Hej Erik Du er jo selv en eftersnakker ? Du siger bare hvad de siger på de Google blogs ? Jeg bryder mig absolut heller ikke om dem der bare giver minuspoints her på Amino, og jeg synes det burde fjernes. Hvis man ikke kan deltage med noget konstruktivt, kan man heller ikke uddele minuspoints, er min holdning. Så hvis du vil igennem med dine budskaber , så lad være med at hænge dig for meget i dem, der uden at blinke giver Demib og Rosenstand ret. For ja de er eftersnakkere, ligesom dig. Vi har alle nogle mentorer vi har fået vores viden fra, og som vi ligger os op af... indtil vi ved bedre og mere. Og det samme gør du, med mindre du blev født med al din viden på èn gang, og aldrig har haft brug for at lære af andre. Det tvivler jeg dog på. Meninger, beviser og modargumenter er vejen til mere viden og større horisonter. Det eneste der kan forhindre en hurtigere vækst og vidensdeling, er folks egoer. Og det ser vi endnu et udslag i her, desværre. Jeg synes det er spændende hvad du siger, og jeg glæder mig at høre hvad de andre har at sige, men hvis i begynder at bitche for meget, bliver vi allesammen snydt for udvikling. Og det er der jo ikke meget iværksætteri i. Fortsat god udvikling til alle :-) |
Erik Hamre:Men der er faktisk kæmpe forskel på at blive filtreret (outranket) og 'straffet'. Hvis du bliver filtreret, så kan du bare ændre teksten og få dine placeringer tilbage. Hvis du er 'straffet' kræver det at du kontakter Google og ber dem om at få lov at komme tilbage i indekset. DET er alvorligt.
Hej Erik,
Jeg tror jeg har fanget hvad du mener, men set herfra gør det ingen forskel!
Både filtreringen og straffen fjerner umiddelbart siden fra topplaceringerne, som jeg forstår det.
Så kan du åbenbart få siden tilbage igen ved at ændre lidt på dine tekster, men det er her du taber mig.
Hvad er formålet med at risikere filtrering, hvis du kan undgå det ved fra starten at ændre lidt i dine tekster - vel at mærke dem du lægger på andre sites? Er den mulige gevinst så stor at det gør det værd?
Set fra min stol er det da ikke risikoen værd at miste sin placering i kortere eller længere tid, hvis jeg med sikkerhed kan gøre noget for at fjerne risikoen.
Stor hilsen
/Brian