Hej Allesammen, Jeg har et par sider, som ranker rigtige godt på nogle produknicher, som jeg mener ville kunne generere en del salg. Problemet er bare, at jeg ikke har kunnet finde nogen firmaer, der sælger mine produkter i dvs. affiliate netværk. Derfor ville jeg gerne hvis jeg selv kunne etablere en affiliateaftale, med diverse webshops.
Jeg har før haft emnet oppe og vende herinde, hvor jeg desværre ikke fandt nogen løsning på mit problem. Men efter at have hørt Thorborgs interview med Simon Mørck, har jeg valgt at spørge igen.
Simon nævner nemlig selv, at de benytter sig af et stykke trackingsoftware, som gør det muligt for dem, at se hvor meget salg deres annoncer og kampagner genererer.
Er der nogen herinde, som ved hvor sådan et stykke Trackingsoftware kan hentes/købes/udvikles? Er det muligt at lave en løsning vha. Analytics? Håber på at nogle af jer affiliate- og analytics champs derude kan hjælpe mig :) Dannie |
Du kan jo købe sådan et script som netværkerne bruger :-)
De kan fåes fra 500,-. og op efter... Hvis de bare skal kunne tracke salgene og ikke så meget andet..
Selve aftalerne er sværre og få hjem :-) Jeg har fundet frem til et par af dem der sidder bagved netværkerne, men de er svære og få til at lave direkte aftaler udenom netværkerne..
Men skulle mene du kan finde meget ved at hoppe på google: affiliate script
Mikkel