Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate Content Myte

Side 4 ud af 9 (83 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Kære venner

Det er en interessant tråd, men jeg forstår ikke hvorfor vi ikke kan holde diskussionen på et sagligt niveau?

Drop anonymiteten, udfyld profilen og lad os diskutere værdig mand til mand.

Dbh Martin

Helt enig! Det er nu rart at vide, om man diskuterer taghældning med en bygningsingeniør eller med "Gør-det-selv-Lars" på 19 somre og et kælderværelse hjemme hos far og mor :-)

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 17:20

Thomas Rosenstand:

Helt enig! Det er nu rart at vide, om man diskuterer taghældning med en bygningsingeniør eller med "Gør-det-selv-Lars" på 19 somre og et kælderværelse hjemme hos far og mor :-)

Det vil sige du har en SEO uddannelse? Big Smile

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:23

www.skiltex.dk:

Thomas Rosenstand:

Det var en sjov konklusion - hvordan pokker nåede du frem til den?

Der findes kun én SEO uddannelse, og den er ikke spor formel eller har noget eksamensbevis. Den består af erfaring, faktuel viden og indsigt.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:26

www.skiltex.dk:

Thomas Rosenstand:

Jeg kunne egentligt bedre tænke mig at høre om det ville blive mere rigtigt, hvis en bygningsingeniør påstod en hældning på 12 grader for et tegstenstag overholder alle regler og foreskrifter, end hvis gør-det-selv-lars påstod minimumshældningen skulle være 25 grader Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:26
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:

www.skiltex.dk:

Thomas Rosenstand:

Det var en sjov konklusion - hvordan pokker nåede du frem til den?

Der findes kun én SEO uddannelse, og den er ikke spor formel eller har noget eksamensbevis. Den består af erfaring, faktuel viden og indsigt.

Sjovt at du dømmer en 19-årig på forhånd Thomas, for en 19-årig kan jo ingen erfaring overhovedet have.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:38

Kære venner

Hold nu en sober og konstruktiv tone.
Ideen er at vi skal hjælpe hinanden og at kaste mudder giver intet.

Ideen med at fortælle hvem man er og hvad man kan, er at det giver et større indblik i den erfaring man har. Har man ikke så meget erfaring er man lige så velkommen, også til at diskutere og så man blive bedømt på de ting man skriver.

Så lad os holde kammertonen og fokusere på at lave forretning.

Dbh Martin

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Wi:
Sjovt at du dømmer en 19-årig på forhånd Thomas, for en 19-årig kan jo ingen erfaring overhovedet have.

Der er ellers mange på 19, der markedsfører sig som SEO og SEM eksperter...

Nå - hør lige engang, så der ikke er nogen misforståelser:

Der dukker af og til en helt ny debattør op på Amino, som med brask og bram leverer et "statement", der går på tværs af vedtagen "best procedure". Og det er supergodt, for det er altid værdifuld at få nye input. I dette tilfælde er det så Erik Hamre, der giver en meget kontroversiel melding om DC.

Kontroversiel fordi den går på tværs af alt, hvad alle danske og udenlandske SEO folk ved. Kontroversiel fordi den modbevises alene af det faktum, at selv Google tager DC på tværs af domæner så alvorligt, at de indførte en udvidelse af Canonical URL tag'et, så det også kan bruges på tværs af domæner. Det gjorde de ikke, hvis det ikke var et reelt problem.

Altså står vi her med en velskrevet påstand fra Erik Hamre, der gives til Aminos brugere som et godt råd - men som er bevisligt og faktuelt forkert. Det skal naturligvis adresseres - alt andet ville være uprofessionelt af os, der arbejder med faget.

Erik Hamre - jeg bliver nysgerrig efter at vide, hvem manden er. Hans profil siger intet, og når jeg googler navnet, er det mest sandsynlige en biografdirektør for Gentofte Bio (med en katastrofal hjemmeside). Det er nu nok ikke ham.

Hvis nu der var en profil og en historik på Erik Hamre, der dokumenterede erfaring og viden med SEO og DC, kunne det være vildt spændende at diskutere emnet med ham og blive klogere. Men lige nu står vi vel alle samme sted:

Vi har en påstand fra en mand, der er ukendt. Påstanden kan tilbagevises med henvisning til faktuelle forhold. Og argumentationen fra Erik Hamre må vejes i lyset af, at han ikke oplyser anden erfaring end nogle artikler på artikeldatabaser.

Det er det, jeg mener med, at det er en god ide at have en ikke anonym profil - og at bakke sine påstande op med vægt.

Og til de der ikke forstår brugen af "billedlige sammenligninger": Jeg brugte eksemplet med en gut på 19 og en bygningsingeniør for netop eksemplets skyld. Det er ganske normalt at sætte tingene "skarpt op", når man bruger en billedlig sammenligning.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:48

Martin Thorborg:
Ideen med at fortælle hvem man er og hvad man kan, er at det giver et større indblik i den erfaring man har. Har man ikke så meget erfaring er man lige så velkommen, også til at diskutere og så man blive bedømt på de ting man skriver.

Det er jeg sådan set helt enig i.... og det var heller for at afspore, hvad der kunne blive en spændende debat..... Men personangreb er nu engang personangreb, og det tror jeg vi alle kan blive enige om ihvertfald heller ikke hører hjemme i en sober debat..... I den forbindelse synes jeg så måske der er nogle af de "store profiler" herinde, der får lige lovligt lang snor - har man et problem med folk er anonyme, så lad være med at svare på deres indlæg..... At ty til personangreb holder ingen steder - heller ikke hvis man har 40 års erfaring med SEO, har skrevet 17 bøger og i øvrigt er gode venner med indehaveren af sitet ;)

Nu skal jeg nok blande mig uden om resten af den her diskussion - ville bare lige have lov til at brokke mig lidt Embarrassed

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:49

Hel enig, Fama. Jeg håber dælme ikke, nogle af mine indlæg i denne tråd tolkes som personangreb - det er de bestemt ikke ment som.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:00

Har man deltaget i debatten i lang tid, i sit eget navn og hjulpet tusindvis af iværksættere, så får man længere snor, end en der kommer ind ude fra, er anonym og som kommer med vilde påstande.
Men selvfølgelig er der en grænse, men den finder jeg på ingen måde overtrådt her.

Jeg har ikke noget problem i at folk er anonyme, det kan der være gode grunde til. Man må så bare leve med, at det er sværere at opbygge troværdighed og seriøsitet, det er prisen.

Dbh Martin

Side 4 ud af 9 (83 indlæg)