Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skær det ud i pap

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Friis:

Hej Casper

Det kommer jo meget an på hvilke side det er du vil lave :-)

Adsense er guld for nogen sider alm. affiliate netværker er guld for andet og der er sikkert også noget helt tredje..

Mikkel

NU STOPPER I FAMNE MED AT STAVE FOLKS NAVNE FORKERT - TOTAL MANGLE PÅ RESPEKT!

"Casper" hedder Caspar. ( Ham i denne tråd )

"Michael" hedder Mikael ( Ham der laver stip )

FAT DET NU !!!

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:53

Hej Bjarke

Tak for dine svar, jeg har en tråd der hedder maksimering af potentale der har jeg i flere omgange uddybbet min plan, jeg tror den besvarer dit spørgsmål.

Kan man så låse noget af indholdet på sin hjemmeside og modtage betaling og lade en anden del af hjemmesiden være reklame finasieret ?

Caspar

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:54

ROLIG Michael..

Vi er jo kun mennesker og kan lave fejl..

Gør det jo ikke for at genere nogen

Mikkel

Tilmeldt 12. Dec 08
Skrevet kl. 18:59

Hej RBN

Jeg er udemærket klar over at man kan tjene penge :)

Siderne er ikke lavet endnu, men de er undervejs, mit spørgsmål er en del af planlægningen og forberedelsen,

Caspar

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 19:06

Caspar L:

Hej RBN

Jeg er udemærket klar over at man kan tjene penge :)

Siderne er ikke lavet endnu, men de er undervejs, mit spørgsmål er en del af planlægningen og forberedelsen,

Caspar

Hej Casper.

Jeg kunne se du skrev siderne endnu ikke var lavet, men derfor er dine spørgsmål naturligvis stadig relevante.

Jeg havde bare svært ved at vudere om vi snakkede om en webshop, eller noget affiliate - Det er jo begge ting forskellige måder at tjene penge på.

Men det ser ud til du har fået svar på dine spørgsmål Smile

Handel med varepartier via Trademen

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:07

Mikkel Friis:

ROLIG Michael..

Mikkel

Det er helt okay -  Fritz Mikkelsen.

Skulle lige af med lidt vrede...

Har du det ellers godt?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:07

Bjarke Klüwer:

Caspar L:

Men jeg har ideen til hvordan man får monster mange besøgende

Er det muligt, at du kan komme med en skitse af din idé (Du behøver ikke udlevere hver eneste detalje i den, men et hint vil gøre det lettere at komme med et fyldestgørende svar til dig.)

Der er bl.a. disse muligheder for at tjene penge på din side:

Direkte reklamesalg

Sælg din bannerplads for en måned ad gangen til annoncører der betaler direkte til dig.

Affiliate marketing / partnerprogrammer

Her henvender du dig til et affiliate netværk som sørger for at finde annoncørerne til dig. Du bliver herefter afregnet for hvert salg, lead (som f.eks. hvis en besøgende på din side opretter sig som bruger hos annoncøren), pr. klik eller unikke besøgende du sender videre og sidst men ikke mindst kan du også optjene kommission hvis en af dine besøgende køber noget hos annoncøren efter udelukkende at have fået vist et banner på din side (dog ikke en voldsomt udbredt afregningsmetode, men f.eks. TradeDoubler har flere kampagner af denne slags).

AdSense (eller andre kontekstuelle netwærk)

Indsæt en kode, du får udleveret af Google AdSense og tjen penge ved at dine brugere klikker på disse reklamer. Populært fordi det er let at komme i gang med og der er et stort udvalg af annoncører der bliver matchet automatisk med indholdet på din side.

Brugerbetaling

Tag penge for dit indhold ved at lade dine brugere betale for adgang til din side. Denne model er ikke så udbredt i Danmark, men er en god måde at tjene penge på hvis dit indhold er af høj kvalitet. Fordelen er her, at du, i modsætning til når du har annoncører, får lov til at beholde hele indtægten og ikke nøjes med 5-15% af omsætningen, som det sker i f.eks. affiliate marketing. Ulempen er er dog at du skal står for afregningen og kundeservice.

Hej Bjarke

Nu planlægger jeg selv at benytte Affiliate netværk til mit kommende website, men jeg blev nysgerrig, da du skrev Direkte reklamesalg. Hvor realistisk er dét, og hvordan ville det i så fald foregå?

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Caspar

For at gøre det mere simpelt for dig så tænk " Vil jeg kunne penge på at der kommer mange mennesker ind i min butik på Strøget ? " Så skulle dine egne indre svar gerne lede dig på vej.

Mere teknisk så brug noget tid på noget der hedder konverteringsoptimering. Det lyder mere kompliceret end det er.

Ps:

Dem jeg selv synes er gode til konverteringsoptimering på nettet er : Thorborgs " E - Pusher ", Benjamin Gundgaard og Karsten Lund. I den mere avancerede afdeling , og som også er dansker, kan jeg anbefale Martin Lindstrøm.

De frække ord lærer du hurtigt

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 12. Dec 08
Skrevet kl. 19:10

Hej RBN

Jeg ved så lidt om internet verdenen, så jeg ved ikke hvordan jeg helt skal kategorisere det, men web shop er det ihvertfald ikke, men det kan være at det bliver et biprodukt på et tidspunkt,

Caspar

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:11

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Mikkel Friis:

ROLIG Michael..

Mikkel

Det er helt okay -  Fritz Mikkelsen.

Skulle lige af med lidt vrede...

Har du det ellers godt?

Helt okay :-)

Jo tak jeg har det fint :-) Det kører som det skal..

Hvad med dig ?

Mikkel

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)