Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med GLS?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Dronningmølle
Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er jeg den eneste med ekstremt dårlige erfaringer med GLS ?

I vores webshop bruger vi PostDK, med ganske udemærkede erfaringer (bortset fra prisen naturligvis),

Men vi har en leverandør der benytter GLS, og de sidste 2 leveringer fra dem, der har GLS bare sendt os et brev om at vi ikke var at træffe på adressen, uanset at der beviseligt var nogen tilstede !!!,

Når man så ringer til dem for at spørge ind til den lidt underlige procedure, så får man en ganske ubehagelig, og ikke særlig serviceminded betjening. Nå men, under alle omstændigheder bliver jeg da bekræftet i at GLS nok ikke bliver vores samarbejdspartner lige med det samme...

Jeg kunne dog godt tænke mig at høre om andre har lignende erfaringer.

Mvh.

Kasper

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kan varmt anbefale DSV.

Der de levere overalt i dk, ( Også til udlandet ) godset bliver leveret dagen efter de har modtaget det

på deres terminal i brøndby. Jeg ved ikke lige helt hvad deres priser er,

men du kan altid ringe ind til dem og høre om det.

mvh Mimusa

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fulgt GLS debatten her på amino igennem de sidste par år og der har både været negative og positive kommentarer om dem, men vi er nok på den uheldige side af 50% som har skrevet negativt om dem igennem tiderne.

Jeg har ihvertfald læst tilpas mange negative kommentarer til at jeg ikke sender med dem :) 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:
Jeg har ihvertfald læst tilpas mange negative kommentarer til at jeg ikke sender med dem :) 

Det er også mere end tvivlsomt, at jeg nogensinde kommer til at bruge dem igen. Men de har naturligvis også en del tilfredse kunder, for eller ville biksen jo være lukket for længe siden.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt GLS gennem mit arbejde, de sidste 10 år og kan kun sige vi har aldrig haft nogen problemer med dem, der ikke blev løst tilfredsstillende.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bregenborg:
de sidste 2 leveringer fra dem, der har GLS bare sendt os et brev om at vi ikke var at træffe på adressen, uanset at der beviseligt var nogen tilstede !!!,

Oplever jeg stadig på private forsendelser, hvor de ikke har fuldmagt til at lægge pakken Angry

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

Jeg har fulgt GLS debatten her på amino igennem de sidste par år og der har både været negative og positive kommentarer om dem, men vi er nok på den uheldige side af 50% som har skrevet negativt om dem igennem tiderne.

Jeg har ihvertfald læst tilpas mange negative kommentarer til at jeg ikke sender med dem :) 

Janus, nu er det nok mest logisk, at negative ting om en virksomhed skrives meget om, men at de gode ting skrives der mindre om.

Er du utilfreds, er man tilbøjelig til at orientere alt og alle om det med en masse skriverier.

Er du bare tilfreds, er det sjældent man gider skrive om det..

Sådan er verden og derfor kan man ikke konkludere på entydige skriverier..

mvh  Geeked

 

 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De har da helt sikkert masser af tilfredse kunder, som det også bliver skrevet, var de sikkert ellers gået konkurs i Danmark.

Og en svipser her og der er da også i orden, men når man læser hvordan folk har masser af problemer med deres Kundeservice efter svipsere, se så skal man være bekymret.

Fejl er ok, i en hvis grad, det som ikke er ok er mangel på fejlhåndtering.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

De har da helt sikkert masser af tilfredse kunder, som det også bliver skrevet, var de sikkert ellers gået konkurs i Danmark.

Og en svipser her og der er da også i orden, men når man læser hvordan folk har masser af problemer med deres Kundeservice efter svipsere, se så skal man være bekymret.

Fejl er ok, i en hvis grad, det som ikke er ok er mangel på fejlhåndtering.

Mon ikke du overdriver, når GLS er Danmarks næststørste aktør på området.

Var de så dårlige som du mener, ville de nok miste masser af kunder, men flere og flere vælger GLS, netop fordi de er billigere og bedre end så mange andre.

At der så er dårlige oplevelser må firmaet så forsøge at rette sig ind efter, men at tro noget kan være eller blive 100% ok, er utopi.

Mennesker er så forskellige og medens mange ansatte hos GLS giver en overfin service, kan man også opleve dårlige ansatte der ikke er deres opgaver voksen.

Nogle ansatte tager også deres sure privatliv med på jobbet og giver så budskabet videre i sure svar..

Sådan oplever vi alle i de virksomheder vi kontakter i hverdagen.

mvh   Geeked

 

 

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil personligt aldrig vælge dem, har haft grimme oplevelse

/CKJ

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)