|
Hej Jeg har brug for "lidt" rådgivning angående hjemmesider, da jeg er helt blank på området. Jeg skal have lavet en hjemmeside med et debatforum - brevkasse - video upload - plads til flere blogs - databaser der gemmer bruger og deler alle de forskellige oplysninger i forhold til at effektivisere og videreudvikle mit produkt unik til den enkelte kunde og til den brede mængde - osv... Medlemsfunktion med login til dele af hjemmesiden,og en betalingsmulighed over siden. . jeg vil gerne have en ca pris? og er der mulighed for evt. bruge flere sprog på samme hjemmeside? eller kan det bedre betale sig at lave flere? også i forhold til evt annoncører? Jeg er en meget perfektionistisk, så jeg søger den ultimative hjemmeside, gode råd modtages meget gerne I forhold til at lave det mest gennemførte produkt, er der så nogen som kan lave alt jeg har brug for i forbindelse med hjemmesiden og opsætning til diverse former for reklamering og så videre? eller skal have fat i flere forskellige mennesker til at løse min opgave? Beklager hvis jeg har formuleret mig dårligt og uspecifikt, men min viden er lig med nul på dette område. Mvh caspar
|
Hej Casper.
Det var en stor mundfuld.
Den ultimative hjemmeside kan koste flere 100.000,- kr.
Hvad er dit budget? og hvad skal hjemmesiden kunne?
Hvilke målgrupper henvender den sig til?
Fortæl noget mere eller send mig en PM, måske kan vi finde en løsning.
Bliv gratis medlem