 25 kr og op.

Jeg havde på et tidspunkt en telefonsælger på provision der aktivt opsøgte potentielle annoncører. Han solgte for ca. 30.000 om måneden. Siden havde mellem 40.000 til 50.000 unikke brugere på det tidspunkt.

Så det kan sagtens lade sig gøre

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 11:06

Caspar L:

Hej

Mit spørgsmål er ganske enkelt,

Hvordan tjener man penge på at have mange besøgende på sin hjemmeside?

Jeg er helt lost og forstår ikke alle de dyre ord og navne i it verdenen. Så hvis der er en venlig sjæl som vil komme med en hurtig forklaring, vil jeg blive glad og en smule klogere :)

Kan man estimere en fortjeneste i forhold til hvor mange besøgene man får ?

Mvh Caspar

HELT ENIG - FATTER OGSÅ BARE NADA AF DET Big Smile

// Daniel Poulsen

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)