Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billedetyveri, skal jeg sende dem en regning?

Side 3 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allan Nielsen,

Kedligt med dine problemer med folk som stjæler din intellektuelle egendom... Men du er langt fra den eneste som er kommet/og kommer ud for dette, og som du har selv (desværre) har fået lært den hård vej så er meget svært (og dyrt i tid/penge), at få rettet op på det når det er sket..

Jeg kan forstå på dig at dette ikke er første gang - så jeg vil lige hjælpe dig lidt på vejen fordi der er noget du kan gøre ved,  at det ikke skulle/ikke kan ske igen, ved at være proaktiv - forebygning er altid en et middel mod langfingere hvilket ikke er helt ubekendt. 
Det du kan gøre er, at bruge htmlguardian fra http://www.protware.com. Med html guardian beskytter du såvel kildekode (bliver krypteret),. men uden at din page rank lider af dette - samt du kan styre  hvis billeder må downloades/printes, du kan slå højreklik fra, ect samt meget andet anvanceret.

Så hvis tyven kommer forbi igen -så er "pengekassen" låst og lukket med bom og slå, og der ikke noget, at stjæle.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 23:25
Dato: 18-12-2006 23:20:43 Forfatter: whatever Hej Allan Nielsen,

Kedligt med dine problemer med folk som stjæler din intellektuelle egendom... Men du er langt fra den eneste som kommet/kommer ud for dette og som du har selv (desværre) har fået lært den hård vej så er meget svært (og dyrt i tid/penge), at få rettet op på det når det er sket..

Jeg kan forstå på dig at dette ikke er første gang - så jeg vil lige hjælpe dig lidt på vejen fordi der er noget du kan gøre ved,  at det ikke skulle/ikke kan ske igen, ved at være proaktiv - forebygning er altid en et middel mod langfingere hvilket ikke er helt ubekendt.
Det du kan gøre er, at bruge htmlguardian fra http://www.protware.com. Med html guardian beskytter du såvel kildekode (bliver krypteret),. men uden at din page rank lider af dette - samt du kan styre  hvis billeder må downloades/printes, du kan slå højreklik fra, ect samt meget andet anvanceret.

Så hvis tyven kommer forbi igen -så er ''pengekassen'' låst og lukket med bom og slå, og der ikke noget, at stjæle.

I praktisk kan man stjæle dem anyway... Giv mig et link til et foto der beskyttet og jeg stjæler det på 2sek.  

Hvis du bruger photoshop, kan de indlægge et skjult vandmærke/kode eller lave en pixel fejl, som igen ser, op på den måde bevise det er MIT eller DIT :-)

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 23:28
Det kunne meget vel tænkes at de er "for gode" og de tror at det er producenten, men det ændre vel ikke på tingene? Jeg sendte enda et skærmdump med af de billeder det var galt med. så der er ingen undskyldninger.

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 23:41
Dato: 18-12-2006 23:27:40 Forfatter: Allan Nielsen Det kunne meget vel tænkes at de er ''for gode'' og de tror at det er producenten, men det ændre vel ikke på tingene? Jeg sendte enda et skærmdump med af de billeder det var galt med. så der er ingen undskyldninger.

hvis jeg var dig :-) ville jeg sætte et lille firma logo på alle dine produkt fotos, det giver en slags reklame i flere forstand. 

1) der er mange kunder der lige gemmer fotos på sin pc "en husker hvor det kom fra " 

2) Du indprinter dine kunder "underbevis hjerne" dit firma navn - ser det så "tit"

3) det ser pro ud hvis det bliver lavet rigtig.

4) dine konkurrenter tager ikke bare lige et foto  

Tilmeldt 6. Dec 06
Skrevet kl. 23:41
Der må jeg nok skuffe dig og ikke give dig ret - med htmlguardian kan du ikke gøre det - Det er ikke muligt da alt er krypteret.....

Du kan prøve at gå in på deres side på "demonstration" og pr'v at hugge noget... Held og lykke...
http://www.protware.com

Forsøg at hugge kilde koden også hvis du kan...

