Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ Freelance Fotograf vil gerne vise sit arbejde frem!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Amino'er,

Nu synes jeg alligevel jeg har fulgt med jer længe - og har prøvet at hører omgangstonen an herinde, og herved så også mit første indlæg - som forhåbentlig ikke træder nogle over tæerne.

Jeg hedder Peter Bjerke og er freelance fotograf. Senest har jeg lavet cover til en udgivet plade "Morten Fleck - Ikea Lænestol", som bl.a kan findes på itunes, tdc og alle de andre.

Den seneste tid har gået med konstant opdateringer af min hjemmeside, små jobs og ellers billeder hist og her, og derfor vil jeg meget gerne have jeres feedback hvad I synes om mit arbejde.

Samtidig føler jeg det store 0 udfor min amino karma points betyder jeg er outsider, så hvis i føler mine billeder er fede og at i kan bruge det til noget, vil jeg meget gerne have lidt points for det.

Giv gerne noget feedback på mine billeder - det vil jeg blive rigtig glad for!

På forhånd tak!

www.peterbjerke.dk

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 21:04

Places er for fed!
Stort 5-tal af mig! 

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bjerke87:

Giv gerne noget feedback på mine billeder - det vil jeg blive rigtig glad for!

På forhånd tak!

www.peterbjerke.dk

Hej Peter,

Nu skal jeg ikke kunne sige, om jeg er en super utålmodig person, men jeg fik desværre ikke set så mange af dine billeder som jeg gerne ville, da det simpelthen tog for lang tid at komme fra det ene til det andet.

Jeg kan godt følge dig i at du som fotograf gerne vil have at billederne skal vises i stor størrelse og så flot kvalitet som muligt. Desværre ender det - for mit vedkommende - med at være en irritation at man er tvunget til at se alle billeder igennem i et slideshow-agtigt modul.

Hvis jeg var dig, ville jeg lave thumbnail gallerier til dine kategorier og så lade folk selv vælge hvilke billeder de ønsker at blæse op i stor størrelse. De fleste vil, jeg selv inklusiv, sandsynligvis alligevel se størstedelen af billederne i stor format. Men det vigtige er at man har valget, samt at man hurtigt kan se alt i den pågældende kategori.

De billeder jeg nåede at se, var dog rigtig flotte og jeg glæder mig til at se resten ;o)

Med venlig hilsen

Tommy

Ps. HVIS der allerede forefindes et thumbnailgalleri og jeg bare ikke lige kunne formå at aktivere det, beklager jeg selvfølgelig. Jeg kunne bare ikke umiddelbart finde den mulighed.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:16

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 21:27

God pointe Tommy :-)

Fra København
Tilmeldt 20. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak for dit ærlige svar, Tommy.

Tommy, hvilken internethastighed har du? På min 10 Mbit tager det ingen tid at "hente" billeder.

Mange tak til jer andre for de fine roser :)

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 23:34

Super flotte billeder!

Jeg har heller ingen problemer med billederne, de komme hurtigt nok for mig

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 23:41

Jeg kan godt se Tommy's pointe - men har nu heller ingen problem med de store billeder.

Specielt ikke når man tager det er en fotograf side, så er det jo ligesom det som er "indholdet", - og igen Tommy, kan sagtens følge din pointe.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:05

bjerke87:

Tommy, hvilken internethastighed har du? På min 10 Mbit tager det ingen tid at "hente" billeder.

Jeg sidder på en 20mbit og den plejer normalt at være stabil.

Det skal dog lige siges at jeg har prøvet på en anden maskine og der går det væsentligt hurtigere, så det var en blanding af min arbejdsmaskine og tålmodighed åbenbart.

Dine billeder var ventetiden værd, det skal der ikke være tvivl om og jeg kan også godt se argumentet med at det er en fotografs portfolio man besøger og derfor bør se billeder i god kvalitet... MEN jeg holder stadig fast i mit forslag om muligheden for at vælge thumbnailgalleri (!) for havde jeg ikke haft en nr. 2 maskine havde jeg aldrig fået set dem alle :o)

Tommy

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 07:28

Flot arbejde Peter  - keep up the good work

Bo

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)