Hej Flemming Super god respons - tak for det. Kender 'above the scroll' og '10 sekunders-reglen' men er måske blevet lidt for forelsket i mit eget design. Af samme grund er det helt kanont at høre hvad andre mener og tror. Det er helt sikkert taget til efterretning og vil medtages ved næste ændring. Har netop ændret til gratis annoncering, så jeg ser frem til at se din annonce på sitet ;-)
Tom |
Hej Tom!
Jeg er selv på jagt efter en lejelejlighed og jeg har derfor besøgt utallige boligportaler de sidste måneder.
Én ting jeg lagde meget mærke til var, at halvdelen af siden er på engelsk. Du må tage ét valg!
At skaffe de første boligannoncer er en hård omgang - så tilbud din service gratis som de andre siger!
Gør dit site bemærkelsesværdigt med en gratis indrykning af salgsannoncer og markedsfør det herefter på facebook for både købere og sælgere! Men vigtigst af alt - SEO!
Optimer dig på søgeord som "gratis" forbundet med boligportal el. lign.
Dét ville jeg syntes var attraktivt!
En anden ting, som er mere henvendt til selve siden som helhed;
Det giver ikke så godt et indtryk, at den første bolig man bliver præsenteret for er 0kvm, til 599.000kr
(jeg ved godt at det er en grund, men måske at den ikke skulle være i din "showcase")
Det var lige et par tanker herfra!
mvh
Mikkel Tschentscher