Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JokeJoke - hjemmesiden med de gode jokes

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville aldrig komme tilbage til siden.

Du har helt klart valgt et forkert design at udgive, og alle der kommer til siden, eller i al fald mange af dem, skal du nok ikke forvente komme tilbage.

Du siger i arbejder på et nyt design, men dette skulle have været færdigt først for du mister potentielle tilbagevendende besøgende.
Designet er kedeligt, dystert mørkt, og lettere forvirrende for nogle. Jeg mener, noget af det er svært at læse - blandt andet menuen til højre.

Alt for simpel, og alt for kedeligt, jeg har ikke læst jokene, for de er jo reelt set irrelevante.

Måden du har tænkt dig at folk skal smide jokes ind på er vanvittig besværlig i forhold til mange andre sider - de skal til at oprette en email, for at sende dig jokes.

Hvorfor udgive en side med undersider der siger "kommer snart"?

Til sider som disse vil jeg anbefale ikke at bruge wordpress, men der er sikkert mange der er uenige!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 19:03

Hvor finder du god templet til din wordpress side for jeg mangler en til min blog om world of warcraft news?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 19:24

Wi:

Du har helt klart valgt et forkert design at udgive, og alle der kommer til siden, eller i al fald mange af dem, skal du nok ikke forvente komme tilbage.

Du siger i arbejder på et nyt design, men dette skulle have været færdigt først for du mister potentielle tilbagevendende besøgende.
Designet er kedeligt, dystert mørkt, og lettere forvirrende for nogle. Jeg mener, noget af det er svært at læse - blandt andet menuen til højre.

Alt for simpel, og alt for kedeligt, jeg har ikke læst jokene, for de er jo reelt set irrelevante.

Måden du har tænkt dig at folk skal smide jokes ind på er vanvittig besværlig i forhold til mange andre sider - de skal til at oprette en email, for at sende dig jokes.

Til sider som disse vil jeg anbefale ikke at bruge wordpress, men der er sikkert mange der er uenige!

Kunne du ikke lige tænke dig at kommentere min lille side med vitser og jokes? :)

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:38

Peter Olesen (Feder):

Wi:

Kunne du ikke lige tænke dig at kommentere min lille side med vitser og jokes? :)

Jo da ;)

1. Designet er bedre end jokejoke.dk synes jeg, men stadig meget kedeligt. Nu ved jeg selvfølgelig ikke om i kan designe eller ej, men i bruger wordpress, så jeg tror ikke i kan kode direkte. Mht. design, så ser det ikke sådan ud. Jeg mener, hvorfor laver i ikke et fedt banner som siger "For satan, det her er en frisk, fed og flot side, hvor i finder tonsvis af jokes"..

2. Man kan ikke tilføje jokes på din side overhovedet - hvilket kan være godt nok hvis du ikke gider sidde og godkende mm. men også dårligt, da du så SELV skal opbygge dine "sider", i stedet for at få dine brugere til det.

3. Jeg har endnu ikke set en side med jokes hvor jeg tænker - hey.. Det her er sgu godt lavet! Den her side bruger jeg fra nu af. 123jokes.dk er det tætteste jeg personligt kommer på noget jeg synes ser godt nok ud :)

Skulle jeg lave en jokes-side ville jeg opbygge den fra bunden af.. Lave en simpel måde hvor folk kunne tilføje jokes (som skulle godkendes af mig), lave et ratingssystem (jokejoke.dk har dog dette).. Jeg ville lave toplister hvor man kan se bedst ratede jokes, jeg ville lave et kommentarsystem, og det VIGTISTE af det hele: Jeg ville lave et UNIKT og MEGA sjovt design! Om dette så tog mig 15 timer at lave!
Det er noget af det VIGTIGSTE på en hjemmeside som denne! Designet siger alt.. Er det kedeligt så gider man ikke komme tilbage.. Sker der derimod noget på siden kan i godt forvente at folk ikke afskediger jer med det samme.

