Og angående tonen der bliver skrevet i fra Demib. Jo han kunne da helt sikkert formulere sig mere galant, men det ret alvorligt hvad trådstarter foreslår. Man kan næsten sammenligne det med ,at en person foreslår at for at få mere salg i den fysiske butik, er det en god idè at brænde den til grunden først, og så bruge et halvt års tid på at få den op at køre igen. Så kan jeg godt forstå at det skaber lidt hævede øjenbryn hos Demib. Nej dårlig opførsel er at svine en 14 årig dreng til, som prøver sig frem i forretningsgverdenen, og som ikke giver udtryk af at være ekspert. Demibs korte budskab er vel : " Lad dog for helvede være med at brænde din butik ned til grunden. Det jo noget vås " Nu har han så igen brugt en masse tid på at forklare nærmere teknisk hvad det handler om, men det er der ingen kredit for ? Kun brok over ordvalg ? Hvem skaber så god stemning ? |
Thomas Søndergaard:Det er da så klart som det kan være. Skal vi så ikke stoppe med at koge suppe på den samme høne?
Hvem er det der koger høner her? Jeg har blot svaret at man skal holde sig langt væk fra de skadelige råd der kom - men du synes det er meget vigtigere at koge høns på alt muligt andet der ikke har spor med emnet at gøre. DU gør det til en personsag - frem for en faglig diskussion.
Hvis det er dit bedste bidrag til SEO her på Amino, så tror jeg du glæder flere ved at gå tilbage til det du gjorde de sidste par måneder.