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 23:44

Dato: 18-12-2006 23:41:19 Forfatter: whatever Der må jeg nok skuffe dig og ikke give dig ret - med htmlguardian kan du ikke gøre det - Det er ikke muligt da alt er krypteret.....

Du kan prøve at gå in på deres side på ''demonstration'' og pr''v at hugge noget... Held og lykke...
http://www.protware.com

Forsøg at hugge kilde koden også hvis du kan...

hmmm hvad er det lige på den side af fotos ???

Tilmeldt 6. Dec 06
Skrevet kl. 23:44

Image Guardian is an add-on to HTML Guardian for enhanced protection
of the images
in your web site.

HTML Guardian can protect your entire website, with one exception - it
can not fully protect images. HTML
Guardian can do a lot to make the image theft much harder. If you choose to
disable the right click in the encrypted file, visitors will not be able
to right click and select ''Save image..'' from the context menu (this will
also disable the IE6 Image Toolbar). If you choose ''Save As'' from the
''File'' menu in Internet explorer, it will save the html file and all images
and other files referenced in it. But if the file is encrypted, images
and other external files will not be saved.

However, when someone browses your site all images included in html files
are first downloaded and then displayed. So all your images are somewhere
on visitor''s hard drive and someone can find them, although that''s not
so easy and most internet users don''t know how to do it.

But a knowledgeable person can steal all your images.

Here comes the Image Guardian - it will split your images into pieces
and will generate the appropriate code (which will be then encrypted
by HTML Guardian) to display those pieces in your pages as if this is
an integral, non-splitted image.

This will make image theft nearly impossible - if someone wants to
get some of your images, he/she will not be able to get the entire
image,
only a pieces of it saved under random, meaningless names.
It will
be very hard to determine that a certain piece is a part of a certain
image.
Let''s say your website has 10 images, and you configured Image Guardian
to split them into 3x3=9 pieces each - this will result in 90 image
pieces with random names, mixed with a lot of images from other websites
visited. A determined person may still be able to find all the pieces
of a certain image, but finding them and joining them together to recreate
the original image will require a lot of time, knowledge and expensive
image editing programs(like Photoshop and similar). In most cases, this
will also lead to a seriously decreased image quality. We can say that HTML
Guardian''s
image protection will decrease the risk of image theft
with 95-98% (but not 100%).

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 23:49
hehe det er så krypteret man ikke kan se fotos   

Kender du den med skærm dump, og hvis du knalder den over i photoshop og lejer lidt og vupti (er foto meget småt, så kan man lege lidt opløsningen osv.)

Tilmeldt 6. Dec 06
Skrevet kl. 23:52
Som det siger "demonstration"  - der ikke ikke desværre et photo på siden, men der er de små billedfiler...
Anyway's som de forklarer oven er det ikke muligt at hugge et billlede da skidtet bliver splittet op på folks pc'er og krypteret til rubberish så du ka ikke bruge det til noget.

Tilmeldt 6. Dec 06
Skrevet kl. 23:59
Yup! der kan du se..

Ja jeg gør - screendumps kan man ikke sikre sig imod desværre ikke sikre sig helt imod, tilgengæld så selv om du bruger photoshop så mener jeg ikke at det bliver bedre en en orginalet - måske hvis du er superwiz  eg. photshop nørd så kan du nok lykkes bedre med det. Men som sagt så siger de også fra protware (htmlguardian) at de kan garantere dig 98% sikkerhed, men ikke 100%.

"joining them together to recreate
the original image will require a lot of time, knowledge and expensive
image editing programs(like Photoshop and similar). In most cases, this
will also lead to a seriously decreased image quality.
"

MEN ved, at bruge løsningen vil afvægre/afskrække de fleste problemer/tyve mod at stjæle da det kræver mere teknisk indsigt i hvordan man skal gøre for at lykkes.
De fleste vil nok istedet forsøge hugge fra nogen anden end DIT site da det i hele taget ikke er forsøget værd....

Side 3 ud af 9 (86 indlæg)