Hej Peter Jeg synes idéen lyder rigtig god og kan godt se virksomhederne have behov for denne. Men der er også nogle udfordringer, men det er jo det iværksættere elsker. Pain er som du skriver, at virksomheder får mange ansøgninger. De har meget spildtid når de skal gennem dem. Du skriver de bare skal kontakte dig og du herefter screener ansøgningerne. Her handler det virkelig om tro til at du kan klare dette job, om det er en lille eller stor virksomhed. Derfor er mit forslag til at angribe markedet følgende: Du skal skabe dig et brand som en loyal og dygtig screener, du skal have nogle gode referencer (jeg ville tilbyde det næste gratis). Du skal finde et system så dine kunder hele tiden holde øje med hvor langt du er i processen. Når det er gjort handler det om at bruge netværk og være lidt fræk når du har fået nogle gode reference kunder. Men som andre skriver handler det i første omgang om tro til dig og dit firma, og denne kommer kun fra referencer fra andre. Når du kommer så langt er vi altid interesseret i at høre fra en ny spændende startup og skrive en lille artikel om jer på trendsonline.dk Hold og lykke med det Med venlig hilsen Daniel Laursen |
trendsonline:Hej Peter
Jeg synes idéen lyder rigtig god og kan godt se virksomhederne have behov for denne. Men der er også nogle udfordringer, men det er jo det iværksættere elsker.
Pain er som du skriver, at virksomheder får mange ansøgninger. De har meget spildtid når de skal gennem dem.
Du skriver de bare skal kontakte dig og du herefter screener ansøgningerne. Her handler det virkelig om tro til at du kan klare dette job, om det er en lille eller stor virksomhed.
Derfor er mit forslag til at angribe markedet følgende:
Du skal skabe dig et brand som en loyal og dygtig screener, du skal have nogle gode referencer (jeg ville tilbyde det næste gratis). Du skal finde et system så dine kunder hele tiden holde øje med hvor langt du er i processen. Når det er gjort handler det om at bruge netværk og være lidt fræk når du har fået nogle gode reference kunder.
Men som andre skriver handler det i første omgang om tro til dig og dit firma, og denne kommer kun fra referencer fra andre.
Når du kommer så langt er vi altid interesseret i at høre fra en ny spændende startup og skrive en lille artikel om jer på trendsonline.dk
Hold og lykke med det
Med venlig hilsen
Daniel Laursen
Trendsonline.dk
Hey Daniel, fedt navn du har dér. Men da jeg gik ind på din side, kan jeg ikke klikke på den blå knap der siger "Read more" - altså i den rubrik hvor i skriver om hvad det næste er i skal skrive om. ER det Macen der drller i min ende?