Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skær det ud i pap

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Friis:

Hej Casper

Det kommer jo meget an på hvilke side det er du vil lave :-)

Adsense er guld for nogen sider alm. affiliate netværker er guld for andet og der er sikkert også noget helt tredje..

Mikkel

NU STOPPER I FAMNE MED AT STAVE FOLKS NAVNE FORKERT - TOTAL MANGLE PÅ RESPEKT!

"Casper" hedder Caspar. ( Ham i denne tråd )

"Michael" hedder Mikael ( Ham der laver stip )

FAT DET NU !!!

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:53

Hej Bjarke

Tak for dine svar, jeg har en tråd der hedder maksimering af potentale der har jeg i flere omgange uddybbet min plan, jeg tror den besvarer dit spørgsmål.

Kan man så låse noget af indholdet på sin hjemmeside og modtage betaling og lade en anden del af hjemmesiden være reklame finasieret ?

Caspar

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:54

ROLIG Michael..

Vi er jo kun mennesker og kan lave fejl..

Gør det jo ikke for at genere nogen

Mikkel

Tilmeldt 12. Dec 08
Skrevet kl. 18:59

Hej RBN

Jeg er udemærket klar over at man kan tjene penge :)

Siderne er ikke lavet endnu, men de er undervejs, mit spørgsmål er en del af planlægningen og forberedelsen,

Caspar

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 19:06

Caspar L:

Hej RBN

Jeg er udemærket klar over at man kan tjene penge :)

Siderne er ikke lavet endnu, men de er undervejs, mit spørgsmål er en del af planlægningen og forberedelsen,

Caspar

Hej Casper.

Jeg kunne se du skrev siderne endnu ikke var lavet, men derfor er dine spørgsmål naturligvis stadig relevante.