Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trackingsoftware til egne "affiliateaftaler"?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Jeg har et par sider, som ranker rigtige godt på nogle produknicher, som jeg mener ville kunne generere en del salg.

Problemet er bare, at jeg ikke har kunnet finde nogen firmaer, der sælger mine produkter i dvs. affiliate netværk. Derfor ville jeg gerne hvis jeg selv kunne etablere en affiliateaftale, med diverse webshops.

Jeg har før haft emnet oppe og vende herinde, hvor jeg desværre ikke fandt nogen løsning på mit problem.

Men efter at have hørt Thorborgs interview med Simon Mørck, har jeg valgt at spørge igen.

Simon nævner nemlig selv, at de benytter sig af et stykke trackingsoftware, som gør det muligt for dem, at se hvor meget salg deres annoncer og kampagner genererer.

Er der nogen herinde, som ved hvor sådan et stykke Trackingsoftware kan hentes/købes/udvikles? Er det muligt at lave en løsning vha. Analytics?

Håber på at nogle af jer affiliate- og analytics champs derude kan hjælpe mig :)

Dannie

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:45

Du kan jo købe sådan et script som netværkerne bruger :-)

De kan fåes fra 500,-. og op efter... Hvis de bare skal kunne tracke salgene og ikke så meget andet..

Selve aftalerne er sværre og få hjem :-) Jeg har fundet frem til et par af dem der sidder bagved netværkerne, men de er svære og få til at lave direkte aftaler udenom netværkerne..

Men skulle mene du kan finde meget ved at hoppe på google: affiliate script 

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 12:49

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 13:13

Mange tak,

Projekterne bliver først rigtig aktuelle om et par måneder, og jeg er temmelig sikker på, at jeg ikke har kompetencerne til at sætte det op.

Er der nogen herinde, som har erfaring med den slags, som kunne sætte det op mod betaling?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 13:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med at sætte det op, men tror du skal være opmærksom på, at det også vil være nødvendigt at have en aftale med shop ejerene. Da du bliver nød til at indsætte noget kode på deres side også, for at systemmet kan fungere ordentlig. Ved ikke hvor mange webshop ejere der ville være interesseret i dette, plus du skal være opmærksom på, at de alle kan anvende forskellige systemmer. Så hvis jeg var dig, ville jeg nok starte med at tage kontakt til nogle af shop ejerene og høre hvorvidt de overhovedet er interesseret.

Men held og lykke med projektet :)

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 14:44

Tak for de gode svar.

Jeg har allerede haft kontaktet med forhandlerne, og de har alle vist stor interesse.

Så jeg skal bare have styr på det tracking.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 14:46

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 17:20

hej Andreas

- tak for nyttigt link til seriøse og dygtige folk :-)

dann s.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17

Problemet bliver at du skal installere tracking på deres shop,  det er ikke sikkert at de har lyst til det.

Har du prøvet at hive fat i et affiliate netværk og få dem til at kontakte de webshops du gerne vil promovere?

Du kan også prøve at ringe til dem selv og så tilbyde to muligheder, 1. de opretter et affiliate program - enten deres eget eller gennem et netværk - 2. installer din egen tracking.

Jeg tror at det vil være lettere at gøre det gennem et affiliate netværk hvis deres produkter henvender til privat personer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31

Hej Amino'er

Søgte på google og fandt denne tråd. De links i har lagt op syntes jeg alle er til en webshop ejer, og ikke til en der vil reklarer for webshops.

Jeg søger et program som jeg kan have på min hjemmeside hvor jeg kan have nogle affiliate aftaler. Problemet er at nogle af de webshops som ikke er medlem eller har et affiliate program. 

Derfor søger jeg et program som jeg kan have på min side og et lille script eller ligende som jeg kan sende og webshoppen kan have på deres hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)