Kedligt med dine problemer med folk som stjæler din intellektuelle egendom... Men du er langt fra den eneste som er kommet/og kommer ud for dette, og som du har selv (desværre) har fået lært den hård vej så er meget svært (og dyrt i tid/penge), at få rettet op på det når det er sket.. ![]() Jeg kan forstå på dig at dette ikke er første gang - så jeg vil lige hjælpe dig lidt på vejen fordi der er noget du kan gøre ved, at det ikke skulle/ikke kan ske igen, ved at være proaktiv - forebygning er altid en et middel mod langfingere hvilket ikke er helt ubekendt. ![]() Det du kan gøre er, at bruge htmlguardian fra http://www.protware.com. Med html guardian beskytter du såvel kildekode (bliver krypteret),. men uden at din page rank lider af dette - samt du kan styre hvis billeder må downloades/printes, du kan slå højreklik fra, ect samt meget andet anvanceret. Så hvis tyven kommer forbi igen -så er "pengekassen" låst og lukket med bom og slå, og der ikke noget, at stjæle. |
Dato: 18-12-2006 23:20:43 Forfatter: whatever Hej Allan Nielsen,
Kedligt med dine problemer med folk som stjæler din intellektuelle egendom... Men du er langt fra den eneste som kommet/kommer ud for dette og som du har selv (desværre) har fået lært den hård vej så er meget svært (og dyrt i tid/penge), at få rettet op på det når det er sket..
Jeg kan forstå på dig at dette ikke er første gang - så jeg vil lige hjælpe dig lidt på vejen fordi der er noget du kan gøre ved, at det ikke skulle/ikke kan ske igen, ved at være proaktiv - forebygning er altid en et middel mod langfingere hvilket ikke er helt ubekendt.![]()
Det du kan gøre er, at bruge htmlguardian fra http://www.protware.com. Med html guardian beskytter du såvel kildekode (bliver krypteret),. men uden at din page rank lider af dette - samt du kan styre hvis billeder må downloades/printes, du kan slå højreklik fra, ect samt meget andet anvanceret.
Så hvis tyven kommer forbi igen -så er ''pengekassen'' låst og lukket med bom og slå, og der ikke noget, at stjæle.I praktisk kan man stjæle dem anyway... Giv mig et link til et foto der beskyttet og jeg stjæler det på 2sek.Hvis du bruger photoshop, kan de indlægge et skjult vandmærke/kode eller lave en pixel fejl, som igen ser, op på den måde bevise det er MIT eller DIT :-)