Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på en ide

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg synes idéen lyder rigtig god og kan godt se virksomhederne have behov for denne. Men der er også nogle udfordringer, men det er jo det iværksættere elsker.

Pain er som du skriver, at virksomheder får mange ansøgninger. De har meget spildtid når de skal gennem dem.

Du skriver de bare skal kontakte dig og du herefter screener ansøgningerne. Her handler det virkelig om tro til at du kan klare dette job, om det er en lille eller stor virksomhed.

Derfor er mit forslag til at angribe markedet følgende:

Du skal skabe dig et brand som en loyal og dygtig screener, du skal have nogle gode referencer (jeg ville tilbyde det næste gratis). Du skal finde et system så dine kunder hele tiden holde øje med hvor langt du er i processen. Når det er gjort handler det om at bruge netværk og være lidt fræk når du har fået nogle gode reference kunder.

Men som andre skriver handler det i første omgang om tro til dig og dit firma, og denne kommer kun fra referencer fra andre.

Når du kommer så langt er vi altid interesseret i at høre fra en ny spændende startup og skrive en lille artikel om jer på trendsonline.dk

Hold og lykke med det

Med venlig hilsen

Daniel Laursen
Trendsonline.dk

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:51

trendsonline:

Hej Peter

Jeg synes idéen lyder rigtig god og kan godt se virksomhederne have behov for denne. Men der er også nogle udfordringer, men det er jo det iværksættere elsker.

Pain er som du skriver, at virksomheder får mange ansøgninger. De har meget spildtid når de skal gennem dem.

Du skriver de bare skal kontakte dig og du herefter screener ansøgningerne. Her handler det virkelig om tro til at du kan klare dette job, om det er en lille eller stor virksomhed.

Derfor er mit forslag til at angribe markedet følgende:

Du skal skabe dig et brand som en loyal og dygtig screener, du skal have nogle gode referencer (jeg ville tilbyde det næste gratis). Du skal finde et system så dine kunder hele tiden holde øje med hvor langt du er i processen. Når det er gjort handler det om at bruge netværk og være lidt fræk når du har fået nogle gode reference kunder.

Men som andre skriver handler det i første omgang om tro til dig og dit firma, og denne kommer kun fra referencer fra andre.

Når du kommer så langt er vi altid interesseret i at høre fra en ny spændende startup og skrive en lille artikel om jer på trendsonline.dk

Hold og lykke med det

Med venlig hilsen

Daniel Laursen
Trendsonline.dk

Hey Daniel, fedt navn du har dér. Men da jeg gik ind på din side, kan jeg ikke klikke på den blå knap der siger "Read more" - altså i den rubrik hvor i skriver om hvad det næste er i skal skrive om. ER det Macen der drller i min ende?

Partner @ The Social Agency 

Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:10

Hej, skulle gerne virke på mac.

Bare tryk på overskriften. Der er måske noget rod med knappen.

Håber du finder siden interessant, vi synes ihvertfald selv vi har noget at bidrage med!

Med venlig hilsen

Daniel Laursen
Trendsonline.dk

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 23:20

Hej alle nu må i sku holde op det er da en skod ide  - seriøse firmaer vil selv svare - så er der de andre tilbage de gider da ikke sende ansøgninger videre - problemet er ikke løst,  fordi ansøgningerne kommer ind i firmaet som mail eller post og kræver en form for aktivitet alligevel.

Jeg har altid tidligere svaret pænt - men mængden af useriøse ansøgninger er nu så stor at alle bliver slettet uden svar. 

Der er ikke noget nyt eller godt i den ide - og den kan ikke generer penge eller dækning af omk. -  slut prut

Du har fået en ide og den er skod  - det skal du være glad for for så er der kun 8 dårlige ider tilbage det er kun 1 ud af 10 ideer som måske kan blive til noget.

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 05:50

Tak for jeres input. Det hele kan bruges.

Alexander, du har ret mht. laborantfaget. Mit indtryk er at det nok ikke er disse specialområder, der ville kunne bruge mit tilbud. Det er omfattende at skulle sætte sig ind i hvilke efteruddannelser en laborant eller en datalog har fået og hvilke der kan bruges. De ville formentlig bruge jobrekrutteringsbereauer i stedet.

Jeg tænker at jeg primært vil have fokus på tømrere, elektrikere, børnehaver, skoler, kurervirksomheder mv.

Jeg kunne godt sælger mig selv "gratis" de første par gange for at lave et "navn". Det vil jeg overveje.

Toogtoerfem:
Jeg kan godt se at du ikke ville benytte dig af mit tilbud. For at vide om ansøgningerne er seriøse, så har du jo stadig brugt tid på at læse dem......

At du vælger blot at slette dem finder jeg ikke særlig seriøst og ikke et særlig godt signal at sende. Jeg er enig at nogle ansøgninger er SÅ useriøse at de ikke fortjener et svar, men det handler også lidt om etik og måske bliver den useriøse ansøger måske en dag seriøs og kan bruges. Så skulle han gerne kunne huske dit firmanavn, især hvis det er i en tid hvor der ikke længere er finanskrise og det ikke vælter ind med ansøgninger.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 07:38

Daniel Laursen:

Hej, skulle gerne virke på mac.

Bare tryk på overskriften. Der er måske noget rod med knappen.

Håber du finder siden interessant, vi synes ihvertfald selv vi har noget at bidrage med!

Med venlig hilsen

Daniel Laursen
Trendsonline.dk

Hey Daniel, du kan se hvordan det ser ud her :

Partner @ The Social Agency 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)