Nu er sommerferien snart slut, og derfor har vi valgt at offentliggøre hjemmesiden, JokeJoke
Det er en hjemmeside der har målet, at skaffe en masse gode kvalitetsjokes, så folk som jer travle Aminoer, ikke skal lede hele internettet ud, for at finde nogle gode vittigheder.
HVORFOR SKAL VI BRUGE DET?
Fordi man som iværksætter har godt af at slappe af, og få en god griner som vi garanteret kan give dig på JokeJoke.
Vi bygger stadig nogle funktioner på hjemmesiden JokeJoke hvor du senere kan få gode jokes og vittigheder per SMS - mod et mindre beløb - en del af dem går til gode formål..
Nu vil jeg så gerne have lov til at svare dine spørgsmål
Lund:
Der findes hundrede af disse jokes sites - hvorfor skal man bruge netop jokejoke, og ikke et andet site?
. Vi skiller os ud, ved at vi ikke beholder pengene selv, men istedet giver dem til steder som virkelig har brug for dette - det er der ikke mange andre der gør.
Lund:
Hvorfor skal designet være så dysters, nå vi tale om jokes?
Designet er et som var nemt at finde på Wordpress, som vi tog til at starte op med - Vi arbejder på et meget bedre design til JokeJoke, som helt sikkert passer sammen med en sjov side
Andre der har kommentare til JokeJoke - skriv gerne hvad i syntes om siden.
Vi bygger stadig nogle funktioner på hjemmesiden JokeJoke hvor du senere kan få gode jokes og vittigheder per SMS - mod et mindre beløb - en del af dem går til gode formål..
Hvilke gode formål?
Evt. på hans bankkonti?
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Hvilke gode formål?
Under siden "Vi støtter…" står der "Denne side kommer snart!" og under "Konkurrencer" står der så "vi støtter bl.a. nogle organisationer under hvér konkurrence". Så det er et meget godt spørgsmål du kommer med der. :)