Jeg ville aldrig komme tilbage til siden.
Du har helt klart valgt et forkert design at udgive, og alle der kommer til siden, eller i al fald mange af dem, skal du nok ikke forvente komme tilbage.
Du siger i arbejder på et nyt design, men dette skulle have været færdigt først for du mister potentielle tilbagevendende besøgende.
Designet er kedeligt, dystert mørkt, og lettere forvirrende for nogle. Jeg mener, noget af det er svært at læse - blandt andet menuen til højre.
Alt for simpel, og alt for kedeligt, jeg har ikke læst jokene, for de er jo reelt set irrelevante.
Måden du har tænkt dig at folk skal smide jokes ind på er vanvittig besværlig i forhold til mange andre sider - de skal til at oprette en email, for at sende dig jokes.
Hvorfor udgive en side med undersider der siger "kommer snart"?
Til sider som disse vil jeg anbefale ikke at bruge wordpress, men der er sikkert mange der er uenige!
Kunne du ikke lige tænke dig at kommentere min lille side med
vitser og
jokes? :)
Jo da ;)
1. Designet er bedre end jokejoke.dk synes jeg, men stadig meget kedeligt. Nu ved jeg selvfølgelig ikke om i kan designe eller ej, men i bruger wordpress, så jeg tror ikke i kan kode direkte. Mht. design, så ser det ikke sådan ud. Jeg mener, hvorfor laver i ikke et fedt banner som siger "For satan, det her er en frisk, fed og flot side, hvor i finder tonsvis af jokes"..
2. Man kan ikke tilføje jokes på din side overhovedet - hvilket kan være godt nok hvis du ikke gider sidde og godkende mm. men også dårligt, da du så SELV skal opbygge dine "sider", i stedet for at få dine brugere til det.
3. Jeg har endnu ikke set en side med jokes hvor jeg tænker - hey.. Det her er sgu godt lavet! Den her side bruger jeg fra nu af. 123jokes.dk er det tætteste jeg personligt kommer på noget jeg synes ser godt nok ud :)
Skulle jeg lave en jokes-side ville jeg opbygge den fra bunden af.. Lave en simpel måde hvor folk kunne tilføje jokes (som skulle godkendes af mig), lave et ratingssystem (jokejoke.dk har dog dette).. Jeg ville lave toplister hvor man kan se bedst ratede jokes, jeg ville lave et kommentarsystem, og det VIGTISTE af det hele: Jeg ville lave et UNIKT og MEGA sjovt design! Om dette så tog mig 15 timer at lave!
Det er noget af det VIGTIGSTE på en hjemmeside som denne! Designet siger alt.. Er det kedeligt så gider man ikke komme tilbage.. Sker der derimod noget på siden kan i godt forvente at folk ikke afskediger jer med det samme.
Selv reklamer kan live en side op! Med banners der bevæger sig lidt, kan du live en side op. Det må ikke se rodet ud, men du kan sagtens have en del reklamer og ordentligt indhold- og stadig være overskuelig og let at finde rundt i.
Min ærlige dom: Jeg ville heller ikke vende tilbage til din side for at finde jokes :-/ Men det er jo kun 1 mands mening. Heldigvis :)