Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter med netværk/kontakter/distributionsnet i Turismebranchen søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Dronningmølle
Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har nu besluttet at sælge mit projekt EventMap.

Projektet består foruden selve ideen af 3 domæne navne og en varemærkeregistrering (i DK) 

Projektet har tidligere været diskuteret i denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/78172.aspx

Siden da er der sket en del ting, jeg har analyseret på branchens behov, når jeg siger branchen, tænker jeg på aktører i turismebranchen, dvs. campingpladser, forlystelser, seværdigheder osv. Og der er ingen tvivl, de vil med kyshånd tage imod et sådant initiativ. Det skal siges at i forhold til konceptet som det er beskrevet i den tidligere nævnte tråd, så skal det laves som en kombination af online-info og hardcopy, dvs. en "guide" der printes til interesserede turister.

Jeg uddyber gerne mine tanker om konceptet, hvis der er nogen der har seriøs interesse i det.

Jeg har også holdt møde med paraply-organisationen i branchen: VisitDenmark, som er meget begejstrede for ideen, men jo ikke kan/må være en kommerciel virksomhed, og derfor ikke kan gå aktivt ind i projektet.

Der er efterhånden en del aktører i branchen der har kigget på projektet, og der er ingen tvivl om at den rette person, gerne med et etableret netværk, vil kunne løbe dette projekt godt igang, det er bare ikke mig, da jeg har rigeligt travlt med anden virksomhed. Så hvis du er den person, eller du er en del af en organisation/firma der kunne se muligheder i dette, så tag fat i mig, så vi kan snakke om mulighederne.

Mvh.
Kasper

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)