Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Over 40.000 unikke besøgende og 2000 backlins på under 4 måneder

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:08

Simpelthen super godt gået og rigtige fin iværksætter stil at videre formidle din viden videre  gratis Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 13:12

Tak Mikael, og det er bare super, hvis andre kan bruge den til noget Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 15:28

Hej Dennis.

Har også læst om det på din blog, og må sige at det er nogle imponerende tal.

Men det spændende, er om du kan tjene en skilling på det. - Det glæder jeg mig til at læse mere om på din blog.

Som allerede sagt - tak for din deling, din blog er fantastisk spændende at følge med i ;).

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 15:37

Det kan godt være jeg er lidt tungnem.... Men kan en eller anden ikke lige skære ud i pap for mig, hvad det geniale i det her er?

Såvidt jeg har forstået det rigtigt handler det om man har købt et script, der pølser indlæg ud per automatik, i øvrigt med en afvisningsprocent til følge der er oppe og kysse de 90% - where's the beef???? :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:48

Hej Dennis

Jeg er teknisk handicappet, så kan du ikke lige kort og enkelt forklare mig, hvad dit blogindlæg helt præcist siger omkring Topic Storm?:-)

Jeg er naturligvis med på, at du har haft 40.000 unikke besøgende uden, at du egentlig har gjort noget for det, men hvad er det helt helt præcist, at Topic Storm kan?

Jeg skal selv have lavet et website i Wordpress, hvor indholdet vil være på engelsk, med primært engelsktalende lande som målgruppe, så jeg vil rigtig gerne forstå, hvad det er, dit indlæg formidler til os Amino brugere :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 15:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er teknisk handicappet, så kan du ikke lige kort og enkelt forklare mig, hvad dit blogindlæg helt præcist siger omkring Topic Storm?:-)

Tja.... Jeg kan vel lige så godt lukke elefanten ud af buret eller hvad man nu siger...... Prøv at kig på indlægget.... Prøv så at klikke på linket til topic storm og se om ikke det rimer på affiliate..... Kobl den erkendelse sammen med det forhold at der sidder en masse aminoer og får en lille halvfed på ved tanken om 40k hits på 4 måneder..... Så burde du vel kunne lure hvad det her handler om ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fama:

TT Tekstforfatter:

Tja.... Jeg kan vel lige så godt lukke elefanten ud af buret eller hvad man nu siger...... Prøv at kig på indlægget.... Prøv så at klikke på linket til topic storm og se om ikke det rimer på affiliate..... Kobl den erkendelse sammen med det forhold at der sidder en masse aminoer og får en lille halvfed på ved tanken om 40k hits på 4 måneder..... Så burde du vel kunne lure hvad det her handler om ;)

Tænkte præcist den samme tanke, men var lidt forsigtig... :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 15:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

TT Tekstforfatter:
Tænkte præcist den samme tanke :-)

I know.... Tænkte bare lige jeg ville call BS og bøje det i neon for læserne Devil

Ja, sorry til trådstarter..... Men det er sgu for fesent.....

Vil du være med?

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:35
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Prøv nu lige at høre her......

Hvis nogen i har ondt i røven over, at der er affiliate links på min blog, så lad være med at læse den. Har i samme holdning hvis en skoekspedient vejleder jer i at finde nogle gode sko, og at han får løn for det??

Jeg laver en masse forskellige projekter, og nogle af dem fortæller jeg om på min blog. Flere er dem, som læser mine indlæg, kan måske bruge mine erfaringer til deres egne projekter, og andre kan ikke bruge det til noget som helst. Det må være helt op til jer selv!

@TT-tekstforfatter Du vil have mig til at bruge min tid på at fortælle dig mere om dette plugin, og samtidig beskylder mig for kun at have lavet tråden med henblik på affiliate salg??? Sorry det bliver ikke dig jeg bruger min tid på!

@Farma Det er vist dig der er lidt fesen

Jeg kan godt tåle kritik når den er fortjent, men her er i langt ude!!!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)