Selv reklamer kan live en side op! Med banners der bevæger sig lidt, kan du live en side op. Det må ikke se rodet ud, men du kan sagtens have en del reklamer og ordentligt indhold- og stadig være overskuelig og let at finde rundt i.

Min ærlige dom: Jeg ville heller ikke vende tilbage til din side for at finde jokes :-/ Men det er jo kun 1 mands mening. Heldigvis :)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 19:46

Wi:
Jo da ;)

1. Designet er bedre end jokejoke.dk synes jeg, men stadig meget kedeligt. Nu ved jeg selvfølgelig ikke om i kan designe eller ej, men i bruger wordpress, så jeg tror ikke i kan kode direkte. Mht. design, så ser det ikke sådan ud. Jeg mener, hvorfor laver i ikke et fedt banner som siger "For satan, det her er en frisk, fed og flot side, hvor i finder tonsvis af jokes"..

2. Man kan ikke tilføje jokes på din side overhovedet - hvilket kan være godt nok hvis du ikke gider sidde og godkende mm. men også dårligt, da du så SELV skal opbygge dine "sider", i stedet for at få dine brugere til det.

3. Jeg har endnu ikke set en side med jokes hvor jeg tænker - hey.. Det her er sgu godt lavet! Den her side bruger jeg fra nu af. 123jokes.dk er det tætteste jeg personligt kommer på noget jeg synes ser godt nok ud :)

Min ærlige dom: Jeg ville heller ikke vende tilbage til din side for at finde jokes :-/ Men det er jo kun 1 mands mening. Heldigvis :)

Jeg takker mange tak for dine ord, og jeg giver dig sådan set ret i det meste. Jo jeg kan sagtens lave mit eget cool design, men da jeg har flere projekter i gang på samme tid, så går der nok lidt tid før det kommer. Jeg vil nok snart gøre det muligt for folk at tilføje deres egne jokes og vitser, men som sagt så går der nok lidt tid.

Mange tak igen. :)

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 21:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej og tak for alle jeres svar.

Først vil jeg svare på dette med gode formål.

Pengene går til gode formål, men som i kan se og som jeg har skrevet tidligere, er siden meget ny.

Vi har ikke nogle konkurrencer,  og under "vi støtter..." er der ingenting endnu.

Men det er udelukkende fordi vi ikke har kontakt, og aftaler med disse formål.

Men når vi kommer lidt videre med siden, kan jeg garantere 100% at der kommer indhold på "konkurrence" og "vi støtter" siden.

Kan høre på jer, at designet er meget grimt, og dette vil vi ændre meget snart.

Jonathan - gode jokes på nettet

.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:32

Jeg ville aldrig lancere et koncept og en hjemmeside, som ikke var helt færdigt. Det vil simpelthen virke useriøst og skabe unødvendige kommentarer. Så det er mit bedste råd til dig. 

Også ville jeg iøvrigt ikke komme tilbage til siden fordi jeg ikke mener der er gjort nok ud af designet og beskrivelserne. Også er der masse jokes-sites :-) 

Held og lykke med det hele.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 15:41

Så er der nyt design.

Hvad siger i.

Vi støtter, og konkurrence boksen er væk indtil der kommer indhold på dem 

.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:26

Jonathan Hansen:
Så er der nyt design.

Hvad siger i.

Det er blevet en del bedre. 

Dog synes jeg der skal rettes en del til endnu, før det skulle være online. Alle underpunkterne skulle have været fyldt ud, så der ikke står tjek senere, det er der stort set ingen der gider. Også skulle alle tekster være på dansk, og en del andre småting. 

Held og lykke endnu engang. 

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 17:29

Hej Thomas.

Tusinde tak for feedbacken,

Jeg har dog ingen erfaringer med wordpress, og kan derfor ikke rette alt det på engelsk.

Og lige nu søger vi et nyhedsbrev plugin, som vi ikke har kunnet finde - nogle der kender et?

Jonathan - JokeJoke - jokes og vittigheder på nettet

.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)